ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
"Günlerini düşler krallığında geçirmeyenler, günlerin kölesi olur." Halil Cibran Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
redfer

redfer

31.12.2015 23:23:49

Aziz dostum,muhterem üstadım,kadim arkadaşım ... zamansız ve mekansız duyguların yoldaşıyız biz.bir selam yeter,bir kelam, bir haber yeter bize .
varlığınız mutluluk sebebimiz.
iyi ki varsınız.kimsenin kimseye küsme hakkı yok.küsmek darılmak,kırılmak...yok bizim lugatımızda.
Sami hocam size nasıl saygı duyduğumu siz benden daha iyi biliyorsunuz.
Ben kelimelere sığdırmaktan acizim.

İyisiniz inşaallah.Yüce Rabbim çoluğunuz -çocuğunuzla -kurban olduğum yunusunuzla sizlere mutlu sağlıklı uzun ömürler versin .nice yeni yıllar nice yeni tatlar yaşatsın.

İnşaallah bir zaman birlikte şöyle afiyetle çay içmek nasip olur.
Şiire küsmek yok sevgili hocam hiciv ve mizah yüklü şiirlerden bizleri mahrum etmeyin.
Bu alanda istisnasınız.Elinize su dökecek kim olabilir ki.

Şiirlerin tamamını okudum.Samice yazılmış serzenişlerdi.
Muhterem hocam bırak insanlar yaşadıklarını ,içindekilerini döksünler satırlara
nasıl olursa olsun,yazmak ,ifade etmek güzeldir.
duygularını saklayanlardan korkmalı.
hüzün ve duygu yüklü kalp taşıyanlardan asla kötülük gelmez.

işte bizim kisi de laf olsun .teracıya tera satıyoruz.ne haddimize.
maksat lafı uzatmak ...

Yüce Rabbime emanet ediyorum.Saygı ve hürmetlerimle.


Şiir Bilgi

sami biberoğulları

sami biberoğulları

BİR OTURUŞTA ON ŞİİR


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.