1
Yorum
4
Beğeni
5,0
Puan
173
Okunma

Sen bana iyi geldin.
İyi ama,
Biraz geç geldin.
Bunca zaman,
Neyi bekledin?
Üzerine bir de
Hasret mi ekledin?
Kavuşmamız imkânsız,
Kuşlar burada kanatsız.
Sen şehrin bir ucu,
Bense terk edilmiş bölge.
Aramızda koskoca deniz,
Seni vermemeye yemin etmiş bir şehir,
Duvarlarında "yasak" yazan aşk hikâyemiz...
Sen en zengin semti şehrin,
Bense varoşun tam ortası.
Neyimi bilmem sevdin benim?
İs, duman kokan sokaklarımı mı?
Çamurlu yollarımı mı?
Otobüsün sabah akşam uğradığı
Durakları mı?
Her sabah sana yetişmek yoruyor beni,
Nefes nefese kalıyordum ardında.
Tam "Geldim," derken Beşiktaş’a,
Kadıköy bırakmıyor peşimi.
Sen beni perişan ettin,
Aklımı fikrimi tarumar ettin.
İyilik bunun neresinde?
Sen beni benden ettin.
Uykumun alacağı var senden,
Hele düşlerim yakana yapışacak.
Gökdelenin tepesine çıkarttın,
Rüzgâr beni uçuracak.
Pis pis gül arkamdan,
Sana, bu şehre inat!
Sen bana iyi gelmedin,
Bilakis,
Her şeyin içine ettin.
2014-İst.
5.0
100% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.