ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
"Günlerini düşler krallığında geçirmeyenler, günlerin kölesi olur." Halil Cibran Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
ferhan

ferhan

14.1.2009 11:07:41


Vuruyor vuruyor durup durup vuruyor
sade batı değil bunu bütün dünya görüyor..
müslümanım diyen arap başın kuma gömüyor..
oyy filistin seninle ciğerlerim yanıyor..

hangi kitap ta vardır hangi din cevaz verir..
Küçücük bebeleri kundağında öldürür..
Yahudi öldürürken arap şeşi beş görürü
oy filistin senin ciğerlerim yanıyor..

kuranda tevratta yok incilde zeburda yok
dört kitabın dördünde böyle bir cinayet yok
aç filistin ölürken arabınsa karnı tok
oy filistin seninle ciğerlerim yanıyor

osmanlı yahudiye satmadı filistini
Barındırdı içinde her milletti her dini
rehber aldı kendine muhammet ül emini
oy filistin seninle ciğerlerim yanıyor..


Yüreğinize sağlık Cengiz kardeşim kalbinde zerre kadar imân duygusu alan herkesin ciğeri yapıyor,Osmanlı gidince o kutsal topraklar sahipsiz kaldı şimdi ise dinci faşist zalimin zülmüyle kan ağlıyor,tapuları halen bizde Filistinin,Dualarımız mazlum kardeşlerimiz için inşaallah zalimleri yüce Allah helak olan kavimlerin akıbetine uğratır ve huzur gelir ortadoğuya,mazlum ve öz vatanında vatansız kardeşlerimize..saygılar.

Şiir Bilgi

Cengiz Yanık

Cengiz Yanık

OY FİLİSTİN


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.