Herkes için Android Programlama: Adobe Flash Pro

AS 3.0
  0,0 / 5 0 kişi · 0 yorum · 171 okunma · 0 tavsiye
Kitap Künye
ISBN:
9789750228971
Sayfa:
0 s.
Yıl:
2014
Kitap Tanıtım Yazısı (Kapaktan):
Google Play'de milyonların indirdiği oyunların yarısından fazlası, Facebook'ta bağımlılık yapan sosyal oyunlar... Bunların hepsinin Adobe Flash, ActionScript 3.0, AIR SDK & Compiler ve entegre teknolojiler ile yapıldığını biliyor muydunuz? Ayrıca bu araçların sadece oyun programlamada değil, mobil uygulama programlarken de kullanabileceğinizi biliyor muydunuz? Birçok mobil yazılım geliştirici; Google Play ve Facebook'ta Adobe Flash programı sayesinde yüksek miktarda paralar kazanmış ve hala kazanmaya devam etmektedir. Siz de bunun nasıl yapılacağını öğrenmek istiyorsanız, bu kitap size başından sonuna kadar yol gösterecektir.

Kitap; İT Danışmanlığı yapan ve "Mobil Programlama, Oyun Programlama, Oyunlaştırma, E-learning vb." konularda eğitimler veren yazarın; yıllardır eğitimleri esnasında kendisine gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerine dayanılarak hazırlanmıştır. Anlatılan konuların daha iyi anlaşılabilmesi adına, kitabın yanında verilen DVD'de yer alan destekleyici eğitim videolarına, örneklere ait kaynak kodlara ve ihtiyaç duyacağınız programlara ulaşabilirsiniz.

Uğur GELİŞKEN: Eğitimini makine ve robotik üzerine yaptı. İş hayatını bilişim teknolojileriyle yönlendirip, çeşitli ajans ve yazılım şirketleri ile projeler gerçekleştirdi. Bilgi ve deneyimlerini kitap haline çevirerek okurlarına aktarmış ve onlarca yazara da danışmanlık yaptı.

Adobe yazılımları konusunda kitapları ve eğitim setleri ile tanınan yazara, 2013 Ağustos'ta Adobe tarafından Adobe Community Professional unvanı verildi. Şu anda IT Danışmanlığı ve Yazılım Geliştirici mesleği ile hayatına devam eden yazar; Mobil Programlama, Oyun Programlama, Oyunlaştırma, E-Learning projeleri geliştirmektedir. Yazar hakkında detaylı bilgi için: www.ugurgelisken.com

Kitapta Bulunan Konu Başlıkları
- Mobil Programlamaya Giriş, ActionScript 3.0 ile Mobil Programlama Mantığı
- Mobil Arayüz Tasarımı, Tema Giydirme ve İnteraktif Bileşen Programlama
- Accelerometer API, Touch API, MultiTouch API ve Gestures API Kullanımı
- İletişim Araçlarını Kullanmak ve StageWebView ile Web İçerilerini Görüntülemek
- SÇLite Veritabanı Yönetimi, XML, JSON ve Web Servisleri ile Veri Alış Verişi Sağlamak
- Geolocation API, Lokasyon İşlemleri ve Google Maps Kullanımı
- Rich Media ile Uygulama Geliştirmek ve Multimedya Programlama
- Mobil Uygulamalarda Soket Servisi Kullanmak ve Çoklu Kullanıcı İşlemleri
- Mobil Programlamada ve Animasyonda Performans Yönetimi
- Gelişmiş Paketleme Ayarları ve Uygulamanın Google Play'de Dağıtıma Açılması
(Tanıtım Bülteninden)

İnceleme Ekle Alıntı Ekle

Henüz inceleme veya alıntı paylaşılmadı.
Kitaba puan verin.
Puanınız:
Kitabı Kütüphanesine Ekleyenler
Kütüphaneye henüz ekleyen yok.
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.