14
Yorum
20
Beğeni
5,0
Puan
263
Okunma

Karanlık gecelerin...
Söken şafağı olsun , o güzel yüreğin..
Orman yeşilidir , tarifsizdir gözlerin..
Beni bitiren senin , özlemindir..
Ayrı kalamam , kapanan kapılar ardında..
Karanlık çöker , ıssız gecelerin aydınlığına..,
Seni bekler Ayışığı , doğmadan önce...
Sıcacık bedeninde , sarıp da sarmalasam seni
Üsküdar’ın ,balık kokan kıyılarına , kaldırımlarına
Uzansak..
Araba vapurunda bir geziye çıksak
Seninle....
Beyaz köpüklerle...martılar gibi heyecanlı
Kucaklasam seni...
Sevdiğim...
Neden bu eziyet , sende özlemlerim var..
Gel artık nisan yağmurlarında , acele et,,
Mayıs papatyalarını taç yaparım , saçlarına..
Aşka susayan dudaklarını , hoyratça ver bana...
Güzel , sevdiğim
Hayalin , kız kulesinin yorgun duvarlarında saklı...
Çarpan dalgalara vururken , bembeyaz köpükler
Kimseler yıkamaz , bu günahsız narin sevgimizi..
Araba vapuru , Üsküdar iskelesine yanaşırken senle
Yüreğim pır , pır eder , bir kuş gibidir heyecanım
Bekliyorum...seni bir tanem
Seni özledim seni , çık gel artık sevdiğim..
Hasretin acıdır , yeşildir deniz gözlerinde...
Saklıyorum seni ruhumda...
Yaz mevsimi bitmeden , bostancıda bekliyorum...
Gözlerin gibi , mavi dalgalara kucak açarken
Gezi teknesinde , sığ kumsallarda
Buluşup da öpüşelim.., Seninle...
Bu güzelliğin beni öldürür ,çabuk gel bekliyorum..
Sevdiğim...!
5.0
100% (17)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.