ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Kapitalistler öylesine para delisidirler ki, bize bir gün onları asacağımız urganı bile satarlar. (Mao) Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Naki Aydoğan

Naki Aydoğan

24.3.2019 13:37:42

Tarihe bir şey demem,
Tarihine ne olursa olsun sahip çıkıyorsa bir şey demem,
Talihsiz sözlere şaşırırım,
Bu da siyasetimizdir.
Şaşırıyorum seçilenleri biz seçmemişiz gibi.
Yıllardır muhalefet oldum, neye iktidarın yolsuzluğuna uğursuzluğuna
Baktım olmuyor, memleket bizim devlet bizim
Geçen bu iktidara bende oy verdim çalmayan çırpmayan bir seçmen olarak
Maya tutayım dedim.
Yıllardır oy verdiğim muhalefet partisi kendini değiştirsin istedim.
Çünkü şu anki iktidarı yaratan da payı en çok ana muhalefetindir.
Ve mevcut iktidarın muhafazakarlığıda muhalefetin gelişmesini önlemeye yöneliktir.
Hala aynı muhaleet aynı iktidar anlayışı,
Kolay muhalefet kolay iktidar, dincilere karşı Atatürkçülük yapmak kolay ama yanlış.
Atatürkçülüğü kendine yapacaksın, kendini ilimle fenle geliştireceksin iktidarını değiştireceksin.
Hayat farklılıktır, Osmanlı farklılıktı ve Türkiye Cumhuriyeti bu farklılığı aleme ifade etmekti. Ben ezan sesinden başka bir ibadet çağrısı duymuyorum yaşadığım yerde. Duymak kötü mü olurdu, Müslüman olduğum ayrımını her çan çaldıkça düşünürdüm. Ben Müslümanım. Benim için değil bu çağrı sesi derdim. Benim düşüncem hiç bir ibadet yapısını devlet yapmasın, imar planına göre arzu eden yapsın. Devlet okul yapsın çünkü okulda tüm farklılığımızın ayrımı anlatılmakta. İyi yetişen vatandaş her tercihini iyi yapar.

Şiir Bilgi

halilşakir

halilşakir

SERVET-İ SAMAN...


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.