Düşmanlarınızı daima bağışlayın, hiçbir şey onların bu derece canını sıkmaz. oscar wilde
Tercanlı24
Tercanlı24

İçimde Taşan Sessizlik...

Yorum

İçimde Taşan Sessizlik...

( 26 kişi )

23

Yorum

34

Beğeni

5,0

Puan

251

Okunma

İçimde Taşan Sessizlik...

İçimde Taşan Sessizlik...

İçimde Taşan Sessizlik...

İçim dolu…
taşıyor artık kelimelerim
sığmıyor göğsüme nefesim.

Haykırmak istiyorum
boşa gitmesin bu yük
duysun taş duysun toprak
duysun susan her duvar.

İçmek istiyorum belki de
sadece su değil
içimde biriken sıkışmışlığı
boğazıma dizilen düğümü.

Rahat konuşmak istiyorum
cümlelerim kırılmadan
yarım kalmadan
kimse sözümü kesmeden.

Bir rüzgar olsun istiyorum
içimdeki kapıları açan
suskunluğumu çözen
beni bana anlatan.

Yoruldum taşıyamamaktan
her şeyi içime gömmekten
Bir gülüşün bile ağır geldiği günler var
bir sessizliğin bile bağırdığı geceler.

Bazen insan
kendi içine sığamaz olur
kendi kendine dar gelir.

Ben de öyleyim işte
içimde biriken ne varsa
ya taşacak ya da beni içimde bırakacak...

Hüseyin YANMAZ
11.05.2026

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (26)

5.0

100% (26)

İçimde taşan sessizlik... Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz İçimde taşan sessizlik... şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimde Taşan Sessizlik... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
akeolog
akeolog, @akeolog
13.5.2026 17:46:41
5 puan verdi
Yüreğinize sağlık Tebrik ve selamlarımla
Hayrullah
Hayrullah , @hayrullah1
11.5.2026 23:39:16
5 puan verdi
Emeğinize sağlık çok yine çok güzel bir paylaşım olmuş yüreğiniz dert görmesin inşallah hayırlı akşamlar dilerim, tebrikler şiire ve değerli şairine
sair osman dastan
sair osman dastan, @sairosmandastan
11.5.2026 23:35:01
5 puan verdi
Yüreğinize emeğinize
Ellerinize sağlık
Değerli kalemdaşım
Yazıp bizlerle paylaştığınız / İçimde taşan sessizlik...
Sözlerinizi büyük bir
Beğeniyle okudum
Kaleminiz kavi ilhamınızın daim
Olması temennisiyle
En kalbi duygularımla
Huzur dolu yarınlar adına
Sonsuza dek esenlikler dilerim.
Halil Köse
Halil Köse, @halilkose
11.5.2026 21:55:42
5 puan verdi
Kaleminize yüreĝinize sağlık hocam duygunuz daim olsun saygılar selamlar
ŞÜKRÜ ATAY
ŞÜKRÜ ATAY, @sukruatay
11.5.2026 20:35:38
5 puan verdi
Bazen insan
kendi içine sığamaz olur
kendi kendine dar gelir.

Ben de öyleyim işte
içimde biriken ne varsa
ya taşacak ya da beni içimde bırakacak...


Hislerime tercüman olan duygularla ve akıcı bir üslupla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstadım.
En kalbî selam, sevgi ve saygılarımla.
Esenlikler ve şiir dolu günler dileğiyle 💐🤗
Ay
Ayla Kaya, @aylakaya
11.5.2026 16:53:27
5 puan verdi
içinizde biriken o devasa sessizliği ve ruhun sığamadığı dar vakitleri en yalın ve en derin haliyle mısralara dökmüşsünüz suskunluğun haykırışa dönüştüğü bu samimi ve dertli kalemine sağlık her kelimesi yüreğe dokunan bu kıymetli eseriniz için sizi gönülden tebrik ederim
TUĞAL  KÖSEMEN
TUĞAL KÖSEMEN, @tugalkosemen
11.5.2026 15:48:07
5 puan verdi
Değerli şairim, böylesi ruh
halleri son zamanlarda çok oluyor.
Bu halin insanda vücut bulması için
o kadar çok sebep var ki...
Bu güzel serbest şiiriniz,duyguları o kadar
net yansıtıyor ki okuyucuya...
Beğeni ile okudum bu müstesna şiirinizi.
Kutlarım emeğinizi. Saygıyla esenlik dilerim.
AZERZ
AZERZ, @azerz
11.5.2026 13:07:00
5 puan verdi
Bazen insan
kendi içine sığamaz olur
kendi kendine dar gelir.

Ben de öyleyim işte
içimde biriken ne varsa
ya taşacak ya da beni içimde bırakacak...

Kutlarım
En içten selam ve saygılarımla.
Mahmut Cantekin
Mahmut Cantekin, @mahmutcantekin
11.5.2026 11:44:50
Yüreğine sağlık.
Daha güzel ve kalıcı eserler yaratmak dileğimle.
Sevgiler. Selamlar.
Güneşin Kızı Zehra
Güneşin Kızı Zehra, @gunesinkizi1
11.5.2026 10:48:42
5 puan verdi
Değerli hocam.
Kaleminize sağlık, çok etkileyici bir eserdi. Tebrik ederim, şiirlerinizin ilham kaynağı daim olsun. Selam ve saygılarımla hocam.Sağlıcakla mutlu kalınız.🍀🌸🍀
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
Ebuzer Ozkan, @ebuzerozkan
11.5.2026 10:03:30
5 puan verdi
Şiir, içe atılan duyguların artık sığmayan bir yük haline gelişini güçlü bir iç monologla anlatıyor. Sessizlik burada pasif değil; aksine taşan, bağıran bir varlığa dönüşmüş.

“Bazen insanın en kalabalık yeri içidir;
ve en çok orada yorulur…”

Yüreğinize sağlık, duyguyu sade ama yoğun bir şekilde taşıyan, içsel baskıyı etkili bir dille hissettiren bir eser olmuş. Selam ve saygılarımla.
Ahmet Coşkun 1
Ahmet Coşkun 1, @ahmetcoskun1
11.5.2026 09:42:57
5 puan verdi
Sitemli dizeler
yüreğine sağlık
kutlarım...
erbensalim
erbensalim, @erbensalim
11.5.2026 09:28:37
5 puan verdi
Şairin "duysun taş duysun toprak" demesi, insanların duyarsızlığına karşı bir sitem barındırıyor. İnsanların sözünü kestiği, cümlelerin yarım kaldığı bir dünyada; taşın ve toprağın dinleyiciliğine sığınma isteği, derin bir yalnızlığın göstergesidir. "Rahat konuşmak" isteği, sadece kelimeleri telaffuz etmek değil, ön yargısız ve kesintisiz bir anlaşılma ihtiyacıdır.
emre vehbi alkan
emre vehbi alkan, @emrevehbialkan
11.5.2026 08:42:02
5 puan verdi
Okuduğum bu şiirin güzel bir ruhu var gibi. Tek kelimeyle muhteşem olmuş güzel insan. Duyguların yükünü okuyana yüklemiş gibisin. İyi de yapmışsın. Can- ı gönülden kutluyorum sizi…
mesakin
mesakin, @mesakin
11.5.2026 07:12:10
5 puan verdi
Güzel anlamlı bir şiir olmuş tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim selâm ve saygılarımla
Etkili Yorum
YEŞİLIRMAK
YEŞİLIRMAK, @yesilirmak1
11.5.2026 07:04:26
5 puan verdi
İçinde biriken o ağır yükü ve taşma noktasına gelmiş sessizliği son derece güçlü ve samimi bir dille anlatıyor.
Kelimelerin göğse sığmaması ve nefesin daralması, duygusal yoğunluğun fiziksel bir hal almış hali gibi duruyor.

Taşların, toprağın ve duvarların duyulması isteği, dış dünyaya ulaşamayan bir çığlığın varlığını hissettiriyor.

Cümlelerin kırılmadan, yarım kalmadan ve kimse tarafından kesilmeden konuşulabilme isteği, derin bir anlaşılmama korkusunu ve özgür olma ihtiyacını yansıtıyor.

İçerideki kapıları açacak bir rüzgar metaforu, bu sıkışmışlıktan kurtulmak için bir değişim ve içsel yolculuk arayışını gösteriyor.

Şiirdeki "ya taşacak ya da beni içimde bırakacak" dizesi, bu durumun artık ertelenemez bir eşiğe geldiğini ve ya bir boşalımın gerçekleşmesi gerektiğini ya da bu yükün kişinin kendisini yok edebileceğini çok net ifade ediyor.

Bu kadar yoğun duyguları kelimelere dökmek bile büyük bir cesaret ve rahatlama adımı.

TEBRİKLER KUTLARIM KALEMİNİ KALEMDAŞIM
Kul Seyyah
Kul Seyyah, @kul-seyyah
11.5.2026 06:31:36
5 puan verdi
Değerli dost şair, kaleminizden çok anlamlı bir şiir okudum.
Her insanın zaman zaman yaşadığı sorunları ve olumsuzluklar karşısında psikolojik olarak etkilendiğini biliyor ve anlıyoruz. Yüreğinize ve gönlünüze sağlık.
Tebrik ediyorum ve kutluyorum sizi.
Selam ve saygılarımla esenlikler diliyorum.
YAKAMOZ ŞİİRLER
YAKAMOZ ŞİİRLER, @yakamozsiirler
11.5.2026 02:04:31
5 puan verdi
Bazen insan
kendi içine sığamaz olur
kendi kendine dar gelir.

Ben de öyleyim işte
içimde biriken ne varsa
ya taşacak ya da beni içimde bırakacak...

Yaşadığınız duygusal yoğunluk ve hüznü özellikle de yukardaki dizelerde çok güzel anlatmışsınız yüreğinize sağlık .

ben YEP
ben YEP, @benyep
11.5.2026 01:13:35
5 puan verdi
Emeğinize sağlık.
Saygılar...
CEMRE_YMN
CEMRE_YMN , @cemre-ymn
11.5.2026 00:29:50
5 puan verdi
Sanki her dize bir nefes alma çabası gibi...
İnsanın bazen anlatmak isteyip de anlatamadığı o düğümlenmiş hissi o kadar güzel dokumuşsunuz ki, okurken o rüzgarı ben de bekledim.
Özellikle "duysun taş, duysun toprak" dediğiniz o haykırış isteği, sessizliğin en gürültülü hali olmuş. İçinizdeki kapıların o aradığınız rüzgarla açılması ve kaleminizin bu samimiyetle akmaya devam etmesi dileğiyle.
Emeğinize, yüreğinize sağlık tebrik ederim üstadım selam ve sayılarımla..
Sivaslı Remzi
Sivaslı Remzi, @sivasliremzi
11.5.2026 00:07:24
5 puan verdi
Hocam hüzünlü fakat harika bir şiir olmuş yüreğinize sağlık.. ilhamınız bol olsun.. iyi geceler..
Alptekin Yazar
Alptekin Yazar, @alptekin-yazar
11.5.2026 00:05:02
5 puan verdi
Güzel şiirdi, hüzünlüydü;
İlgiyle okuduğum bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla, nice böyle şahane şiirlere.
ASIKLUZUMSUZ
ASIKLUZUMSUZ, @asikluzumsuz
11.5.2026 00:02:27
5 puan verdi
Güzel bir eser okuduk, her zaman ki kıvamında, tat ve deminde
BİZ DE OKUDUK, KUTLADIK VE DE ALKIŞLADIK YÜREKTEN
Gönlüne, ömrüne bereket
Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL