3
Yorum
14
Beğeni
4,8
Puan
94
Okunma
Herkes vitrinlere bakar,
Işıltılı
, övüldüğü yerlere.
Göz kamaşır bir kere,
Kör eder insanı o beyaz sahtelik.
Oysa hikaye, lambalar söndüğünde başlar.
Çıt çıkmaz o zaman,
Makyajı akar parıltılı caddelerin.
Boyası dökülür o çok övülen sahnelerin,
Ve geriye sadece çıplak bir hakikat kalır.
Çünkü ışık çeker insanı dışarıya,
Gürültüye, kalabalığa, başkalarının gözlerine...
Karanlıksa bir anne eli gibi
Çeker alır seni o yorucu telaştan,
Sarıp sarmalar kendi yalnızlığınla.
Korkma o koyu gölgeden,
Asıl renkler orada gizlidir;
Gündüzün göremediği yıldızlar gibi,
Gözün görmediği, kalbin bildiği gibi.
Şimdi bırak yansın ve sönsün her şey,
Bırak dağılsın o yapay aydınlık.
Çünkü insan,
Ancak kendi karanlığına cesaret ettiğinde
Bulur içindeki sönmeyen o asıl ışığı.
.
mustafa yaman
19 mayıs 2026
5.0
83% (5)
4.0
17% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.