SEVGİLİ YEĞENİM 5


www.edebiyatdefteri.com
İskender Ayşe ile beraber Tavas’taki uzaktan akrabaları olan Ekrem’in evine giderler..Ekrem sağlık memurudur..Eşi Gülcan’da hemşiredir..Ekrem ve eşi şaşırmışlardır..
Karşısında İskender’i görünce..Ekrem bıyık altından pıs pıs güler ama Gülcan başlarına bir şey gelir diye bozulur..Sıska boyu ile Gülcan’a işaret eden Ekrem hemen lafa girer..
Ekrem
_Hoş geldiniz...kızın yaşı kaç İskender..(İskender ne denilmek istediğini anlamıştır)
İskender
_18 yaşında abi..sevdiğim kızın ismi Ayşe..
Gülcan(İstemeden de olsa misafirperverlik gereği konuşur)
_Hoş geldiniz..
İskender(Korktukları her halinden belli diye düşünür )
_Hoş bulduk..
Gülcan(Gidecek yer mi bulamamışlar der içinden)
_Ayşe biz sabah işe gideceğiz..Gel seni evi göstereyim..
Ayşe(Hiç beğenmemiştir bu insanları ama ne yapsın)
_Tamam(utangaçlığından yer delik olsa içine girecektir)
Gülcan(başlar göstermeye)
_Mutfak-yatak odası,banyo,tuvalet..Ben size yatak hazırlayayım..
Ayşe
_Tamam abla sağ ol..
Ekrem ile Gülcan sabah işe giderler..Ayşe çok üzgündür.Kötü bir gece geçirmiştir.Babasının onu affetmeyeceğini biliyordur..Çoktan pişman olmuştur ama geri dönüş yoktur artık..Bir anda nasıl böyle bir şey yaptım diye kendi kendine söylenir...
İskender Ayşe’nin durumunu anladığı için sıkı,sıkı sarılır...
İskender(Kara gözleriyle bakar ayşenin gözlerinin içine,yüzünü sıvazlar eliyle)
_Asla ağlamayacaksın..Seni kimsenin üzmesine müsaade etmeyeceğim..Sen benim namusumsun artık...Ben varım ben..Biz bu yola beraber baş koyduk ..İyi olacak İnşallah..Seni çok seviyorum Ayşe’m..
Ayşe(ağlamaktan gözleri kızarmıştır)
_Bende seni seviyorum İskender..Bak ailemi bıraktım senin için..
İskender
_Biliyorum canım biliyorum...
Yatak odasına geçerler..Ayşe o gece artık İskender’in olmuştur...Biraz zaman geçtikten sonra,İskender annesiyle konuşur..Nerde olduklarını bildirmek için..
_Anne biz Tavas ta Ekrem ağabeydeyiz...Ayşe ile kaçtık.Babamla konuş.Ben fazla konuşmak istemiyorum.Ayşe’nin babasıyla konuşsun...Beni arayın..
Sevgi(çekilmez bir kadındır sevgi)
_Ne yaptın oğlum sen Allah aşkına..Tamam babana söyleyeyim.
Sevgi(hemen söylenmeye başlar)
_Ali oğlun ayşe’yi kaçırmış..Babam konuşsun haber verin diyor,sen Hasan ustayla konuş bari...Bu çocuk gerçekten deli..Asker öncesi bu halt yenir mi şimdi..Çocuklar delilik etmiş falan de..
Ali(iyi niyetli,işini bilen kendi halinde karayağız,boylu poslu birisidir..)
_Sevgi ben adamın yanına hangi yüzle gideyim..Kızı istedikte adam mı vermedi..Niye kaçırmış elin kızını..Bu çocuk beni nasıl sıktı şimdi yaw.
Sevgi(güya gönül alıyor gibi yapıyordur)
_Gençlik bey gençlik..Ben nerden bileyim..
Ali
_Öf ya öf..Her şey beni buluyor ya..Ben muhtarı göreyim bakayım...
Ali köy odasına gelir.Muhtar oradadır.Canı sıkkın,sıkkın yanına gider
Ali(Kahvedekiler sanki duymuş gibi Ali’nin yüzüne bakmaktadır)
_Muhtar bizim İskender Hasan ustanın kızını kaçırmış arkadaş..Kız gönüllü gitmiş yani..Çocuklar hata yapmışlar ama sen hasan ustayla bir görüşüversen...En azından kızının iyi olduğunu bilsin..Nerede olduğundan haberi olsun..Ben şimdi gitmeyeyim.
Muhtar(koca göbeğini zorla kaldırıp Ali’ye)
_Tamam ali...Ben hemen gideyim..Konuşalım arkadaş
Muhtar,hasan ustanın evine gelir..
Muhtar
_Selamünaleyküm ustam..
Hasan usta(Kafasındaki hoter şapkayı eline alır)
_Aleykümselam muhtar hayırdır sen bu evin yolunu bilir miydin arkadaş..?
Muhtar(gösterilen yere oturur)
_Biliyoruz da gelemiyoruz Hasan usta..Hayır yine işimiz.Senin kız Yörük Ali’nin oğlu İskender ile kaçmış arkadaş..Beni Ali gönderdi..Onun için geldim.Bilesin diye..
Hasan usta(ne olduğunu bilememiş şaşkın şaşkın muhtarın yüzüne bakar)
_Demek kaçmış bizim kız..Benim onun gibi bir kızım yok artık...Hayırlı olsun..Bana bu konuda bir daha kimse gelmesin muhtar,kovarım..
Hatice hanım duyunca başlar ağlamaya...Hasan usta hanımına bakar..Kendi kendine ah çeker..Yüreğine kor düşmüştür..Bağıra bağıra ağlamak ister aslında..Ama kendini toplar..
Hasan usta(içinden geçirir teselliye başlar Hatice’sine)
_Hanım üzülmene gerek yok..Senin kızın bizi hiçe saydı..İstettiler de vermedik mi?Neden kaçtı..Onu asla affetmeyeceğim asla. .Ben sağ iken bu eve giremez artık...
Hatice hanım(kendi halinde bir kadındır)
_Bey bu kadar katı olma...Şaşmış işte genç bunlar..
Hasan usta(kararlıdır)
_Kesinlikle bu evde adı anılmayacak..Ben ölene kadar bu kapıdan içeri giremez..
Hatice hanım çıkar gider evden...Doğru gelinin yanına bebeği bakar..Gülsüme çorba yapar...Evi derler toplar..Çok üzgündür.
Gülsüm(hanım hanımcık bir kızdır)
_Üzülme anne yapmışlar bir hata..Babam öfkeli..Sen üstüne gitme..
Hatice(Gelini Gülsüm’ü kızı gibi sevmektedir)
_Ben bir şey demiyorum kızım..Aslında baban haklı biliyor musun?
Gülsüm
_Doğru söylüyorsun ama ne yapalım başa gelmiş..
Hatice hanım
_Benim melek kızım..Baban Ayşe’yi affetmez artık..Sen onun damarını bilmezsin...
Hatice hanım kızının adını andıkça ağlar..akşama doğru evine döner..
Muhtar ali’nin evine gelir..
Ali(hemen anlamaya çalışır durumu)
_Gel muhtar ne dediler arkadaş..
Muhtar(konuşmasını bilmeyen birisidir)
_Hasan usta haklı ve çok kızgın..Ben adama ne diyeyim ali..
Ali
_Haklı canım..Ne denilir ki..
Muhtar
_Asla affetmeyecek kızını..Size bir şey demedi Allah için..
Ali(bizim suçumuz ne dercesine omzunu çeker)
_Ne yapalım muhtar şimdi..Bizim suçumuz yok ki..Hiç haberimiz de olmadı ki..
Muhtar
_Hasan usta davacı olmayacak...Gelsinler..Oğlun askere gidecek bak..Hiç değilse bir akşam düğün ediver Ali..
Ali
_Tabi ki yapacağız muhtar...
Sevgi oğlunu arar hemen..
Sevgi
_Oğlum yarın gelin evimize..Ayşe’yi babası affetmiyor..Biz düğününüzü yapalım..Evinizi kuralım..Oralarda beklemene gerek yok..
İskender(sevinir hemen)
_Tamam anne..
İskender telefonu kapatır..
İskender(Ayşe’ye dönerek)
_Ayşe baban bizi affetmeyecekmiş ama davacıda değilmiş..Annem gelin buraya dedi..Düğünümüzü yapacaklar..
Ayşe(Uzun saçlarını arkaya doğru atar ve bakar sevdiğinin yüzüne)
_Ben sana demedim mi?(başlar ağlamaya)
İskender
_Tamam Ayşe..pişman olmayacaksın..Ben seni çok seveceğim..
Ayşe
_Sen kocam olabilirsin ama babamın yerini asla tutamazsın..Ben biliyordum..
İskender
_Zamanla kabul eder..Hele bir de torunu olsun...
Ayşe(babasını iyi bildiği için İskender’e söylenir)
_Göreceğiz bakalım...Sen babamı tanımıyorsun İskender..
Hasan ustanın evinde ölüm sessizliği vardır..Mehmet’te askere gideli daha 20 gün olmuştur..Derken telefon çalar..
Hasan usta
_Alo
Mehmet(akıllı bir o kadarda yakışıklı birisidir Mehmet)
_Baba nasılsınız..?
Hasan usta(Oğlunun sesini duyunca duygulanır ama çaktırmamaya çalışır.)
_İyiyiz oğlum sen nasılsın?
Mehmet
_İyiyim baba..10 gün sonra yemin törenim olacak.ben size haber veririm öyle gelirsiniz..
Hasan usta
_Tamam oğlum..
Mehmet
_Ağabeyimler nasıl yengem doğum yaptı mı?
Hasan usta
_Evet yaptı iyiler oğlum kızımız var..Pek şeker diyor annen.
Mehmet
_Selam söyle..Ufaklığı da amcasından bir öpücük kondurun baba..
Hasan usta
_Tamam oğlum söylerim..
Hasan usta telefonu kapatmak istemektedir..Ayşe’yi isterse telefona diye..
Mehmet
_Baba Ayşe ne yapıyor..
Hasan usta-kafasına taş yemiş gibi irkilir...
Hasan usta
_İyi oğlum iyi..der ama ...gözlerinden yaşlar dökülür..Hatice hanım alır telefonu elinden.
Hatice hanım
_Biraz ben konuşayım diye aldım babanın elinden telefonu oğlum...Nasılsın karagözlüm..
Mehmet
_İyiyim anne 10 gün sonra görüşeceğiz..Üzülmeyin tamam mı..
Hatice hanım
_Tamam oğlum görüşürüz..
Mehmet
_Selam söyle anne herkese.
Hatice hanım
_Edelim aleykümselam yavrum..
Ayşe o akşam yemekleri Gülcan işten gelinceye kadar hazırlamıştır.Akşam erkenden yatmışlar sabah ta erkenden kalkarlar.Ayşe kahvaltıyı hazırlar..köye döneceklerdir...
Gülcan
_Günaydın Ayşe... Erken mi kalktın..
Ayşe
_Günaydın evet abla...Birazdan yola çıkacağız..
Gülcan
_Babanlar görürse..Bir şey derler falan..
Ayşe
_Bir şey yapmazlar sanmıyorum...Ama babam beni affetmez...der..başlar ağlamaya...
Gülcan Ayşe’yi sarılır..
_’’ah kızım neden yaptınız’’...
Ayşe
_İskender ağabeyini bekleyemeyiz dedi..Askere de gidecek...Onu çok seviyorum...Ne bileyim hayır diyemedim işte abla..Dilim tutuldu sanki..
Gülcan
_Yapacak bir şey yok artık işinize bakın..
Herkes kahvaltının başına oturur.Sonra da Ayşe ile İskender köye dönerler..

Hatice hanım erkenden kalkmış hayvanları sağım yapmış-samanını yemini vermiştir. Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa girer..Birde bakar hasan usta oturmuş ağlıyor...
Hatice
_Bey neden üzülüyorsun boş ver..o bizi saymamış bizde onu saymayız..
Hasan usta
_Öyle deme hanım benim şapkamı yere eğdi...Bir tane kızdı evde..
Hatice
_Biri de bir bini de Hasan,çeksin yürüklerin kahrını...
Hasan(yine kızındadır aklı)
_Sevgi edepsizdir nasıl geçinecek bakalım..Kaynanasıyla bile geçinemedi eskiden..
Hatice
_Öğrensin ananın -babanın değerini...
Hasan usta
_Benim kızım yapamazdı onlarla...Sevgi döver bile onu..
Hatice(üzülmesin diye boş ver dercesine Hasan ustaya teselli etmeye çalışır)
_Dövsün bize ne...Biz zorlamı verdik..Kendi düşen ağlamazmış Hasan..
Hasan usta
_Bizimle arası iyi olsaydı baskı edemezlerdi..Sevgi bizden korkardı..
Hatice
_İyi oldu keçileri-koyunları bakar artık...Kocası da gidiyor askere..
Hasan usta
_Kocası olsaydı korurdu..Neyse..Kendisi bilecek orasını.
Hatice
_Ne yapalım bey suç bizim mi?
Hasan usta
_Asla bizim değil..İsteselerdi verirdim..Kızım kimi sevmiş damadım oydu..Yazık etti kendini..Nasıl oldu hiç anlayamadım..Ne zaman sevdi de kaçtı..
Hatice
_Artık yapacak bir şey yok..
Hasan usta
Ayşe bize neden bunu yaptı Hatice..der ve ağlamaya başlar..
Hatice(Hasan ustanın ağlamasına dayanamaz hem ağlar hem söylenir)
_Bilmiyorum bey ben de anlayamadım.Nasıl yaptı bunu bize hiç bilmiyorum doğrusu...
Kahvaltı yapacaklardır ama aç karınları doymuştur...
Hasan usta
_Asla affetmeyeceğim..
Hatice
_Büyük konuşma bey ne olur..Deniz mundarını dışına atmaz.Ölümlü dünya..
Hasan usta
_O beni üzdü ya Allah’ta onu üzsün...İnşallah kendine sorar bir gün..Neden böyle oldu diye..?Çok şeyler söylemek geliyor içimden de..Neyse..
Hatice
_Beddua etme bey...Allah mesut etsin diyelim.Yine evlat bizim evladımız.
Hasan usta
_Çok üzgünüm Hatice..Benim gibi adama yapılır mı bu...Ben o ne dediyse yapmadım mı..
Hatice
_Biliyorum Hasan...Her dediğini yaptık ama olmadı işte...Üzülme artık unutalım gitsin...
Ağlaya,ağlaya kahvaltı ederler...

Ayşe İskender’le beraber köylerine geri dönmüştür..Kayınbabası ve kayınvalidesi onları karşılar..İskender ailesinin ellerini öper..Ayşe de öper...Annesi İskender e ’’niye bize söylemeden bunu yaptın’’diye söylenir..
İskender
_Söyleseydim askerliğin var diyecektiniz..Ayşe’nin abisi var evlenecek...Beklemek istemedim anne..Başka da bir şey sorma..Sana erkenden gelin getirdim bak..
Sevgi hanım(ilk günden edepsizliğini gösterir)
_Ayşe’nin ailesi barışmayacak...Hiç değilse eşyasını yaparlardı...
İskender
_Benim eşyam bize yeter anne...Eksiğimizi çalışıp alırız...
Sevgi
_Ne zaman çalışacaksın...Ne kaldı şurada,askersin..
İskender
_Anne yeter artık..
Sevgi
_Para var mı diye düşünen yok..
Ali
_Hanım sus artık...Olmuşla ölmüşe çare yok..
Ayşe sessizce dinliyordur...Pişmanlığı bir kat daha artmıştır..İskender Ayşe’yi göz ucuyla takip etmektedir..Yanına gelir ve sarılır..
İskender
_Anne o benim her şeyim...Ayşe’yi üzemeyeceksin...Asla müsaade etmeyeceğim...
Sevgi
_Kim üzecek senin hanımını.Merak etme kraliçe gibi yaşar...
Ayşe
_Artık tartışmasanız İskender..Ben bir şey istemiyorum...
Sevgi
_İskender yeter sana...
Ayşe susar anlamıştır..Zor günler beklemektedir...Çok üzgündür..
İskender Ayşe’yi evi gösterme bahanesiyle ortamdan uzaklaştırır.Kardeşiyle kaldıkları odayı kısa süre kullanacaklardır..Tek tek gezdikten sonra geri dönerler..
İskender
_Baba yarın bir şeyler alalım.Evimizi kuralım.Ayşe de gelsin.Sen anlayışlı ol bari baba..
Ali
_Tamam oğlum alırız..
Ertesi günü hep beraber alışverişe giderler..Sevgi her şeye burnunu sokmaktadır..O pahalı-bu iyi değil..İskender sinir olmuştur ama her şeyi alırlar.Ayşe hiç karışmamıştır.

Hasan usta Ayşe’nin köye geldiğini duymuştur.Ne kadar zordur biricik kızının düğününü görememesi..Ama gururu çok incinmiştir..Adam hesabına alınmadığını düşünmektedir..
Hasan usta
_Hanım kızın gelmiş..Köye dönmüşler..Anlasın bizim kıymetimizi..
Hatice hanım
_Gelsin bakalım..İyi olsunlar ne diyelim başka..
Hasan usta
_Düğün edeceklermiş.Evlat yetiştir ama muradına erme..
Hatice hanım
_Etsinler bakalım..Biz de Çine’ye Gülay’lara ziyarete gidelim..Kardeşim öldüğünden beri gitmedik.Kafamız dağılır hiç olmazsa..
Hasan usta
_Neden gidecekmişim evde otururum..Dayanıklı olacağız Hatice..
Hatice hanım
_Ben gülsümün yanına gideceğim bey..Bebeği bakıp geleyim..
Hasan usta
_Tamam git..Sen benim laflarımdan hoşlanmadın..
Hatice hanım
_Nasılsınız bakalım güzellerim....
Ahmet
_İyiyiz anne..Siz nasılsınız bakalım..Babam sakinleşti mi?
Hatice hanım
_Ayşe geri dönmüş..Düğün edeceklermiş diye söylenip duruyor işte..
Ahmet
_Öylemi..Niye sıkıyor ki canını..
Gülsüm
_İyi işte hiç değilse düğün yapıversinler.Yalnız Sevgi ölmüştür paralar gitti diye..
Hatice
_Bilmem artık..Öldü mü yoksa anca mı ölecek..
Ahmet
_Boş verelim biz kendi işimize bakalım..Hayırlı olsun..
Gülsüm
_Anne biz kızın adını koymadık daha..Senin adını versek..
Hatice hanım
_Kızım benim adımı koymayalım da ben bir isim düşündüm ama uygun görürseniz..
Gülsüm
_Söyle neymiş o?
Hatice hanım
_Hande..Hatice’nin’’ha’’sı;Nadide’nin ’’de’’si..Ananesinin adıyla ortak olsun..
Gülsüm
_İyi düşünmüşsün anne..Hande güzel isim..
Ahmet
_Sadece senin adını koysaydık anne..Hatice de güzel isim..
Hatice hanım
_Boş ver oğlum bu isim daha kibar.Kaynanan da sevinir..
Ahmet(annesine çok düşkün dürüst bir delikanlıdır Ahmet)
_Tamam anne..sen sevdiysen..Öyle olsun o zaman..Bugün yazdırayım nüfusa..
Hatice hanım
_Tamam oğlum yazdır bakalım küçük kızımı..Halasının boşluğunu doldursun..
Hatice hanım yemekleri hazırlar..artık gülsüm iyileşmiştir..
Hatice hanım
_Ben gideyim babanız yalnız..Çok üzülüyor..Hadi size hayırlı akşamlar..
Ahmet
_Babamda gelseydi anne..Çağıralım beraber yemek yeriz..
Hatice hanım
_Gülsüm yeni doğum yaptı diye gelmiyor oğlum..
Ahmet
_Gülsüm iyileşti anne.Artık gelebilir..
Hatice hanım
_Başka zaman geliriz oğlum..Ben şimdi gideyim..
Ahmet
_tamam anne sen bilirsin..Selam söyle..Üzülmesin artık..
Hatice hanım eve gelir..Hasan usta yolunu gözlüyor gibi kapıda bekliyordur..
Hatice hanım
Hasan beni mi bekliyordun?Gülsüm artık iyileşmiş..Bir tane cumhuriyet altını alalım..Bir akşam beraber gidelim..Ahmet seni çağırıyor.Ne dersin?
Hasan usta
_Tamam gidelim.Geç bile kaldık..
Hatice hanım
_Ayşe için biraz para biriktirmiştim..Vereyim de altını onunla al...
Hasan usta
_Para var sen paranı sakla..Başka zaman kullanırsın..Çocuğa onunla alınır mı altın?
Hatice hanım
_Tamam canım..Sen haklısın..
Beraber acı-yavan,kuru soğan ne buldularsa yerler..Kalmışlardır baş başa...İkisi de aynı anda bir gün böyle yalnız kalacağız diye içinden geçirirler...

İskender evi güzel yerleştirmiştir...Babasıyla düğün gününü kararlaştırırlar..Ali,her ne kadar oğlu onaylamadığı davranışı yapsa da,onun evlenmesinden memnundur..İlk defa düğün edecekleri için meraklıdır..En güzelini yapmamız lazım diye her şeyi gözden geçirirler.Organizasyonunu kendi ayarlar..
Ali(Oğlu için her şeyi yapmayı düşünüyordur)
_En güzel düğün bizimki olmalı dosta düşmana karşı..
İskender
_Olacak baba olacak..
Ali
_Davetiye vermediğimiz kalmasın.Danayı keselim.Kimse aç gitmesin.İki tane dansöz getirelim..Davul-zurna da tutacağım..
Sevgi
_Kız düğününde davul zurna ne yapacak ali...Kafayı mı yedin..
Ali
_Sen karışma hanım..Belki bahadırın düğününü göremeyeceğim.Gündüz davul zurna çalar akşam orkestra..Herkes istediği yerde oynasın.Dört dörtlük olsun her şey..
Sevgi
_Oldu olacak 40 gün yapalım..
Ali
_Sen çok oldun ama..Sus ve konuşma.Yeter artık senden izin mi alacağım..
Sevgi
_Tamam ne yaparsanız yapın.Borca girmeyelim diye diyorum..
Ali
_kar yağdığı zaman tozarmış..Olacak o kadar Sevgi hanım..
İskender gayet memnun bir şekilde davetiyeleri hazırlar..Ayşe olanlardan habersiz kendi evinin eksiklerini bakar...
Sevgi
_Ayşe nerede inekleri sağım yapsak..
İskender
_Anne ya kız daha dün geldi..Şaşırma ne sağımı.?
Sevgi
_Misafirlik bir gün olur.Alışacak buranın durumuna..Evde hiç iş yapmamış mı..?
İskender
_Süleyman ağabey gelince sağsın. Ayşe yapsa bile ben müsaade etmem ilk günden anne.
Sevgi(kendi sağım yapmak için bir yandan hazırlanır bir yandan cevap vermektedir)
_Sen gidince biz bunun kara gözüne mi bakacağız...
İskender
_Ne yani.Ben hizmetçiliğe almadım onu anne.O zaten elinden geleni yapar merak etme..
Sevgi
_Hazır ekmek kimseye yok beyefendi..
İskender
_Baba bak ya anneme.Ayşe duysa ne kadar üzülürdü.Kızı ilk günden iş yaptıracak..
Ali
_Boş ver oğlum sen...Ben Ayşe’yi annene ezdirmem sen merak etme..
Sevgi
_Sen onun yerine yaparsın...
Ali
_Yaparım ne olacak yapmadığım şey mi?
İskender
_Annem Ayşe’yi her gün ağlatır.Ben biliyorum.Yanlış yaptım ben bu işi annemi saymadım baba.Annem başlı başına bir ev reisi..
Sevgi
_İncimi dökülür gözünden ağlarsa..Çalışacak öyle yağma yok.Ben de ilk günden çalışmıştım.Babaannen neler yaptıydı bana..
İskender
_Anne eğer onu benim yokluğumda üzersen hakkımı helal etmem...
Sevgi
_Etme ne hakkın var ki.Üzdürmeyeceksen yanında götür.Siz benim işime karışmayın..
Ali
_Boş ver oğlum ananı sen bana bak...Çok güzel düğünümüz olacak..Ayşe’ye 10 tane adana burması bilezik takacağım.Bir katar altın.Ortasına da beşi bir yerde.
Sevgi
_Her tarafını altınla boyasaydık ali..Zor takarsın vermem ki..
Ali
_Verir misin vermez misin göreceğiz..Ben onları İskender’in adına yaptım..
Sevgi
_Eşya aldık ya.Ne bileziği bu.Bilezik taktıracak kız beklerdi anası evinde.
Derken Ayşe içeri girer..Sevginin son ettiği sözü duymuştur..Çok üzülmüştür..Ağlayarak geri döner..
İskender
_Anne ya beğendin mi yaptığını? Sen nasıl kadınsın ya..
Sevgi
_Ne dedim ki.İşi yaptık.Hemen ağlıyor.Sana naz yapıyor bence.Yalan mı dediklerim..
İskender Ayşe’yi yatıştırmak istemiştir ama nafile.Ayşe İskender e
_’’beni yalnız bırak’’diye gitmesini istemiştir..
Artık bu kadınla zor günler geçireceği kesindir.İskender gidince ne olacak diye düşünür.Kendini toplar.
_’’Kendim ettim,kendim buldum derler ya ben kendim yaptım kime şikayet edeyim’’
der..Dirayetli olması lazımdır.Bu kadınla baş etmem gerekiyor çünkü gideceğim yer yok diye içinden geçirir.İskender’i seviyorum.’’gülü seven dikenine katlanırmış bende katlanırım’’der..Ağladığı için yüzünü yıkar ve aşağıya iner...


kader_48can
www.edebiyatdefteri.com
Edebiyat ve Kültür Sanat Platformu