Hatalarımı düzelten kimse uşağım bile olsa efendim olur. -- Goethe [Paylaş]
E-mail: Şifre: Facebook ile bağlan Üye ol | Şifremi Unuttum
Türkiye Şiir Platformu
ANASAYFA ŞİİRLER Edebiyat Defteri YAZILAR Edebiyat Defteri FORUM Edebiyat Defteri ETKİNLİKLER Edebiyat Defteri NEDİR? Edebiyat Defteri Kitap KİTAP  Edebiyat Defteri Tv TİVİ Edebiyat Defteri Sesli Şiirler MÜZİK Edebiyat Defteri BLOG Edebiyat Defteri Atölyeler ATÖLYE  Edebiyat Defteri BİCÜMLE Edebiyat Defteri ARAMA Edebiyat Defteri İLETİŞİM



Kitap Ara:
Kitap Kişi
Masa

Masa

• Masa Kitapları | • Masa İletişim Bilgileri | • Masa Hakkında Bilgi
Sitemizde Masa isimli yayınevine ait Toplam 11 kitap bulunuyor.
Nurhan Atasoy

Masa

Beautiful beyond description, Professor Emeritus Nurhan Atasoy's thirty long years collection of notes on Ottoman flowers and gardens have been transformed into a definitive look at the Ottoman garden and the Turkish love of flowers. The beautifully written descriptions and explanatory notes are accompanied by 445 photographs and reproductions. For the Ottomans, flowers meant passion, tendernes..»»
Ardan Özmenoğlu

Masa

Ardan Özmenoğlu'nun, 2000'li yılların başlarından bugüne uzanan sanatsal üretiminde karşılaşma veya hesaplaşma ihtiyacı duyduğu eserlerden iki tanesi de Kaplumbağa Terbiyecisi ve Mona Lisa. Birinin etrafında dönen yerel sanat piyasasına ilişkin tartışmalar ve diğerinin muzip gülümsemesinin etrafında kurgulanan sanat tarihsel aura, Özmenoğlu'nun üretiminde uğraştığı kavramlara da sirayet etmiş sank..»»
Hidden Face

Masa

1951-1992 yılları arasında yaşayan Şahin Kaygun, geleneksel malzemeleri-yöntemleri kullanarak (örneğin, fotoğraflarına ressamca müdahalelerde bulunarak) malzemeyi dönüştüren ve çağdaş bir sergileme dili oluşturan isimlerin başında geliyor. Bu nedenledir ki, hemen hemen her yeni sergisi sonrasında Şahin Kaygun'un ressam mı yoksa fotoğrafçı mı olduğu, sergilediklerinin (örneğin, polaroidlerinin) san..»»
Nurhan Atasoy

Masa

***Osmanlı Bahçesi*** hala yeterince tanınmamakta, özellikleri bilinmemektedir. Bu çalışmada ***Osmanlı Hasbahçeleri***, yani padişaha ait bahçelerle ilgili gerek görsel, gerek yazılı kaynakları açık seçik sunmaya çalıştım. Burada Osmanlı hasbahçelerinin yalnız 15. ve 16. yüzyıllardaki örneklerini değil, daha geniş bir zaman dilimi içindekilerini ele alıp, gelişiminin ana hatlarını vermeye amaçlad..»»
Ara Güler

Masa

Hardcover, printed with a special technique on Garda paper Since the 1950s Ara Güler has recorded in his photographs everything that attracted his interest, first as a journalist for the daily newspaper Yeni İstanbul and later for international magazines like Time-Life. Ara Güler's goal in his photography has been to reveal the rhythm of a city, to observe its people, to identify certain scenes a..»»
Ardan Özmenoğlu

Masa

The art market related debates surrounding one of these works, and the art-historical aura created around the mischievous smile of the other, seem to have permeated the concepts Ozmenoglu deals with in her practice. The uniqueness of the work of art, its self-appointed 'value' and commodity character are among the fundamental 'concerns' the artist continually embraces in her works. She subjects th..»»
Ara Güler

Masa

Ara Güler 1950'li yıllardan beri, önce Yeni İstanbul gazetesinin, daha sonra da Time-Life gibi uluslararası magazin dergilerinin muhabiri olarak ilgi duyduğu her şeyi fotoğraflarıyla kaydetti. Ara Güler'in amacı, çektiği fotoğraflarla bir kentin yaşam ritmini ortaya çıkartmak, insanlarını gözlemlemek, bazı sahneler belirleyerek onları fotoğrafa uygun bir kompozisyon haline getirmektir. Onun fotoğr..»»
Cultural Sings

Masa

Halil Akdeniz'in sanatı kategorize edilmesi bir hayli güç görünen ve plastik kaygılarla kavramsal yapılaştırma prensiplerinin belli bir izleğe dayandığı evrimci bir çizgi izlemekte. Bu evrilme, anlamın ve biçimleme sorunlarının birbirini tetiklediği, simlerin, imgelerin, göstergelerin sürekli devinerek yeni olasılıkları açığa çıkardığı özgün bir sanat anlayışını görünür kılıyor. Akdeniz'in zih..»»
George Georgiou

Masa

Last Stop, a double-sided concertina book exploring London's diversity. Photographed through the windows of its double decker buses. In 2008 I returned to London having spent the last nine years living and working in Eastern Europe and Turkey and was surprised by the speed of change that had taken place. I wanted to document the city, its movements and migrations, its landscape and architecture, i..»»
 « Önceki sayfa   1   Sonraki sayfa » 
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.