Türkiye Tatil Rehberi Gezi' 2001

Turizm Merkezleri Ulaşım Haritaları
Türkiye Karayolları Haritaları
(Ön Kapak)

Gezi'ye İstanbul ve çevresinden başlıyoruz. İstanbul çevresi, Anadolu yakasında Bolu ve Kastamonu'ya, Trakya tarafında ise Edirne ve Sarus körfezine kadar uzanıyor. Sonra güneye doğru inmeye başlıyor. Ardından Ankara başta olmak üzere İç Anadolu bölgesini, coğrafi yakınlıklarına göre tasnif edilmiş il gruplarıyla sıralıyoruz. Sonra Kapadokya'ya geçiyoruz. Yöreler bu sıraya göre ele alınıyor. İl-ilçe sırasında değil gezi güzergahında ele alıyoruz tatil yörelerini. Bir yere gittiğinizde oraya yakın, çevrede gezilip görülecek yerlerin atlanmamasını sağlamayı amaçlıyoruz. Daha kullanışlı olduğunu düşünüyoruz.

Karadeniz, Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgelerinde ise farklı bir yol tutuyoruz. Bölgeleri baştan sona geziyor, görülmesi gereken yerlerde mola veriyor, şehir turu atıyor, turizmcilerin deyimiyle kapalı bir tur yapıyoruz.
(Kitabın İçinden)

İnceleme Ekle Alıntı Ekle

Henüz inceleme veya alıntı paylaşılmadı.
Kitaba puan verin.
Puanınız:
Kitabı Kütüphanesine Ekleyenler
Kütüphaneye henüz ekleyen yok.
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.