Gönlünün arzusuna göre iş yapma ki, sırtına pişmanlık yükü yüklenmeyesin. FERiDEDDiN ATTAR [Paylaş]
E-mail: Şifre: Facebook ile bağlan Üye ol | Şifremi Unuttum
Türkiye Şiir Platformu
ANASAYFA ŞİİRLER Edebiyat Defteri YAZILAR Edebiyat Defteri FORUM Edebiyat Defteri ETKİNLİKLER Edebiyat Defteri NEDİR? Edebiyat Defteri Kitap KİTAP  Edebiyat Defteri Tv TİVİ Edebiyat Defteri Sesli Şiirler MÜZİK Edebiyat Defteri BLOG Edebiyat Defteri Atölyeler ATÖLYE  Edebiyat Defteri BİCÜMLE Edebiyat Defteri ARAMA Edebiyat Defteri İLETİŞİM
Şiir Puan
1 2 3 4 5
 

10 10 17
Toplam: 85.0 puan
17 kişi puan vermiş.


Şiir Bilgi
12.10.2017 tarihinde eklendi.
229 çoğul gösterim
176 tekil gösterim
12 yorum
22 kişi beğendi.
Portfolyo: Genel
En son eklediği şiirler

BEŞ PARA ETMEZSİN DÜNYA


BEŞ PARA ETMEZSİN DÜNYA

Yazmaktan ve söylemekten tüy bitti dilimde
Vallahi gözümde beş para etmezsin dünya
İpin ucu şimdi namerdin puştun elinde
Vallahi gözümde beş para etmezsin dünya

Baki değil sende benim gibi bir fanisin
Ben masumum sense acımasız bir canisin
Anladım ki sen zalim kötülerin yerisin
Vallahi gözümde beş para etmezsin dünya

Acıdan kederden başka ne verdin ki bana
Mazlumları ezdin hep oldun zalimden yana
Merhametsiz seri katilsin doymazsın kana
Vallahi gözümde beş para etmezsin dünya

Beni hamalı ettin türlü çilenin gamın
Çürüsün mertekler başına yıkılsın damın
Enkazı altında kalasın çöken binanın
Vallahi gözümde beş para etmezsin dünya

Ne varsa hepsi senin olsun al karış karış
Yaşlandım yoruldum seninle edemem yarış
Anladım senin gibilerle olmuyor barış
Vallahi gözümde beş para etmezsin dünya

Elinden gelen ne varsa ardına koymadın
Yoksulun garibanın feryadını duymadın
Garip Hasreti’yi yedin yine de doymadın
Vallahi gözümde beş para etmezsin dünya

Hasreti (Filat YAZICI)

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




acımasız benim bir bitti gelen gibi hep hepsi ki olsun para sen şimdi ve yoruldum zâlim
 Yorumlar
 Afran Murat AYDIN
 
14 Kasım 2017 Salı 21:58:40
Aynen öyle efendim. Yüreğinize sağlık..
 İsmailoğlu Mustafa YILMAZ
 
14 Ekim 2017 Cumartesi 15:03:39
Gönül dostu; Çok güzel sevdaları terennüm eden şiir...
Beğendim...
.......................................... Saygı ve Selamlar..
 harun yildirim
 
13 Ekim 2017 Cuma 13:32:47
Merhaba değerli kardeşim hayırlı cumalar dilerim
Değerli kaleminizden değerli şiirler sunan yüreğinize teşekkür ederim

Gönül pınarınız kurumasın şiirle kalın
 ASIKLUZUMSUZ
 
13 Ekim 2017 Cuma 12:06:05
Etse bile en fazla yaşayan 100'e kadar yaşıyor
Kutladım değerli dostu ve eserini
Kutluyorum yürekten
Sağlıcakla
 damla
 
12 Ekim 2017 Perşembe 23:33:37
Öfke kırgınlık dolmuş,taşmış satırlara...Gönlünüze sağlık.
 Işık Mehmetali
 
12 Ekim 2017 Perşembe 21:23:32
Kısacası kavanoz dipli dünya desek yeridir usta
Kalemin susmasın
_______________________________________selamlar
 sedat hünker
 
12 Ekim 2017 Perşembe 16:44:08
harika şiir kutladım
 SADIK YILMAZ
 
12 Ekim 2017 Perşembe 15:42:58
Aynen öyle hocam tebrikler
 sahrayeli
 
12 Ekim 2017 Perşembe 15:36:01
her şeye ramen yaşıyoruz içinde bu dünyanın hocam sevindiren yanlarına bakarsak bu bizi daha mutlu eder zaten yalan dünya gelip geçici kutluyorum yüreğine sağlık saygılarımla her daim
 Mahmut Kılıçoğlu
 
12 Ekim 2017 Perşembe 13:55:42
Dünya'ya gereği kadar değer vermek gerekir. Dünya'ya gereğinden fazla değer verenler, hırsları sonucu dünyayı da yaşanmaz bir yer haline getirdiler. Dünya'da huzur diye bir şey kalmadı.
Anlamlı ve güzel dizelerdi. Tebrik eder, saygılar sunarım...
 Ayhan Kocabay
 
12 Ekim 2017 Perşembe 13:03:44
Beş parada etmez beş kuruşta Dünya
boş anlamsızlaştıran da biz insanlarız sonuçta hocam
yetti gayri demişsiniz güzel bir şiir olmuş üstadım
al benden de o kadar saygılarımla selamlar
 halilşakir
 
12 Ekim 2017 Perşembe 13:02:22
tüm kötü yanları bir yana yine de yaşamaktan
vazgeçemediğimiz dünya...canımızı çok yakıyor
ama yine de yaşamak güzel bence.
tebrikler ve saygılar sunuyorum...


BEŞ PARA ETMEZSİN DÜNYA şiirine yorum yazabilmeniz için üye olmalısınız.

Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.


Üye ol Şifremi Unuttum