10
Yorum
20
Beğeni
5,0
Puan
231
Okunma

__________________✍
Madem kapıyı vurup çıkmaktır niyetin,
Arkamda amansız yangınlar bırakma bari.
Zaten bir yangın yeridir gençliğim;
Küllerimi rüzgâra savurup gitme.
Beni öyle bir yokluğa mahkûm etme;
Ne nefes alabileyim, ne ölecek kadar eksileyim.
Araf’ın tam ortasında asılı bırakıp,
Ruhumu bedenden koparıp gitme.
Bir vedanın da adaleti olmalı elbet.
Giderken insan, arkasına bakmalı.
Hesapsız açtığın derin yaraları
Zamana sarılmaya terk edip gitme.
Beni bitmez gecelerin insafına,
“Belki döner” diyen ihtimallere hapsetme.
Gözlerimi kör kuyulardan beter eden
O sahte şafaklara emanet edip gitme.
Yüreğimi sarkaç gibi sallama boşlukta.
Ya tamamen sök al göğsümden bu canı,
Ya da dürüstçe vur yüzüme bittiğini;
İçimde kuşku büyütüp gitme.
Ben kutsal bir sabrın hamalı değilim.
Taştan değil bu göğüs, elbet incinir.
Beni sabır taşından daha katı
Bir sükût deryasına döküp gitme.
Ne bir umut kırıntısı bırak masada,
Ne ucu açık cümleler fısılda giderken.
Eğer yolun benden öteye düşmüşse,
Adımlarını benden gizleyip gitme.
Yalan baharlar vadetme bu çorak iklime,
Kış ortasında açan dalları ayaza terk etme.
Sözlerinle yeşerttiğin son umudu
Karın bağrına gömüp gitme.
Çünkü ben hâlâ, bu yolun sonunda,
Yüzümdeki son tebessümü sen kesmişken bile,
Sana doğru yürüyen bir mülteciyim.
Yollarımı taşa boğup gitme.
“Gitme” diyecek kadar savunmasızım sana.
Bütün kalelerimi yıktın, her yanım yara.
Bu çıplak kalbimi, bu ürkek canı
Kendi fırtınanda savurup gitme.
Ama yalvaramam. Asildir benim de acım.
Gideceksen bir kuralı olmalı gitmenin.
Bir gurur abidesi gibi yıkıp beni,
Kendi enkazımla ezip gitme.
Beni bende bitir, tüket öyle git.
Gözümde tek damla yaş bırakma bari.
Beni bende yarım, beni bende yetim,
Beni bende kimsesiz bırakıp gitme…
Cemre yaman
Dost yüreklerden gelen inci tameleri
Gitme !
Koparma ruhumda fırtına
Gözlerimi etme çeşme
Deşme yaralarımı deşme
Yaşayamam ben sensiz
Bu yüküde taşıyamam
Ne olur umudumu kesme
___Hayalleryumağı,
Sensiz ömrün adı yok
Aşk çorbamım tadı yok
Sebepsiz terk etmenin
Vicdanlarda yadı yok
Yaptığını bil de git
Anıları sil de git
Vicdan borcun olmasın
Hatırama gül de git
_hasoplu
5.0
100% (15)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.