Bir insana iki türlü bilgi nasip olur : biri, başkaları tarafından verilen, diğeri ve en önemlisi ise, kendi kendine kazanılandır. -- gibbon
MıSRaDaN
MıSRaDaN
@misradan

ŞİİR BİR SEVDA

21 Aralık 2009 Pazartesi
Yorum
Şiirgram

ŞİİR BİR SEVDA

80

Yorum

1

Beğeni

0,0

Puan

6516

Okunma

ŞİİR BİR SEVDA

ŞİİR BİR SEVDA

Şiir bir sevda
Yürek ne derse,o çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine
Denir mi nasıl sevmek bu diye?
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!

Ruhtur sevdayı içine alan
Yüreği şiirle dolduran
Bir çiçek görürsün
Dokunur yüreğe
Şiir gelir dile
Al işte, öyle bir aşk geçer ki şiire

Şair aslında bir ressamdır
Her şiiri ayrı bir tablodur
İster papatyayı yerde oturtur
İsterse yüreğe kondurur
İster dile aşkı getirir
İster fakiri söyletir
İster,yazar uzun,uzun anlatır
İster dört mısralı kıtada kalır

Okyanusu aşar, uçarak üstünden
Adım atamaz,oturduğu yerden
İster güldürür,isterse sevdadan öldürür
İstedimi suya götürür,susuz getirir
Şair bu
İstediğini,hissettiğini dile söyletir..

Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!




MıSRa

Paylaş
Beğenenler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir bir sevda Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Şiir bir sevda şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR BİR SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
KURMAYOĞLU
KURMAYOĞLU, @kurmayoglu
27.1.2010 18:22:13
sevdanız daimolsun!
Son Damla
Son Damla, @sondamla
30.12.2009 23:27:35
Bundan dolayı burdayım işte sadece yazıyla değil resimlede Dostlarlayım bu güzel işte Hani sanatçılar kulaga göze hitap ederler işte burdaki gönül insanlarıda bunu başarmıştır site işlevinde ALKIŞLIYORUMMMM
Asker Omur
Asker Omur, @askeromur
29.12.2009 09:00:24
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!




MıSRa
GÜZEL KUUTLARIM ŞAHANE ŞEN VE ESEN KALIN
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45), @emineuysal-emine45-
29.12.2009 07:13:23
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

Muhteşem bir şiir. evet şairin işne karışılmaz, bir de karışmasalar yazıp çizdiklerine daha güzel olacak şiirler ve yazlılar.

Kutluyorum...

Sevgilerimle..
dursun tiftik
dursun tiftik, @dursuntiftik
29.12.2009 01:07:31
ÖZELLİKLE FİNAL BÖLÜMÜ ÇOK GÜZEL.YÜREĞİNİZE SAĞLIK.SAYGILARIMLA...
gül peri
gül peri, @gulperi
29.12.2009 00:28:16
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiirin tanımını şiirsel bir dille harika bir sunumla öyle güzel
Anlatmışsınız ki.
Hayran kaldım.
Fon resmi seçiniz de harikaydı.
KUtlarım.Sevgiler.
Leyla Küçük Ülker
Leyla Küçük Ülker, @leylakucukulker
28.12.2009 07:32:23
Çok içten ve çokta güzel bir şiir bu.Kutluyorum.
hyazici58
hyazici58, @hyazici58
27.12.2009 23:30:28
ŞİİR BİR SEVDA

Şiir bir sevda
Yürek ne derse,o çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine
Denir mi nasıl sevmek bu diye?
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!

Ruhtur sevdayı içine alan
Yüreği şiirle dolduran
Bir çiçek görürsün
Dokunur yüreğe
Şiir gelir dile
Al işte, öyle bir aşk geçer ki şiire

Şair aslında bir ressamdır
Her şiiri ayrı bir tablodur
İster papatyayı yerde oturtur
İsterse yüreğe kondurur
İster dile aşkı getirir
İster fakiri söyletir
İster,yazar uzun,uzun anlatır
İster dört mısralı kıtada kalır

Okyanusu aşar, uçarak üstünden
Adım atamaz,oturduğu yerden
İster güldürür,isterse sevdadan öldürür
İstedimi suya götürür,susuz getirir
Şair bu
İstediğini,hissettiğini dile söyletir..

Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!


Evet,aynen öyledir...Kutladım efendim.Selam,saygı...
Murat Çakır (şeker29)
Murat Çakır (şeker29), @muratcakir-seker29-
27.12.2009 12:32:20
yüreğine sağlık güzel bir şiir okudum kaleminden saygılar
Lisanî Hülya
Lisanî Hülya, @romanticangel
27.12.2009 07:16:31
şiir bazen bir rüzgar olur eser gönülde
alır kalemi dile gelir
bazen küçük bir çocugun gözyaşları olur akar
bazende bir dostun vefası dile geilr
yürek hep yazar
kalem hep dizelere döker
denirmi şaire bu nasıl şiir diye
evet bitanem şiir başlı başına bir dünyadır
hemde öyle bir dünyaki içinde hiç bir zaman
şiddete öfkeye nefrete yer olmayan
hep ama hep sevgiyle dile gelen bir dünya
harika bir şiir okudum bitanem
yüregine saglık papatyalarımın prensesi
cinitas
cinitas, @cinitas
26.12.2009 22:14:55
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
muhteşem dizelerdi.kutladım.
GnL
GnL, @gnl
26.12.2009 14:25:50
çok doğru "şiir bir sevda"

ve şair için şiir,
hissettiğini dile getirmesidir,hiç kaygı duymadan..

dediğiniz gibi şiir öyle bir özgürlüktür ki şair,ister güldürür,isterse de öldürür

şiir,özgürlüktür ;)

en doğru cümle ise şudur ; "Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!"

işte keşke herkes böyle düşünse ;)
gulnagme
gulnagme, @gulnagme
26.12.2009 14:12:58
Güzel bir şiiri kaleme aldığınızı belirtmek istiyorum. Ben de böyle bir şiiri tahlil etme ve irdeleme hazzını yaşayarak anılarım geldi aklıma...Geçmişe öğretmenliğimin ilk yıllarına döndürdünüz beni... Sağlam bir kalem ve iradeli bir şairden böyle bir şiiri okumak çok güzeldi...
Bundan sonra da kaleminize karışılmadan daha nice şiirler dileğimle...
Selam ve saygılar...
onurumsun
onurumsun, @onurumsun
26.12.2009 11:09:47
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Muhteşemdi sevgili şairim. Hiç kimse, hiç bir yüdek ve hiç bir dil asla " Bu da ne böyle" deme hakkına sahip değildir. Çünkü oradaki dizeler yalnız yürekten akmıştır kağıtlara akamayanlar ise yine yürekte yazılıdır bir daha çıkmamak üzere. Şiir başlı başına bir hayattır bana gör ve o hayatı hiç kimsenin almaya gücü yetmez değil mi?

Çok özeldi seslenişiniz. Sevgiler yüreğinize
serapatay
serapatay, @serapatay
26.12.2009 10:57:09
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

kalem yazar yürek ağlar ,
kimi zaman coşar duygular
şair yazar da yazar.
Çok güzel dizelerdi arkadaşım sevgimlşesin selamlar.
uçurum çiçeğim
uçurum çiçeğim, @ucurumcicegim
26.12.2009 00:17:11
şiir şaiirini yaşatır dost..şiir şairini yansıtır...kendi yüreğini kendi yaşamışlığını acılarını ve heyecanlarını bulursun şiirde.kendi heyelanlarını...
bazen bir kuşun kalbindeki heyecandır şiir..sığmaz kabına...bazende en büyük yangındır,cehennem azabında..
ama her neolursa olsun şiir sensindir şiir kendindir..
şiire ve şiirin yansıyışına dair güzel ve doğru bir tesbiti dsot..emeğiniz boşa gitmemiş...saygım ve sevgimle
Züleyha Özbay Bilgiç
Züleyha Özbay Bilgiç, @zuleyhaozbaybilgic
25.12.2009 13:22:57
şiir nefes alabilmek yürek sesini dökebilmek mısralara..kutlarım yürek sesini sevgimle şairem..
ahmet umut
ahmet umut, @ahmetumut
24.12.2009 23:32:21
Şiir şairin sevdası değil mi?
Güzel anlam dolu kutlarım selamlar












.birisi.(zekeriya duman)
.birisi.(zekeriya duman), @birisi-zekeriya-duman
24.12.2009 20:24:37
ısıtır aleviyle şiir yüreği,
yandırır ki bağırman kıymetsiz,
susmam ise şefkat
Şiir mi
tatlı ki hem de baldan,
acı mı hem de ne şizofrenik…..içimden geldi ve yazıverdim.

Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.
Saygılarımla.
Turgay COŞKUN
Turgay COŞKUN, @turgay-coskun
24.12.2009 16:19:00
"Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!" desenizde şair olarak ben şimdi söylüyorum size...

Bu nasıl şiir? Nasıl dizeleri böyle güzel oluşturabildiniz, o dizeleri nasıl bu kadar altalta getirip bölümleri bile bu denli güzel bağladınız?

Elbette denmez şaire bu nasıl şiir diye... Hele ki ben başka bir nickle bu siteye üye olduğumda ilk eklediğim şiire öyle 2 tane yorum yapıldı ki; tasımı tarağımı toplayıp kaçmıştım... :)

Çok güzel bir konuyu, harika bir anlatımla yüreğinizden akıtmışsınız...

Tebrikler...

Selamlar ve saygılar...
SAKLI ŞAİR
SAKLI ŞAİR, @saklisair
24.12.2009 13:21:30
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?
Bu nası şiir böyle :Harika...Mısradan mısra dökülen duygular.Yüreğinize ve emeğinize sağlık.Dostça selam ve saygılar.

Bedevi_
Bedevi_, @bedevi-
24.12.2009 05:37:53
Söylenemeyenlerin,yaşanamayanların,uzak hayallerin,aşkların,aşıkların gönül bahçesidir şiir.Bazen Nazım'dır şiir buram buram vatan hasreti kokar,bazen Mecnundur şiir çöllerde,bazen sevgiliye sunulan en güzel hediyedir.bazen hicivdir duygularımızın dolup taştığı zamanlarda bir haykırıştır bazen de Hayyam'ın son dublesindedir şiir.çok güzel kelimelerle ifade etmişsiniz.
Selam ve Saygılarımla.
hülya lila
hülya lila, @hulyalila
23.12.2009 23:43:12
Şair aslında bir ressamdır
Her şiiri ayrı bir tablodur
İster papatyayı yerde oturtur
İsterse yüreğe kondurur
İster dile aşkı getirir
İster fakiri söyletir
İster,yazar uzun,uzun anlatır
İster dört mısralı kıtada kalır

His edemeyen yürek yazamaz el bile kalkmaz zaten yazmak için...Şiirinizi çok beğendim.Tebrikledim.
sözbir
sözbir, @sozbir
23.12.2009 21:50:32
yürek işte ne edeceğini kendi bile bilmez... saygılarımla,
sükut-ve-çığlık
sükut-ve-çığlık, @sukut-ve-ciglik
23.12.2009 21:33:22
hemi de karasevda
yüreğine sağlık dost

sekametlerle
direniş
direniş, @direnis
23.12.2009 19:39:13
nefis bir şiirdi mısra

gönülden tebriklerimi sayfana bırakıyorum usulca...

saygı ve selamlarımla
GÜLDESTE
GÜLDESTE, @guldeste
23.12.2009 17:20:54
HAKLISINIZ ŞİİR YÜREK İSTER DUYGULAR DÖKÜLMEK İSTER MISRALARA ÇOK ANLAMLI ÇOK GÜZELDİ DEĞERLİ KALEMİNİZ VAROLSUN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
-Iceberg-
-Iceberg-, @iceberg2
23.12.2009 15:36:19
//dün yağmur yağacak//
asaf usta demişti...

şiir,kendisine şarkılar söyler
ve
dönüp,dönüp dinler...


bestesi de, güftesi de yürek işidir...

tebrik ederim....sevgiyle
yamura
yamura, @yamura
23.12.2009 13:35:46
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!


yüreğine sağlıkk...
gelmeyenvuslat
gelmeyenvuslat, @gelmeyenvuslat
23.12.2009 13:01:57

Okyanusu aşar, uçarak üstünden
Adım atamaz,oturduğu yerden
İster güldürür,isterse sevdadan öldürür
İstedimi suya götürür,susuz getirir
Şair bu
İstediğini,hissettiğini dile söyletir..

Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?




Evet sevgili arkadaşım şiir yürek sesidir. yürek ne diyorsa neyi istiyor diliyorsa,neye ağlıyor gülüyorsa şairin dilinden kaleminden dökülür kağıt üzerine kimsenin sorgulamaya hakkı yoktur.çok güzel anlatım yüreğine kalemine duygularına sağlık daimi başarı dileklerimle selam sevgilerimi bıraktım paylaşım sayfana..
hazan444
hazan444, @hazan444
22.12.2009 21:57:16
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

Benim de savunduğum bir görüş vardır.Şiirler şairin yüreğinin sesidir.Şair şiirini yazarken,kim bilir hangi ruh haliyle,hangi fırtınalarla yazmıştır.Bunu bilemeyiz işte.şİİR BİR EMEKTİR,ŞİİR BİR YÜREKTİR.bU NEDENLE İSTER ŞAİR ADAYI OLSUN,İSTER ŞAİR OLSUN,HİÇ KİMSENİN ŞİİRİNE BU NASIL ŞİİR DİYE ELEŞTİRİ GETİRMEM.BELKİ EKSİKLİKLER OLUR,HATALAR OLUR,BU DOĞALDIR.FAKAT ZAMAN İÇİNDE YAZA YAZA DÜZELECEKTİR.BUNU ŞAİRİN KENDİSİ BAŞARACAKTIR.ÇÜNKÜ ŞİİR DUYGUDUR VE KALP ATIŞIDIR.TEBRİK EDERİM DEĞERLİ ARKADAŞIM.ANLAM DOLU VE YİNE MÜKEMMELDİNİZ.SEVGİLERİMLE.

Asker Omur
Asker Omur, @askeromur
22.12.2009 20:40:11
ŞİİR BİR SEVDA

Şiir bir sevda
Yürek ne derse,o çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine
Denir mi nasıl sevmek bu diye?
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!

Ruhtur sevdayı içine alan
Yüreği şiirle dolduran
Bir çiçek görürsün
Dokunur yüreğe
Şiir gelir dile
Al işte, öyle bir aşk geçer ki şiire

Şair aslında bir ressamdır
Her şiiri ayrı bir tablodur
İster papatyayı yerde oturtur
İsterse yüreğe kondurur
İster dile aşkı getirir
İster fakiri söyletir
İster,yazar uzun,uzun anlatır
İster dört mısralı kıtada kalır

ŞİYİRİN ÇOK GÜZEL KUTLARIM ANLAMLI ELİNE GÖNLÜNE SAĞLIK
ŞEN VE ESEN KALIN SEVGİYLE KALIN
türkmendağlı
türkmendağlı, @turkmendagli
22.12.2009 20:21:33
Şiiri bilerek yazan hissederek yazan severek yazan ve şiir terbiyesiyle yoğrulmuş şair zaten kalemine hakimdir.Şaire şiiri şairin duyguları ve 6. hissi yazdırır bunlardan mahrum olanlar duygulu ve gönül dolduran şiirleri yazamazlar bu bir Allah vergisi ben çok şair bilirim yazdığı şiirlerin yarısını şair arkadaşlarımdan yardım alıyorum diyerek düzelttirir ve şair geçinir.İnsanın bilmediklerini öğrenmek ayıp değildir lakin kendine ait olmayan şeylerle öğünmekte şairlik değildir. Bu arada hakkıyla yazılmayan şiirde şiir değildir.Hele vezinsiz uydurmasyon şeyler bunları yazanları da övmek, hem şiire ihanettir hemde şairin gelişmesine engel olmaktırbu kısa açıklamadan sonra şiiriniz güzeldi.Anlatım ve akıcılığı ve konuya hakimiyet mükemmeldi.Genç şairemizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
kocakurtsoylum
kocakurtsoylum, @kocakurtsoylum
22.12.2009 20:18:41
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye
Yüreğine sağlık."Yürek ne derse O çıkar kağıda"elbette.Kutladım selam ile
can.er
can.er, @can-er
22.12.2009 20:06:35
Olmasa sevdalar, konu ile ilgili tüm şiirler kurgu olurdu.Ve o zamanda yaşanmamışlar böylesine anlatılamazdıki. Dökülmezdi kağıda.Yaşamasını ve yaşatmasını bilene ne mutlu.Çok güzel...Kutluyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.
haticeak
haticeak, @haticeak
22.12.2009 19:31:35

Şiir kurgudur çoğu zaman,
Şiir iç dökümü, şiir yüreğin
Ölçüsü olmayan Med-Ceziridir.

Ne güzel tariflemişsiniz şiiri
sevgili şair.

Gönülden kutluyorum.
meryemzemerot
meryemzemerot, @meryemzemerot
22.12.2009 15:25:11
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!


DENMEZDE ŞAİRM, ÖYLE ŞİİRLER VARKİ, YANIP YAKILAN-BUHRANALARA KAPILMIŞ, BUHRANLARA KAPTIRAN.. TAMAM BELKİ GÖNÜL SESİ ANCAK... HUZUR BULMUYOR NE YAZAN NEDE OKUYAN... KENDİ ADIMA TABİ... BU KADAR HİCRAN OLMASIN NE HAYATLARDA... NEDE ŞİİRLERDE İNŞALLAH... :)

SELAM VE SAYGILAR
MERYEM ZEMEROT
güher karanfil
güher karanfil, @guherkaranfil
22.12.2009 13:18:13
Şiir gibi şiir okudum sayfanızdan. Ne güzel dökülmü dizeler inci gibi." Karışılır mı yürek işine " bu cümle ile bile başka söze ne hacet dedirtmişsiniz. Kutluyorum sizi.
Jale Keskin (Karadurmuş)
Jale Keskin (Karadurmuş), @jale-keskin-karadurmus
22.12.2009 11:55:21
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

DİYEMEZSİN....YÜREKTEN GELMİŞ SEVGİ SÖZLERİ SORGULANABİLİRMİ? ÇOK ANLAMLI İDİ. YÜREKTEN TEBRİKLER ARKADAŞIM.
KNİSK
KNİSK, @knisk
22.12.2009 09:54:30



Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!


ADI KADAR ANLAMLIYDI...ÇOK GÜZEL BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI...YÜREĞİNİZ VEDE EMEĞİNİZ DERT GÖRMESİN
oktayzerrin
oktayzerrin, @oktayzerrin
22.12.2009 02:39:55
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

MıSRa

şiiri ve şairi ve şairin yüreğini çok güzel dile getirmişsiniz, gayet doğal ve anlamlı, başarılı bir şiirdi, teşekkürler, tebrikler, saygımla, selamlar...
Sedanur
Sedanur, @sedanur
21.12.2009 20:27:03

ÇOK HARİKA DİZELERDİ CANIM BENİM
şair yüregini konuşturur dizelerde acıyı ifade eder bazen umudu kondurur kuşların kanadına
yüregine saglık selam sevgilerimle
hicbitmez
hicbitmez, @hicbitmez
21.12.2009 18:24:05
Şiir bir sevda
Yürek ne derse,o çıkar kağıda

Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar

evet harika siir
yüregin dedigi ise dizelere düsen o siir bambaska güzelliktedir
cok güzeldi sevgili misradan arkadasim.
sonsuz sevgilerimle
parmakliklar
parmakliklar, @parmakliklar
21.12.2009 18:06:08
yüregine saglik her zamanki gibi anlamli
Yürek ne derse,o çıkar kağıda
güzel yüregine tsk dert gam keder görmesin
sevgi saygilar
NILGUN
NILGUN, @nilgun
21.12.2009 16:35:12
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!


Guzel dersin papatya yureklim,cokca anlam dolu misralarini
ictenlikle kutluyorum,kucak dolusu sevgilerimi iletim.
Selim Temiz
Selim Temiz, @selimtemiz
21.12.2009 15:45:24
ŞİİR BİR SEVDA

Şiir bir sevda
Yürek ne derse,o çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine
Denir mi nasıl sevmek bu diye?
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

Evet şairem çok ama çok haklsınız...

Yalan dolan kol gezerken asalet maskesi ve de güleryüz maskesi altında; Ayrıca üç maymunu oynayan bir toplum içinde utanırlken iç ve dış borçlardan; duyarsızla ve pervasızca güleryüz altında her haltı yiyyenler varken içimizde;!.. Sanat ile sanatçı en az İsmet İNÖNÜ'nün dediği gibi deli cesaretli olmaz isek.. Yaşayan bir ölüden farkımız kalır mı!..

Saygı ve sevgilerimle efendim...

RABATLI
RABATLI, @rabatli
21.12.2009 14:47:09
ŞİİR YÜREK DAMLALARI...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI
sera.
sera., @sera-
21.12.2009 14:45:40
Şiiri 'şiir' gibi tarif etmiş sn. şairem. Ne de haklı demiş.. Gönlünden geçenleri dökmüş dizelere.. Eline, gözüne, yüreğine sağlık. Kaleminiz daim olsun. Saygı ve sevgilerimle..

sera. tarafından 12/21/2009 2:46:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
mavi gözyaşları
mavi gözyaşları, @mavigozyaslari
21.12.2009 14:44:26
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

__________________________________

denirmi şaiire bu nasıl şiir diyee
nede haklı yazmış şaiire
bir bakmışsın yağar kar saça
hemen ardından güneş açar gülüşlere
bazen hüzün şehrinde ağıt yakar şaiir
kaldırımlarda yürür taşları ağlatır
yüreği parçalanır yakar dünyayı
aşık olur gözler sevgiliyi
birden uçurumlara gider çıkar baştan
sonra iner düz ovaya
hüzünlerde yaşar yoğmura benzetir kendini
sevgili özlemlerine uykusuna girer
hayaller kurar olmasada sevdiği
şaiir işte ne gelirse yüreğine
döker damla damla
yazar şiirlerine

harikasın mısradan gerçekten anlamlı şiirine hayran kaldım saygılarım sonsuz gerçek şaiireye sevgilerimi gönderiyorum hüzün şehrinden
Şengülbora
Şengülbora, @sengulbora
21.12.2009 12:46:27
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

aynen öyle arkadaşım benim yüreğm ne demişse onu yazarım kimin haddine bu nasıl şiir demek
şiir özgürlüktür nası isterse yürek öyle yazılır

çok güzel ve çok anlam içeren bir şiir var ol arkadaşım susmasın kalemin
lodos
lodos, @lodos
21.12.2009 12:40:04

Şiir bir yürek sesidir.Şair o an ne hissettiyse kaleme almış duygularını yansıtmıştır.Emek vermiş yürek sesi dile gelmiştir.Çok güzel dile getirmişsiniz.Yürekten kutlarım.Kaleminiz daim ilhamınız bol olsun.Selamlar saygılar..
HALİLİM
HALİLİM, @halilim
21.12.2009 12:27:00
HAKLISINIZ ŞİİRİN EN GÜZEL TARİFİ BENCE TEBRİKLER
YARALI/ YÜREK
YARALI/ YÜREK, @yarali-yurek
21.12.2009 12:05:49
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!



harikaydı ablam tek solukla okudum ve muhteşem olmuş gerçekten yüreğine sağlık ablacım kalemin ve şirlerin daim olsun her zaman
RUMUZ4300
RUMUZ4300, @rumuz4300
21.12.2009 11:50:54
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

ŞİİR BİR TUTKU,ŞİİR BİR YÜREK İŞİ,ŞİİR DUYGULARIN DİLLENMESİ...ÇOK ÇOK GÜZELDİ YİNE.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM DEĞERLİ DOSTUM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
ümit zeki soyuduru
ümit zeki soyuduru, @umitzekisoyuduru
21.12.2009 11:45:50
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

Güzel ve anlamlıydı şiiriniz. Tebrik ederim.
Saygı ve selamlarımla.
ahmetboz46
ahmetboz46, @ahmetboz46
21.12.2009 11:41:20
Evet şiir bir sevda kelimelerse canlı bir organizma.Sağır,kör ve lal olanları olduğu gibi şimşek olup çakanları,çiçek olup açanları,meltem olu esenleri,hüzün olup ağlaşanlarıda vardır.Kelimelerin çıkış noktası ses telleri ise varacağı yer kulak kepçesidir şayet yürekse varacağı yer yüreklerin manalar kadar derin noktalarıdır.Kelimelerin hakkını veren ve onları yürek ikliminden gönül bahçelerine uçuran değerli şaireyi gönülden tebrik ediyorum.Selamlar,saygılar...
zaralıeren
zaralıeren, @zaralieren
21.12.2009 11:32:40
Sakın gitme benden hep yanımda kal
Petekte ördüğüm has balımı al
Veririm yolunda , al ,canımı al
Ufkumun batmayan kor güneşisin
Sen başıma gelen en güzel şeysin ....

BÜTÜNÜYLE GÜZELDİ HER SEFERİNDE BU SAYFA GİRER

ADAM GİBİ ŞİİR OKURUM RUHUM DİNLENIR BAZEN HÜZÜNNLENİR BAZENDE DÜŞÜNÜR SONUÇDA ALKIŞLAYARAK AYRILIRIM

SAYGIM ÇOKCADIR
eMİNeYZAMAN
eMİNeYZAMAN, @emineyzaman
21.12.2009 11:12:55
Aşkı yazar, sevdayı silerim
zamanla değişir duygularım
Bunu bilirim.
kağıda döktüklerim
SEVDALARIM.....

ben dünü siler
yarının hayalini yazarım kağıda
sonrasında bırakırım umuda....
ne çıkarsa bahtıma.....



"şiirdir dilimin ucu, şiirdir yüreğimin öcü...."

daha da bişey söylemeden çekiliyorum sayfanızdan dost.....daim dua ile :)
gülsümgülmez-6870
gülsümgülmez-6870, @gulsumgulmez-6870
21.12.2009 10:46:32
Şiir bir sevda
Yürek ne derse,o çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine
Denir mi nasıl sevmek bu diye?
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!


KARIŞMAYIN AMAN HAA
DOKUNMAYIN SAKIN ONA
ŞİİRLERİNİN HER BİR SATIRINA
MEZE OLURSUNUZ SONRA..........................................


ÇOK ÇOK GÜZELDİ SEVGİLİ MISRA...YÜREKTEN TEBRİKLER..SEVGİLERİMLE
biyeşim
biyeşim, @biyesim
21.12.2009 10:41:24
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!


Çok güzel bir anlatım olmuş...Tebrik ederim...
Sevgilerimle...
Hatice Dökmen
Hatice Dökmen, @haticedokmen
21.12.2009 10:38:26


ŞİİR BİR SEVDA

Şiir bir sevda
Yürek ne derse,o çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine
Denir mi nasıl sevmek bu diye?
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!

Ruhtur sevdayı içine alan
Yüreği şiirle dolduran
Bir çiçek görürsün
Dokunur yüreğe
Şiir gelir dile
Al işte, öyle bir aşk geçer ki şiire

Şair aslında bir ressamdır
Her şiiri ayrı bir tablodur
İster papatyayı yerde oturtur
İsterse yüreğe kondurur
İster dile aşkı getirir
İster fakiri söyletir
İster,yazar uzun,uzun anlatır
İster dört mısralı kıtada kalır

Okyanusu aşar, uçarak üstünden
Adım atamaz,oturduğu yerden
İster güldürür,isterse sevdadan öldürür
İstedimi suya götürür,susuz getirir
Şair bu
İstediğini,hissettiğini dile söyletir..

Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye

çok haklısınız arkadaşım.şiirle yüreği ne güzel özdeşleştirmişsiniz.
tüm kalbimle katılıyorum bu sayfanın sesine.
usta kalemim yazarda kötü olması beklenebilir mi.
kutluyorum sevgimle.
bestekar10
bestekar10, @bestekar10
21.12.2009 10:27:16
Şair aslında bir ressamdır
Her şiiri ayrı bir tablodur
İster papatyayı yerde oturtur
İsterse yüreğe kondurur
İster dile aşkı getirir
İster fakiri söyletir
İster,yazar uzun,uzun anlatır
İster dört mısralı kıtada kalı.

Şiir duygudur. Paylaşımdır ve hissettirebilmektir.
Sevgilerimle....
HakanKurtaran
HakanKurtaran, @hakankurtaran
21.12.2009 09:27:21
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!
=================

Şair bir nehir gibidir yaar geçer,
O kelimelrin en güzellerini seçer.
Yürekten Tebrikler.ç..
saygılar ...


Ben sana yandım
Ben sana yandım, @bensanayandim
21.12.2009 09:24:25
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

Sayfanızdan şaire dair şiirin yüreğin yansımasını beğeniyle okudum.çok doğru tespitlerdi.kutlarım efendim en kalbi saygılarımla.
selime10
selime10, @selime10
21.12.2009 09:09:14
dizeler o kadar hoş o kadar sade ve duruki çok beğendım yüreğinize sağlık sevgiler size
ckrefe
ckrefe, @ckrefe
21.12.2009 09:02:44
Şiirler dizelerimden bir dörtlük.
Gem vurulmaz onlara,
Sırları hece olur.
Sevdası umudu mısra olur.
Dizilir dizilir dizilir...

Şiir her kalemden değil her yürekden farklı tadlardır.
Yüreğinize kaleminize sağlık.
Sevgi ve saygılar...
Sonkardelen
Sonkardelen, @sonkardelen
21.12.2009 07:59:43
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!
Çok doğal ve dupduru dizelerdi , okumak büyük keyif verdi. Kutlarım , sevgilerim ve iyi dileklerimle...
Yeşim Deren
Yeşim Deren, @yesimderen
21.12.2009 07:50:54
şiir bu... dile geldiği şekilde. önce yüreğe, sonra kağıda dökülür.

tebrik ve sevgimle.
Oya gedik
Oya gedik, @oyagedik
21.12.2009 06:29:17
Denir mi nasıl sevmek bu diye?
İşte bu yüzden
__________________________________-Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!

Çok anlamlı ;ve şiir ne demektir, şairin duygusuna ,çocukça ,diyenlere imzalı bir cevap...

Bana bir üyenin,acı sözlerini anımsattınız,keşke o mor çiçekli avatorlu bayan üye ''sayfanıza uğrasa isterdim...
1969 da çok cocuk yaşta babamı kaybettim ,ve gözyaşlarımla o ilk zor gecesnde,BABACIĞIM adlı bir şiir yazdım,benim için o şiir çok özeldir,ölüm şiiridir,yorum beni hayretlere düşürdü,sanırım ölümü hiç tatmamış biri,evet şiir dost ,duygularıma kahraman olan bir sayfaydı..

Saygımla...





Oya gedik tarafından 12/21/2009 6:29:47 AM zamanında düzenlenmiştir.

Oya gedik tarafından 12/21/2009 6:30:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
DoganDuru
DoganDuru, @doganduru
21.12.2009 02:21:22
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

düşünür derki şiirlerin dili olsaydı şairler şiir yazmazdı der..
iyiki de dili yokmuş diyorum.eğer dili olsaydı.içimizde esen fırtınaları
yazmak isteyipte yazamadıklarımızı ,söylemek isteyipte söyleyemediğimiz
o sihirli sözleri yazmasaydık ne olurdu halimiz.evet şairim size katılıyorum
bu nasıl şiir diye sormuyorum,o en iyisini bilir ister karlı dağlarda kara kış olur
ister mevsim yağmurlarında el ele yürür.şarir yüreğe sonsuz sevgi ve selamlarımı yoladım

nur benlioğlu
nur benlioğlu, @nurbenlioglu
21.12.2009 02:05:05
Şair aslında bir ressamdır
Her şiiri ayrı bir tablodur
İster papatyayı yerde oturtur
İsterse yüreğe kondurur
İster dile aşkı getirir
İster fakiri söyletir
İster,yazar uzun,uzun anlatır
İster dört mısralı kıtada kalır



SEVGİLİ MISRADAN, NE DE GÜZEL DEYİVERMİŞSİNİZ SERBEST DİZELERİNİZDE..

ŞİİR BİR SEVDA DİYE.. AKMIŞ YÜREKTEN ŞAİRCE MISRALARA DÜŞÜNCELER, OLUVERMİŞSİNİZ SESİMİZ...

KİMİ HECE YAZAR KİMİ SERBSET, KİMİ ARUZ, KİMİ DİVAN...ŞAİR ÖZGÜRDÜR, İÇERİKTE, ŞEKİLDE..

AMA, DİLİ BOZMADAN, PEK ARGO KULLANMADAN.

ÖRNEK OLMAKTIR OKURA, GÜZELCE, EDEBİCE...DERS DEĞİLSE UZAK DURMALI ,ARAPÇA ,FARSÇADAN..

SERBESTSE , KİMİ YAZ DER HECE; HECEYSE KİMİ YAZ DER MODERNCE....ANLAYAMADIM YA BEN BU İŞİ...

KİMİ YAZAR, BÖYLE ŞİİR OLUR MU DİYE VE ACITIR YÜREĞİMİ...DÖNER GİDERİM , OYSA YAZMIŞTIR O DA

KENDİNCE, ÖZGÜRCE....TEŞEKKÜRLER BÖYLESİ BİR İÇERİĞE...SEVGİLERİMLE...ŞİİR YÜREĞİNİZE...
tamer106
tamer106, @tamer106
21.12.2009 01:38:14
Aşk şiire çok güzel yansımış yüreğiniz varolsun selam ve muhabbetle kalın...TAMER
Etkili Yorum
kaderimol
kaderimol, @kaderimol
21.12.2009 01:24:53

Evet haklısınız Şiir kelimeleri alt alta sıralayıp dizmek değildir
Şiir o an yürekte kopan fırtınayı kaleminde kağıt limanına çekmektir
ona kota koymak ona şu böyle yapmış bende onun gibi yapayım demek şiir yazmak değil
O işe sanat derler şiir yazan sanat yapmaz sadece yüreğindekini dille söylüyemediklerini kağıda döker
Yürekten kutlarım begenilerimi bırakıyorum yürek sayfana
kalemin daim yüreğin hep mutluluk sevinç esintileriyle essin
Esenlikle kal

Sevinç İNAL
Sevinç İNAL, @sevincinal
21.12.2009 01:11:32
E vallahi doğru hepsi, denmez ama diyenler olacak, olsun varsın nasılsa imam hep hep bildiğini okur:)))
Çok güzeldi tebrikler gönülden.
Sevgimle.
sevgi34
sevgi34, @sevgi34
21.12.2009 01:10:23
Şiir,yürekte yaşar
Damarın içinde kan gibi akar
Coşar,taşar
Yağmur olur
Dizelere akar
Her kan ayrıdır
Biri negatif,diğeri pozitif
Biri sıfır,biri a/dır
Der misin neden kanın negatif?

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

tek kelimeyle mükemmel bir şiir olmuş yürekten kutluyorum sevgili şairem.sevgilerimle kalın....




İsa inan
İsa inan, @isainan
21.12.2009 01:05:24

Şiir bir sevda
Yürek ne derse,o çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine
Denir mi nasıl sevmek bu diye?
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire, bu nasıl şiir diye!

Ruhtur sevdayı içine alan
Yüreği şiirle dolduran
Bir çiçek görürsün
Dokunur yüreğe
Şiir gelir dile
Al işte, öyle bir aşk geçer ki şiire


merhaab güzel insan kutlarım bu mükkemmel şiirinizi
o kadar güzel ki dokundu yüreğime
şiir de şair de sizsiniz
hep böyle bu güzelliklerde kalın
adı aşk olsun özlemlerinizin
saygılar selamlar
mernis38
mernis38, @mernis38
21.12.2009 01:01:49
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

denmez belki ama yazdığına şiir değil denebiliyor bazen acımazsızca eleştirilebiliyor.Ama kimse bilmez ki şiir her zaman güzel yada alımlı olacak diye.Yüreğinize sağlık.Saygılar
serapatay
serapatay, @serapatay
21.12.2009 00:59:34
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

Canımsın çok güzel dizeler.
Şair duygu selidir akar sayfalara sıra sıra ,an gelir dört kıta bile çok şey anlatır bizlere.
Kimi şiirleri ağlatır kimi sevdasını anlatır şairdir kalem yazar bizler zevkle okuruz.
SEVGİLER SELAMLAR ARKADAŞIM.
Elif Masal
Elif Masal, @elif-masal
21.12.2009 00:53:28

Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!

evet denmez, dememek gerekir zaten, her şiirde mutlaka bir güzellik vardır.şair dilediğini yazar. yazdıkça çoşar, coştukça yazar..tüm şair yüreklere selam olsun..

sevgili arkadaşım ne güzel bir şiirdi böyle, çok begendim..
sevgilerimlesin canım..

umutyolcusu
umutyolcusu, @umutyolcusu34
21.12.2009 00:50:54
Şiir de öyle
Yürek ne derse
O çıkar kağıda
Karışılır mı yürek işine?
Denir mi nasıl sevmek bu diye
İşte bu yüzden
Denmez ki şaire bu nasıl şiir diye!


Hayır denmez:) KİM DEMİŞ?NEDEN DEMİŞ?
Yürek işini bilir,kimseye hesap vermez,kalemde bir güzel yazar
yüreğine emeğine sağlık arkadaşım saygılarımla...
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ