. . . . . istiyorum !

2.342 izlenme - 104 yorum -
/ » 11
Yorum Yaz
(( Seçil Nimet ))
3 Ocak 2013 Perşembe 13:11:27





Ben hep çocuk kalmak istiyorum !




Ya sennnn ???
yaşlandım artık
4 Ocak 2013 Cuma 11:06:13


Kim büyümek ister ki?
Hayatımın en güzel günlerini çocukluğumda yaşadım..

ama yaşlandım artık..
5n1k
4 Ocak 2013 Cuma 11:19:11

Ne var bu çocuk olmakta o zamanda buyumek ıstıyordunuz ...
susarsam biter bu masal
31 Ekim 2013 Perşembe 17:51:14
Şimdi hemen geriye çookkk geriye dönüp gitmek ve erik ağacının dalındaki halimi görmek istiyorum gam yok tasa yok tek korkum eve geç kaldım annemden azar işiteceğim oysa şimdi dünya yükü omuzlarda...
susarsam biter bu masal
31 Ekim 2013 Perşembe 17:52:05
Şimdi hemen geriye çookkk geriye dönüp gitmek ve erik ağacının dalındaki halimi görmek istiyorum gam yok tasa yok tek korkum eve geç kaldım annemden azar işiteceğim oysa şimdi dünya yükü omuzlarda...
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:02:00
ben hiç büyümek istemiyorum ya
(( Seçil Nimet ))
4 Ocak 2013 Cuma 15:36:16
ucurum1965
6 Ocak 2013 Pazar 01:58:02
Ben de istiyodum ama.. zaman beni dinlemedi.. neredeyse 50 oldum ..
5n1k
4 Ocak 2013 Cuma 11:03:19
20 yaşıma 10 dk lıgına dönmek istiyorum :)
Eksik kalan bir şeyi tamamlamak için...
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:04:16
vayy neymiş acaba
5n1k , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:05:19

Döneydim iyiydi :)

Kızılayda kolejde ataç-2 sokakta..
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:08:00
5n1k , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:09:03

Adres bile verdim yaaa inanmıyorum kendümeeee
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:11:22
aman bizde adresi aldık sanki
neydi kızılay mı hmmm
5n1k , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:15:02
Bahçelide olurdu aslında amaaan neyse ney ...olmayacak nasılsa
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:17:37
belki olur du
5n1k , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:18:33
Valla mı olurmuydu ki ?
(( Seçil Nimet ))
4 Ocak 2013 Cuma 15:36:57




Neyin peşindesin bilmiyorum ama pişmanlığın büyük anlaşılıyor...
5n1k , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 15:49:13

Aferin kucuk hanım bildin...başın göğe erdi zaaahirrr :)
el_eli
4 Ocak 2013 Cuma 11:04:36
Insan cocukken hep buyimek hevesli
Ama sonra hep cocuklugunu arar
Cunku cocukken oyuncak ve dondurma gibi dertleri var
Buyunce de sorunlar tek o cocuk problemleri arattiriyor
(( Seçil Nimet ))
4 Ocak 2013 Cuma 15:37:33





Doğru aslında ama olsun !
ufukcekici
4 Ocak 2013 Cuma 11:05:41
Kim çocuk kalmak istemiyor ki.. Ben daha fazla o yıllar da ki heycanı ve mutluluğu geri istiyorum..
(( Seçil Nimet ))
4 Ocak 2013 Cuma 15:38:35
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:09:21
5 dakikalığına 2011 dönmek istiyorum.
birsey unuttumda
5n1k
4 Ocak 2013 Cuma 11:10:39
Tarih saat ver 5 dk ama gec kalma...
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:12:10
ay gidiyoz mu dur hele tam hatırlıyım
5n1k
4 Ocak 2013 Cuma 11:17:05
Üstüne bişiler al kar kış üşürsün
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:20:40
tipik ankara işte
5n1k
4 Ocak 2013 Cuma 11:21:50

Aynen öyle ...Ayakların buz keser , burnuın donar kulakların gevrek gevrek olur...karnın agrır ellerını hıssetmezsın..sıkışık otobusede bındınmı uyusur kalırsın :)
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:24:02
.güzel Ankaram ya hiçte yoktur öyle kötu huyu
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:25:18
Ooo inmo o zaman orda donacağım ben gelirsem ne yapcez peki yaaa
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:26:49
kış böylede yazlar cok guzel canım,
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:27:33
Yazı bekle diyon yani sen gel o zaman.
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:28:10
gelebilirum belki bellimi olur
Nuh.tu.fani
4 Ocak 2013 Cuma 11:28:46
Hiçte değil sıcağı da kuru sıcaktır ankaranın asfaltta az omlet yapmadık yani
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:30:03
Aaa abi sen de mi ankaradasın?
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:31:02
Nuh niye kötu anılarını anlatıyon hep,guzel birsey söyle memleketime ya
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:32:58
Ankarada olsa kapılarını taşlamıştım şimdi
Nuh.tu.fani
4 Ocak 2013 Cuma 11:34:51
Ankarada değilim ama sürekli gider gelirim bir ayağım orada misali
Ankaranın bağları da büklüm büklüm yollarından başka söyleyebileceğim en güzel anım kızılayda geçmişti kızılay benim için özel bir yerdir. Bak övdüm memleketini aferin alayım lütfen
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:37:08
kızılay ve özel hmmm
temam aferin aferin
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:37:22
Ooy kapı taşlamak dedin de aklıma geldi ben küçükken kapılara az taş atmazdım az çalıp kaçmazdım valla..Bir keresinde adamın biri takip edip babama şikayet etmişti babamda acayip kavga etmişti adamla çocuk o bide takip mi ettin deyip..Ama sonra bana da çok kızmıştı hiç unutmam...
Nuh.tu.fani
4 Ocak 2013 Cuma 11:38:00
Aferin aldım başım ağrımaz artık değil mi
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:40:20
bende yapardım ya
5n1k
4 Ocak 2013 Cuma 11:46:45

Çenesi düşmüş gene
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:47:48
her zaman ki gibi
ben eşittir çenem
5n1k
4 Ocak 2013 Cuma 11:50:35

Üşümemmek için hayatta kalabılmek ıcın donmadan,konusuyorsun ıyı fıkır...
İn_Mo_San , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:52:37
heheeeeeeeee ewt hayat mücadelesi işte ne yaparsın
Nuh.tu.fani
4 Ocak 2013 Cuma 11:14:22
Hayır hayır ! çocukluğuma dönmek istemiyorum,adam gibi bişey söylesen de dikkate alan olmuyor ki kardeşim.Bebe konuşuyo işte deyip geçiyorlar la bir dinleyin belki hayatın sırrını söylüyoruz alllam yarebbim
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:16:52
demi beli çocuk ayştany ne biliyonuz
Nuh.tu.fani , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:19:39
Ayınştayın çocukken bir anlam ifade etmiyor. Büyüdüğünde ne olduğu ortaya çıktı o yüzden büyük olmak her zaman avantajlı
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:20:35
Aynen ben de şimdi einstain'in küçükken derslerde iyi olmadığını ve geç konuştuğunu yazacaktım..Siz de biliyormuşsunuz abi
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:21:40
ben de deli oldugunu biliyodum

ama yinede biyimek kötu ben böyle kalım ya nütfen
Nuh.tu.fani , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:21:51
Benden önce yaşamış olabilir belki ama çocukluğunu bilirim o keratanın
Nuh.tu.fani , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:23:28
Tamam tamam çocuk kal da ortalığı dağıtma bak yönetici amcalar kızar sonra tamam mı
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:23:42
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:24:28
Büyümeyelim inmo evet ya,büyüdükçe hayat kötüleşti
Nuh.tu.fani , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:25:01
Sevdiğimden derim öyle kerata diye
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:26:00
kalalım böyle de nasıl işte
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:27:00
Ruhumuzla tabi,çocuk ruhumuzu hiç büyütmeyelim biz o sıkıcı insanlara dönüşmeyelim temam mı? tamam mı?
Nuh.tu.fani , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:27:26
Berbere gidip beyinden azıcık aldırın olsun bitsin
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:29:29
Bu mudur yani abi sağol ya çok güzel bir fikir,gıdıklada güleyim
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:29:42
zaten az beynim war ooooo oda gider ki
en dogrusu komşumuzun kızının dedıgı tuttum bunu
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:31:33
Sağol inmocuğum yapabilsek iyi.
Nuh.tu.fani , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:32:11
Berber konusu espiriydi çok dikkate almasaydın be komşu Gülmek yada güldürmek için asla bir araç kullanmadım bu zaman kadar Tır hariç
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:33:10
Zaten ben de espri yapıyorum aşkolsun,alınma sakın abi.
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:34:30
komıksın vesselam güldürdugune göre gülmeyide sewıyorsun ben ve komşu kızıda öyle demi
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:34:41
Neyse siz onu bunu bırakın da ben hala açım,abi sende bizi lopkantana götürmedin di mi in mo?Ne yapceez?
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:35:59
ben çay oymuştum nece oldu bilmiyom mutfak yanmış olabilir..açız ya
Nuh.tu.fani , forumun sahibi
4 Ocak 2013 Cuma 11:37:11
Hadi ben neyse de siz sürpriz oldunuz ben kendi çapımda takılıyordum espiri yapıyorum diye siz de gelince kocakafalara döndü burası yakında çok gürültü yapıyoruz diye atılacaz korkusu sardı beni
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:39:51
eee ben zati deliyim ben de diyom sayfa beni ne zaman kapı önune koycak dıye bekliyom
komşukızı
4 Ocak 2013 Cuma 11:45:47
Hiçte öyle bir şey olmaz,biz insanlara sataşmıyoruz kimseyle kavga çıkarmıyoruz durduk yere anormaller gibi,hem buranın yöneticisi dünya şekeridir,insanların sohbetine niye bişi desin,çok efendidir,iyidir.
İn_Mo_San
4 Ocak 2013 Cuma 11:52:00
tanımıyorum kendisini canım onun için bilemiyorum
(( Seçil Nimet ))
4 Ocak 2013 Cuma 15:39:02



Ben istiyorum yahuuuuu!
-Ezrak Rahel-
4 Ocak 2013 Cuma 12:14:34


şiir yazmak istiyorum
(( Seçil Nimet ))
4 Ocak 2013 Cuma 15:39:31
Grikırmızı
4 Ocak 2013 Cuma 12:18:44
bir bedel var... ödensin istiyorum.
(( Seçil Nimet ))
4 Ocak 2013 Cuma 15:39:59



Borçlu kalmasın yazgımız hayata...
Razkumba
4 Ocak 2013 Cuma 12:32:28
Akdeniz mavisi tebessümler istiyorum:)
(( Seçil Nimet ))
4 Ocak 2013 Cuma 15:40:33



Bin ton mavi var...
İlle de Akdeniz mi?
Keyhar
7 Ocak 2013 Pazartesi 12:49:59
zamanın geri alınmasını....
Yorum Yaz
/ 11 »
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.