Para, gübre gibi etrafa yayılmazsa işe yaramaz. baco
Âlimoğlu
Âlimoğlu

"İNSAN HAKKI" DEDİKLERİ ZAMAN

Yorum

"İNSAN HAKKI" DEDİKLERİ ZAMAN

70

Yorum

0

Beğeni

0,0

Puan

2811

Okunma

"İNSAN HAKKI" DEDİKLERİ ZAMAN

Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”
_____________Âlimoğlu___________

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 
"insan hakkı" dedikleri zaman Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz "insan hakkı" dedikleri zaman şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"İNSAN HAKKI" DEDİKLERİ ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
sonbahar53
sonbahar53, @sonbahar53
8.5.2009 15:46:25
o kadar haklı feryatlarki ama sadece feryat etmekle kalıyoruz.
duyarlı yüreğinize sağlık efendim saygılar....
cansıla
cansıla, @cansila
7.5.2009 23:33:43
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

Değerli üstad..Keşke olmasa ama oluyor işte..
Yüreğinize sağlık..Saygılarımla...
bülent ar
bülent ar, @bulent-ar
7.5.2009 20:50:45
duygularınız tüm TÜRK milletinin duygularını yansıtıyor gönlünüze ve kaleminize sağlık kutlarım efendim
sevgi ve saygılarımla
haticeak
haticeak, @haticeak
7.5.2009 19:56:27
Duyarlı bir yürek,
ve şiir.
Saygılarla Sayın;ALİMOĞLU
Murat Çakır (şeker29)
Murat Çakır (şeker29), @muratcakir-seker29-
7.5.2009 19:30:27
hocam yüreğine sağlık çok anlamlı bir şiir okudum
maviemek
maviemek, @maviemek20
7.5.2009 13:15:54
Askerler dağa taşa “önce vatan” diye yazıyorlar.

Onlar için vatan önemli gerçekten de, çünkü onların işi o “vatanın sınırlarını” korumak.

Ama sizin işiniz sınır korumak değil.

Siz de askerler gibi “önce vatanı” severseniz, önce “toprağı ve sınırları” severseniz, o “vatanın”, o “toprağın” üstünde yaşayan insanları kim sevecek, kim koruyacak?

Niye “önce insan” değil sizin sloganınız?nedir koltukta oturanlar nedir?
kutlarım müsatdım yaraya parmak attığınız için
umut_adam
umut_adam, @umut-adam
6.5.2009 22:00:14
Saygı değer Alimoğlu;

Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”
Bir şiiri mümkün olduğu kadar kısa tutarken, mümkün olduğu kadar duygu yüklemek maharet ister.
Şiirinizi dikkatli bir şekilde inceledim, Tabi bu da şiiri bir kaç kez okumamı gerektirdi... Duygular mısralara ustalıkla taşınmış. ve şiirin bütünlüğüne olan hakimiyetinizi kutluyorum. Pek çok yorumumda belirttiğim bir husus vardı. Bu tip duygu ağırlığının kendini hissettirdiği şiirleri bekleyen bir tehlike var diye. O tehlike de şudur: Şiirin bazı mısraları aşırı duygu yüklenimi ile donanırken bazı mısralar duygu yoksunu hatta içi boş sıradan cümlelere dönüşür. Kafiye ve hece sayısını tutturmak uğruna bazen duygu fakiri mısralar şiirde yer alır. bazen de hiç gereği yokken zorunlu olarak şiirin akıcılığını bozan ekler istenmeden ilave edilir...
Şiiri yazanın bilgi birikimi ve tecrübesinin yanında; ayrıca doğuştan da gelen sezgi ve var olanı daha iyi bir şekilde ifade edebilme yeteneği gerekir. Şiir hiçbir zaman şairi hükmü altına almamalıdır yoksa kendi kendini yazdıran bir şiir ortaya çıkar ki böyle bir şiirde bu yapısını şairin bütün çabasına rağmen gizleyemez. Şiirin ilk giriş mısraları şiirin tamamını okutacak şekilde davetkar olmalı, son kıtalar, özellikle final mısraları da kendini unutturmayacak bir donanım ve fonetiğe sahip olmalıdır.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda:
Şiir üzerindeki hakimiyetinizi ve şiire yön verişteki ustalığınızı kutluyorum... Sonuçta nefis bir şiir ortaya çıkmış. Beğenerek ve saygı duyarak okudum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.

Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreğinizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın...
Sezai Binici/umut_adam/Erzurum..

onurumsun
onurumsun, @onurumsun
6.5.2009 20:30:35
APO bize teslim edilir iken " diam edilmemesi" şartı ile verildi bunu tüm dünya ve biz biliyruz. Onun için asla o adam idam edilmeyecek ve Eminbe AYNA'NIN dediği gibi 2010 yılında serbest kalacak. Çünkü onlar ne döylerşerse hepsi gerçek oluyor sayın şairim bunu unutmayın.

KJatilere insan hakları uygulanırken masumlar insan haklarından uzak tutuluyor farkındasını değil mi?

Çok şey yazmak geçiyor içimden ama bu kadarı yeter sanırım.

Umarım herkez yaptığının cezasını, yaptıklarından çok daha kötü şartlar altında çekerler.

Kutluyorum kaleimizi ve saygılar duyarlı yüreğinize
ahmet sivri
ahmet sivri, @ahmetsivri
6.5.2009 19:05:11
Hastamız olduğundan uzun zamandır cevap yazamadım kusura bakmayın hastamız bugün daha iyi bundan sonra yine beraber oluruz inşallah şiirinizi kutlarım saygılar selamlar.
MMehlika Sultan
MMehlika Sultan, @mmehlika-sultan
6.5.2009 15:04:10
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”
DUYARLI YÜREĞİNE SAĞLIK SAYGILAR ÜSTADIM...
Müjgan Akyüz
Müjgan Akyüz, @mujganakyuz
6.5.2009 14:57:02
Güle güle şehidim güle güle isimli şiirimi hatırlattı.
Haklı sitemlerinize katılıyorum,selam ve saygımla.
Fatma Aras
Fatma Aras, @fatmaaras
6.5.2009 12:18:37
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

ONLAR YÜREĞİMİZİN BİR PARÇASI
MEKANLARI CENNET OLSUN
SELAM SAYGI.
Hatice Dökmen
Hatice Dökmen, @haticedokmen
5.5.2009 20:26:52
Mükemmel bir tema,mükemmel bir anlatım.Sanıyorum bu ülkenin en azından yarısının dili olmuşsunuzdur.Kutluyorum cesur yüreğinizi.Saygılar.
Pervin YETİŞ
Pervin YETİŞ, @pervinyetis
5.5.2009 17:38:01
anamlıydı..........
duyarlı yüreğe tebrik ve selam olsun...............
babidim
babidim, @babidim
5.5.2009 14:36:35


haklı bir isyan efendim.. Başka ne denebilir ki?
Saygım, duyarlı yüreğinize efendim, sonsuzca...
ilhamialbayrak
ilhamialbayrak, @ilhamialbayrak
5.5.2009 11:09:07
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”,,

Yürek burktu şiir insan hakkı nerde merak konusu insanların insan hakkı yok insan olmayanlara kanun hak tanıyor tebrikler dost,,
aşiyan052
aşiyan052, @asiyan052
4.5.2009 23:19:02
tebrik ve saygılarımı bırakıyorum gönülden bu güzel dizeler için.. keskin kılıç şairin herzaman kalemidir...ses oldunuz teşekkürler..
Şükran AY
Şükran AY, @sukranay
4.5.2009 22:39:52
"İNSAN HAKKI" DEDİKLERİ ZAMAN

Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”


Yine mükemmel , anlamlı bir eser okuttunuz sağolun varolun sayın üstadım.
Başarılı eserinizi kutlarım.Selam ve saygılarımla.

Serap Sönmez
Serap Sönmez, @serapsonmez
4.5.2009 22:32:13
"İNSAN HAKKI" DEDİKLERİ ZAMAN

Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

Harikaydı değerli dost kutlarım, terörün her türlüsünü lanetliyorum muhteşemdi kaleminiz var olsun saygımla...
Bayram Ali Bülbül
Bayram Ali Bülbül, @bayramalibulbul
4.5.2009 12:38:39
ÇOK NAZİK VE HAKLI BİR KONU
ÖLDÜRÜLEN MASUMLARIN YAŞAMA HAKKI YOK MUYDU
O KADAR CİNAYET İŞLEME HAKKINI NEREDEN ALDI
TERÖRİSTLERİN YAKIP YIKARKEN POLİSİN GEREKLİ MÜDAHELE EDEMEME HAKKI
YANİ İNSAN HAKLARININ ONLARIN ELİNİ KOLUNU BAĞLAMASI KAHREDİYOR BENİ
TEBRİKLER
SELAMLAR
DuygusalsairBilalyilmaz
DuygusalsairBilalyilmaz, @duygusalsairbilalyilmaz
4.5.2009 11:18:11
Değerli ve muhterem üstadım yine herzamanki gibi fevkalade güzel bir eser olmuş,yüreğinize sağlık ,kaleminiz daim olsun,saygı ve selamlarımla
*Hüzün*
*Hüzün*, @-huzun-
4.5.2009 01:15:17
Iste hak dedikleri bu oluyor..
Kime göre haklilik nedir..Savunulmasi ,korunmasi gereken nelerdir bilinmiyor
Hep sacmalik pesinde kosuyorlar..o yüzden bu ülke kaybettikce kaybediyor degerlerini

cok güzel dizelerdi efendim.,bir isyan ve seslenisti
Kutluyorum yüreginizi

sevgiler

Nilüfer Sarp
Nilüfer Sarp, @nilufersarp
3.5.2009 18:28:16



YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...KUTLARIM..SAYGILAR......
zorel
zorel, @zorel
3.5.2009 18:27:39
Sevgili Şairim! Sizinle Önce şu konuda anlaşalım. Ben diyorum ki insan olanın insan hakkı 0lmalıdır. Şimdi bahsini ettiğiniz şerefsiz önce kendi ülkesinin altına dinamit koymuştur. Yani vatanına ihanet etmiştir.Vatanına ihanet eden mahlukların en adisidir.Bu bayrak altında yaşa, bu ülkenin ekmeğini ye, bu ülkenin okullarında oku ,havasını teneffüs et, ondan sonra kalk askerine silah çek onu öldür. Sevgili şairim ben bu insanı niteleyecek kelime bulamıyorum lugatta olduğunu da inanmıyorum. Bu gün hala şehit olan yavrularımızın kanı onun elinde. Çünkü PKK’yı o kurdu. Bu piçler onun nesebinden gelmek de .Sevgili şairim Nasıl bir hükümet istiyorum biliyor musunuz? 1.idamı tekrar yasaya koyacak 2.Apo ve diğer elebaşlarını yeniden yargılayacak ve idam edecek 3.onur ve haysiyetimizi her fırsatta ayaklar altına alan AB den vazgeçecek 4.Amerika’ya sırtını dönecek 5.Onurlu millet,başı dik devlet olmanın bedelini göğüsleyebilecek yüksek karekterli devlet adamları olmalıdır diyorum.Bu güzel dizelere teşekkür eder sevgi ve saygılarımı sunarım

zorel tarafından 5/3/2009 6:31:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
dağ gülü
dağ gülü, @daggulu
3.5.2009 16:39:58
* * *
"İNSAN HAKKI" DEDİKLERİ ZAMAN

Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”
_____________Âlimoğlu___________

Dengeler korunuyor güya, her ülkenin teröristi var, onlar hiçbir ülkeden akıl almıyorlar, diledikleri gibi uyguluyorlar, İnsan Hakları haksızlara uygulanmazki, davasında haklı olanlara uygulanır, hakları korunur insanca, insanlıktan çıkıp cani olmuşsa, canilerin İnsan Hakkı nasıl aranır, kime karşı alınır, böyle bir kanunu kim icat etmiş, Canileri Koruma Derneğini kim kurmuş, hangi terörü destekleyen ülke? haklısınız masum olanların ve masumca yaşayan insanlar için kurulan bu koruyucu kuruluşlar gayelerinin dışına nasılda taşıyorlar, yüreğinize, kaleminize sağlık, gönülden kutlarım, barış ve kardeşlik içinde kalın dilerim sağlıcakla..

Şiir ve dostluk adına sevgiler, saygılarımla

* * *
serdengeçti
serdengeçti, @serdengecti66
3.5.2009 16:27:39
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

İnsan haklarının yürekli şairini saygıyla selamlıyorum güzel bir şiirdi efendim saygılar....
HakanKurtaran
HakanKurtaran, @hakankurtaran
3.5.2009 16:02:20
Tamamen katılıyorum...
İnsan Hakkı haksızlığa uğramış masum insanlar için kullanılır
Teröristler için değil.
Duyarlı yüreğinizi kutlarım..

romantik63
romantik63, @romantik63
3.5.2009 15:17:22
emeğinize ve yüreğinize sağlık hocam
güzel bir çalışma olmuş
saygımla

Mekanları cennet olsun şehitlerimizin
romantik63
romantik63, @romantik63
3.5.2009 15:14:38
emeğinize ve yürek haykırışınıza sağlık
güzel bir çalışma olmuş
saygımla

Mekanları cennet olsun şehitlerimizin
su_misali(Gülhun Ertilav)
su_misali(Gülhun Ertilav), @su-misali-gulhunertilav-
3.5.2009 15:02:50


Öyle acımasız bir dünyada yaşıyoruz ki
Bazen nasıl nefes alıyoruz diye şaşıyorum

Kutlarım hocam güzel ve anlam dolu şiirinizi
Saygılarımla


esmerefsane
esmerefsane, @
3.5.2009 01:39:05
kalemin daim olsun dost tebrik ederim
ANNELERAĞLAR
ANNELERAĞLAR, @anneleraglar
2.5.2009 22:01:15
ÜSTADIM ESERLERİNİZ OKUDUKCA BİR DAHA TAKTİR EDİYORUMUSTALIĞINIZ
EMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK EFENDİM
SELAM SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
GÜLDESTE, @guldeste
2.5.2009 20:00:36
çok haklısınız çok isyan ediyorum bende inanın duyarlı yüreğinizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
temel48
temel48, @temel48
2.5.2009 17:53:07
Sayın Alimoğlu
Satılmışlıkta birleşenler hain hakları demeye dilleri varmadığı için insan hakları diyorlar.Ülkemizin düşmanlarının taşaronları,bu gibileri bize musallat ediyor.Şeklen insan olan herkes insan değildir.İnsan, ismine yakışır hasletleri olan yaratıktır.Bazılarının insan ile bağdaşan hangi hasletleri var ki? Şekilden başka.
Hayvanda olan hasletler bile bazılarına büyük geliyor.Nihayet katilinde,canininde bir vicdan sınırı vardır.
Bu alemde hak ettiklerini göremeseler bile,öbür alemde şehitlerimizin hakları zayii olmayacaktır.Çünkü orada adaletin sahibi ALLAH tır.Şiirsel anlatımla İçinizi boşaltmışsınız.Bu vesile ile bizide söylettiniz.
Saygılar sunuyorum.
recep_t
recep_t, @recep-t
2.5.2009 17:10:21
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı



SN.ALIMOGLU GÜZEL YAZMISSINIZ INSAN HAKKI ISTEYEN INSAN ÖLDÜRMEZ KUTLARIM DOGRUYU
SAYGILARIMLA...
mehmet tunç
mehmet tunç, @mehmettunc
2.5.2009 15:56:02
Bugun yıne gözyaşı bırferyat daha

Öluyor çocuklarımız vatan ugruna

Ekmegını verdıgımız ıt soylarıysa

Satıyorlar vatanı BİR PİÇ UĞRUNA

APO APO denılen soysuz köpege

Bakıyorlar içerde bir hiç uğruna

Kaç ana ağlayacak kaç can yanacak

Bu memlekette BİR PİÇ UĞRUNA

Kudurmuş köpekler dağlarda gezer

Yılanın başı ise içerde inler

Asın artık şu piçi gülsün şehitler

Dinmiyor göz yaşımız BİR PİÇ UĞRUNA

Peydahlamış ananız sizi biryerden

Ananız bellide babanız kimden

Nasıl bir cesaret TÜRK ASKERİNDEN

Göz yaşı döküyorsun BİR PİÇ UĞRUNA

Şehit kanıbu her damlası bin asker olur

Öğren be köpek bu vatan böyle korunur

Bunların hesabı tek tek sorulur

Yanarsın cehennemde BİR PİÇ UĞRUNA

söz

mehmet tunç..
GÜZEL ŞİİRİNİZE Bİ ŞİRLEDE BEN KATILMAK ISTEDIM MARIM BEGENIRSINIZ SAYGILARIMLA.
mavi gözyaşları
mavi gözyaşları, @mavigozyaslari
2.5.2009 14:03:25
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”


MAVİ GÖZYAŞLARIMI BIRAKTIM ANLAMLI ŞİİRİNİZE ŞİİRLE KALIN SAYGILAR
neneh.
neneh., @neneh-
2.5.2009 13:28:41
Yüreğinize sağlık üstadım.Karşınızdaki insan olacak ki dediğiniz olsun .Bu zaten müsvedde.Ama asınca insan yerine konulmasından korkuyoruz heralde.Saygılar.
Toprağımsın
Toprağımsın, @topragimsin
2.5.2009 13:26:52

Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

Tek kelime ile takdir ederim üstat. Saygı ve selam olsun.
geceyedair
geceyedair, @geceyedair
2.5.2009 12:04:34
insan hakkı önemli dost
ihmale gelmez
ama kimi insandan sayacağının ve kimi saymayacağının bir ayrımı olmalı
selametlerle
Gürsel Cengiz
Gürsel Cengiz, @gurselcengiz
2.5.2009 11:15:32


Değerli hocama

Sonsuz saygılarımla,

Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum.

Saygı ve selamlarımla.
umutyolcusu
umutyolcusu, @umutyolcusu34
2.5.2009 11:13:10


Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

yüreğinize sağlık tebrikler güzel olmuş,duysun insan hakkını savunanlar bir çare bulsunlar önce hakka saygılı olmayı öğrensinler.
kader_48can
kader_48can, @kader-48can
2.5.2009 11:03:09
"İNSAN HAKKI" DEDİKLERİ ZAMAN

Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”
EVET ...ÇOK ANLAMLIYDI...TEBRİKLER HOCAM...SEVGİLER..
Recep Akıl
Recep Akıl, @recepakil
2.5.2009 10:16:30
Her kelimesi doğru.İsyanınıza yürekten katılıyorum sevgili üstadım.Onların hakkı hukuku var ma şehitlerimizin,hiç uğruna ölen binlerce masumun,şehit ana babalarının hiç hakkı yok.Ama ne çare, asıl yılan başı o terörist başı değil.O bir piyon hem de en ucuzundan,değersizinden.Asıl hainler dışarıda da değil,içimizde.Bunlardan kurtulmdıkça bugün apo var o gider bir başka ucuz piyon nasıl olsa bulunur.
Yüreğinize emeğinize sağlık üstad.Selâm ve sevgiyle.
ruveyde
ruveyde, @ruveyde
2.5.2009 09:53:44
Sonuna kadar haklı bir isyan,kutlarım yüreğinizi.Saygılarımla.
FEVZİ ÜLKER
FEVZİ ÜLKER, @fevziulker
2.5.2009 09:33:50
İFADE ŞEKLİYEL OLSUN

DOYURUCU BİR ESERDİ

KALEMİNİZE SAĞLIK
hezal
hezal, @hezal
2.5.2009 09:17:49
selam üstadım insan haklarını yanlış yerlerde ve kavramlarda kulanıyoruz binlerce insanın haklarını ellerinden alanları besliyoruz en kıral şekilde ama sıra günahsız fidanları katledenlere gelince insan hakları demişler bu ne çetin çelişki.güzel ve anlam dolu manidar şiirlerinizi bildiğim için bu şiirinizde biraz çekimser kalmışsınız beni afedin hocam.terörün yıkmlarının her türlüsünü kınıyorum ve kınıyoruz insan hakları mı onlar insan olmazki hak olsun...şehitlerimizi izlerken. içim yandı.. beni afedin..
duyarlı yüreğinizi kutladım..
kaleminiz daim olsun ..
ÖZELÇİ
ÖZELÇİ, @ozelci
2.5.2009 07:44:38
***Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

---İNSAN HAKLARI DİYE, "insanlık" diye ...GÜNÜMÜZDEKİ YAPTIKLARI İŞGALLERİ
UNUTTURANLAR ( SÖZDE DEMOKRASİ DERSİ VEREN MEDENİ ÜLKELER ) YÜZ SENE
ÖNCEKİ OLANLARLA UĞRAŞIYORLAR...
---ÜSTADIM, DUYARLI YÜREĞİNİZİ KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM !
Hamiyet Göz
Hamiyet Göz, @hamiyetgoz
2.5.2009 04:43:56
isyanın sesi....

papatyalar yüreğinize
Mahir Başpınar
Mahir Başpınar, @mahirbaspinar
2.5.2009 03:41:44
Şakir abim ellerinden öpüyorum.
MÜKEMMEL anlamlı bir şiirdi.
Kaleminiz hep yazsın.
Yazsınki bu güzel şiirlerden ayrı kalmayalım.
saygı ve selamlarımı bırakıyorum sayfanıza.
SEN BENSIZ BEN SENSIZ
SEN BENSIZ BEN SENSIZ, @senbensizbensensiz35
2.5.2009 03:33:53

Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”


duyarli yüreginizi kutluyorum mukemmel bir calisma gercekleri yansitmis yüreginiz sayfaniza,,,tbk ediyorum saygilar
emine erdem
emine erdem, @emineerdem
2.5.2009 03:29:36
İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

Çok doğru söylüyorsunuz da kim duyuyor,bizlerde böyle taraflı insan hakları olmaz olsun diyoruz !
Ve tutarsız taraflı davranış içinde bulunanları lanetliyoruz.SAYGILARIMLA.
_____________
Taskin Uzel
Taskin Uzel, @taskinuzel
2.5.2009 02:08:28
Üstad, yüreginizin sesi ve isyani yansimis, yüreginize saglik.
Ayrica 20 tam puana tesekkürler :))
ahmet umut
ahmet umut, @ahmetumut
2.5.2009 01:49:05
Emperyalistler size bir hak veriyorsa düşünmeniz gerek.....
Arkasından bin hak sömürecekler demektir.......
Kendileri Irakta katlettikleri insanların haklarını düşünmeliler....
Haklı isyan...
Kutlarım saygılar
vecdimuratsoydan
vecdimuratsoydan, @vecdimuratsoydan
2.5.2009 01:39:34
ÜSTADIM, AZ BİLE YAZMIŞSINIZ.. SİZ Kİ, TANIRIM SİZİ 5 YILDIR, BİLİRSİNİZ ANTOLOJİDE DE YAZIYORUZ .. ÖFKELENMEZDİNİZ.. SİZ Kİ, NEFRET ETMEZDİNİZ.. SİZ Kİ, KALBİ SEVGİ TOMURCUKLARIYLA ÇİÇEK AÇMIŞ HAYATI DOLU DOLU YAŞAYANLARDANSINIZ...
HAKLISINIZ SİTEMİNİZDE.. SES OLDUNUZ SİZ ŞİMDİ... AMAN ÜSTADIM, AMAN DİKKAT EDENİZ.. ERGENEKON, SİZE DE BULAYMASIN.. ŞİMDİ BİR ŞEY ARAMASINLAR BU ŞİİRDEN SONRA... DUALARIM SİZİN İÇİN. SAYGILARIMLA..
Tacıser
Tacıser, @taciser
2.5.2009 01:28:16
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”
YOK TABİİ ARKADAŞIM, BİZ İNSAN MIYIZ?! TÜRK VE MÜSLÜMAN OLANA İNSAN HAKKI YOK!
SELAMLAR....

**vuslatım**
**vuslatım**, @--vuslatim--
2.5.2009 01:20:08
anlamlıydı selametle usta
AhmetÇelik
AhmetÇelik, @ahmetcelik2
2.5.2009 01:12:48
Yüreğine sağlık dost. Duygularımıza tercüman olmuşsun. Saygılarımla
Fatma Biber
Fatma Biber, @fatmabiber
2.5.2009 01:08:21
Haklı isyanınızı ve duyarlı yüreğinizi kutluyorum.
OMARIM
OMARIM, @omarim
2.5.2009 01:03:14
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

ANLAMLI BİR ŞİİR OKUDUM. TEBRİK EDER, SAYGILAR SUNARIM.
RABATLI
RABATLI, @rabatli
2.5.2009 00:41:25
aslında haklısınz...DA...İŞİN İÇİNDE BİRŞEYLER VAR BELKİ...BİLEMEDİĞİMİZ...ANLAMLIYDI...YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Sevinç İNAL
Sevinç İNAL, @sevincinal
2.5.2009 00:37:43
Fark Başka üstadım bunu hepimiz biliyoruz...
Tebrikler yüreğe.
geceyedair
geceyedair, @geceyedair
2.5.2009 00:20:03
GÜZELDİ
MAHİR YÜREKTEN DOLU BİR ŞİİR
SAĞLICAKLA KALASIN DOSTY
Babacan24
Babacan24, @babacan24
2.5.2009 00:19:39
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

yazan yürek dert görmesin
Çok güzel bir şiir çok güzel dizeler bu güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum
emeğinize ve yüreğinize sağlık saygılar gönderiyorum iyi geceler sağlıklı yarınlar
47nihal
47nihal, @47nihal
2.5.2009 00:16:06
duyarlı yüreğiniz dert görmesin
saygılar selamlar
dilfin
dilfin, @dilfin
2.5.2009 00:10:46
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”

çok haklısınız hocam...
yazan yüreği yürekten kutlarım...
saygılarımla...
Cemal Erkoç
Cemal Erkoç, @cemalerkoc
2.5.2009 00:08:26
Yazdıklarınıza katılıyorum Arkadaşım
Selamlarım
.birisi.(zekeriya duman)
.birisi.(zekeriya duman), @birisi-zekeriya-duman
2.5.2009 00:08:11
Sesim üşüdü sesinize ses katarken,
Tokların dı insan hakları açlara bakarken.....

Harika bir içerik, müthiş bir şiir okudum yüreğinizdem.
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum.
kaleminiz susmasın.
Saygılarımla...
mürsel emre doğan
mürsel emre doğan, @murselemredogan
2.5.2009 00:07:09
Şakir ağabey ,sizin muhteşem güzellikteki şiirlerinizin yanında maalesf bu şiiriniz sönük kalmış..yapılan onca haksızlığa dayanamayıp yazmak içinizi dökmek istemişsiniz ancak biraz zorlamayla yazdığınız belli olmuş...belki ilk defa olumsuz bir eleştiri yapıyorum..samimiyetimi mazur görün ağabey..selam ve saygılarımla...
ümit zeki soyuduru
ümit zeki soyuduru, @umitzekisoyuduru
2.5.2009 00:02:32
Diken diken oluyor tüylerim
İllet oluyorum, uyuz oluyorum
“İnsan hakkı” dedikleri zaman
Terörist başını îdam edemezsin
Niye
“İnsan hakkı” var
Cin tepeme çıkıyor
Ne farkı var terörist başının
Öldürdüğü otuzbin masumumdan benim
Ne farkı var, ne üstünlüğü
Gencecik fidanlarımdan, şehitlerimden
Ney çocuklarımdan, kızlarımdan
Kadınlarımdan farkı
Yok mu hiçbir günahları yokken öldürülen
Onca mâsum insanımın “insan hakkı”


Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum.
Saygı ve selamlarımla.
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL