(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel ne olur inadı bırak, yapma Bir hiç uğruna bu gönülü yakma, Boş kuruntu için sevdamı yıkma, Acıyla başbaşa mazide kalma.
bu dizeler bana beni anlattı...sevdamı anlatamadığım yarime seslenmek isterdim böyle...yüreğinize sağlık hocam o kadar güzel anlatıyorsunuz ki sevdayı,aşkı sizlerden öğreneceğim çok şey var görebiliyorum bunu...harika bi şiir okudum sayenizde...kaleminiz ve yüreğiniz der görmesin...saygılar sunarım...
Ömrünü bahar edecek seven var Bilesin, yaşanacak ne günler var Görmüyor musun, seni sevenler var Dile bak, yoluna ölecekler var.
Üstadım sayın hocam gene çok güzel anlatmışsınız seveni de sevilenide tebrikler. sevmek çok güzel sevgi yaşam gücü mulu olmanızı diliyorum sevgilerimle
Değerli şair dostumun, değerli şair arkadaşımın davetine büyük bir memnuniyetle icabet ediyorum.Önce güzel meilinize teşekkürlerimi sunmak isterim.Yaşıma ve olgunluğuma uygun kalemi kuvvetli bir şair arkadaşla tanıştığım için çok mutluyum.Güzel şiirinizide çok beğendim.Şiir kaidelerine uygun akıcı ve güzel bir eser olmuş bundan böyle bu değerli arkadaşımın.Şiirlerini büyük bir zevkle okurum.Bizler unu eledik eleği astık bundan böyle kaybedecek hiç bir şeyimiz yok ancak bütün kaygımız vatan ve millettir.Ülkemizin geleceğidir. Neslimizin devamı varlığımızın ebedi olmasıdır.Değerli arkadaşımda herhalde fikirlerime katılır.Bir şair olarak ülkemize ve devletimize faydalı olabilirsek ne mutlu bize, değerli arkadaşıma teşekkürlerimi bir daha iletir.Yunus diyarından selamlar iletirim.
değerli dost ve gönül arkadaşım türkmendağlı, teşrifiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim.sayfama hoş geldiniz.Mutlu ve onure oldum.Lütfen yine buyrun lütfen.her zaman beklerim.Sevghilerimle.
merhaba dost,can arkadaş şairim kocakurtsoylum; sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız güzel yoruma teşekkür ederim.Mutlu ve onure oldum.Guerur duydum.Yine beklerim.Sevgilerle kalın.Selamlar.
Bir hiç uğruna bu gönülü yakma,
Boş kuruntu için sevdamı yıkma,
Acıyla başbaşa mazide kalma.
bu dizeler bana beni anlattı...sevdamı anlatamadığım yarime seslenmek isterdim böyle...yüreğinize sağlık hocam o kadar güzel anlatıyorsunuz ki sevdayı,aşkı sizlerden öğreneceğim çok şey var görebiliyorum bunu...harika bi şiir okudum sayenizde...kaleminiz ve yüreğiniz der görmesin...saygılar sunarım...