Ahmet Zeytinci
672 şiiri ve 1351 yazısı kayıtlı Takip Et

Siz yöneticiler



Yıllar yılı edebiyat sitelerinde kalem, klavye oynatırım. Yedi, sekiz sene bilfiil yöneticilikte yaptım. 15 Temmuz dan sonra bıraktım yöneticiliği... Senelerce şiirlere, düz yazılara, kopyala yapıştır olmayan yorumlar yazdım. Yüreğine sağlık, aferin koçum, kim tutar seni gibi zevzekliklerden uzak.

Halen üyesi olduğum sitelere bakıyorum. On binlerce üyeleri var. Onlarca yöneticileri var. O yöneticilerin içinde güzel şiir yazanları var mutlaka, güzel nesir eserlere imza atanları var. Ancak bir türlü arkadaşları günün yazıları ve şiirlerinde ya göremiyoruz ya da iki kelime ile ’’Çok güzel olmuş Ali şairim, Veli şairim, İsmail şairim, Zeynep şairim, harikasın, beğenerek okudum vb.’’ cümleleriyle geçiştiriyorlar...

Siz yöneticiler ve yardımcıları, eğer ki güne gelmiş yazılara, şiirlere türlü bahaneler ile yorum yazmazsanız, bizim gibi normal üyeleri özendirmez iseniz en azından, kimsenin de içinden yorum yazmak gelmeyecektir... Bu da sitenin zayıflamasına ve üye kaybına yol açacaktır, ilerleyen zamanlarda...

Bakıyorum da herkes kendi şiirim, kendi yazım derdinde. Sanmıyorum herhangi bir sitede birisi bir arkadaşının güzel şiirini ezberlesin, ya da yazısını, ana hatlarıyla, hafızasında tutsun. Sürekli ben ben ben, dediğiniz zaman bencillikte tavan yaparsınız...

Edebiyat siteleri, adı her ne olursa olsun bir sosyalleşme, kendini geliştirme, ispat etme yeridir. Kitapları çok satan yazarlar zaten buralarda bir şeyler paylaşma ihtiyacı hissetmezler. Ama burada teşvik edilecek genç bir arkadaşımız, tecrübesiz bir şair veya yazar adayı, belki de ileride Türk Edebiyatına damga vuracak ve karşımıza yıllar yıllar sonra büyük bir yazar olarak çıkacaktır. Bu ruhu söndürmeyelim. Her aklı başında eleştiri, her teşvik, yazarı, yazar adayını tetikleyecektir mutlaka...

Bir de engelleme durumuna kısaca değinmekte fayda var. Nedir derdiniz? Bu adam sana küfür mü etti, kutsal değerlerine mı saydı, aşağıladı mı seni? Eğer ki böyle bir şey yoksa, kimse kimseyi engellememeli diye düşünüyorum. Tartışma adabını bilmiyorsan ya da sana eleştiri getirene, mantıklı bir cevap veremiyorsan, engelle gitsin, oh ne kolay, ne ala... Edebiyat eleştiri ile daha güzel gelişir, enginliklere ulaşır... Burunlarından kıl aldırmayanlar aman bizden uzak olsun... Ha bu arada bir sır vereyim size, inanın beğendim düğmesine basmakta çok kolay...

Beğen

Ahmet Zeytinci
Kayıt Tarihi:18 Eylül 2020 Cuma 07:30:31

SIZ YÖNETICILER YAZISI'NA YORUM YAP
"Siz Yöneticiler" başlıklı yazı ile ilgili
düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.


YORUMLAR
himmet aygüt
20 Eylül 2020 Pazar 21:01:21
klasik sevicilerimiz var,
düşünüyorum aklı, vicdanı vs. yok ki sonuçta.
isim de verebilirim lakin, sonuçta herkesin ilk beğenenleri,
ayanı beyan etmenin değeri de yok sonuçta.
edebiyat?
aslında burada uzaklaşıyorum sizden,
galatasaraylıyım, fenerbahçeliler neden sevsin ki beni sonuçta?
dert çokça edebiyat değil buralarda, yönetici için reklam belki,
yazan için yazdığına payanda.

eyvallah.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 21 Eylül 2020 Pazartesi 07:45:45
Teşekkür ederim katkılarına saygıyla...
Düzenleme:21.9.2020 07:46:09
Serap IRKÖRÜCÜ
20 Eylül 2020 Pazar 20:44:21
Böyle sosyal sitelere katılanların farklı nedenleri olabilir o nedenle belki ilk zamanlar kendi bildikleri doğrularla sürdürebilirler, bir ölçüde anlayışla karşılanabilir bu.

'Örnek almak' diye bir melekeleri de olmalı bu sosyal sitelerdekilerin. Çünkü zorunlu bir katılım değil bu. İstekli bir yaklaşımsa bu, o zaman istek birçok konuda kendini gösterdiğinde ( kendi tarzına yakın bulduğu ) başarılı isimlerin paylaşımlarından öğrenecekleri çok şey vardır diye düşünüyorum.

Şiirlerini göndererek yazım kuralı konusunda destek ve fikir isteyen bazı arkadaşlarıma özelden dönerek paylaşımlarındaki 'tüm yazım hatalarının' düzeltilmişini gönderdim. 'teşekkür ederim' cümlesiyle döndüler. Paylaşımlarında hatalı olanlar olduğu gibi kaldı!..

Bir, iki, üç...

Fikrime ve bilgime güvenmiyorsanız neden bu desteği istiyorsunuz, yorumunuza yazmadan özelden gönderdiğimi neden değerlendirmiyorsunuz? Aktif çalışma hayatıma rağmen 'istemek zordur' düşüncesiyle büyük bir zaman ayırarak ve emek vererek yaptıklarımın 'önemsizleştirildiğini' gördüğümde... sonraki taleplerde tepki gösterdim...

Yani desteği veriyorsunuz da... doğru kişiye denk gelinirse işe yarıyor galiba... Buna rağmen teşekkürleriyle ve uygulamalarıyla bu desteği değerlendiren arkadaşlarımın hakkını ayrı tutmalıyım.

Yorumların istendiği gibi sonradan silinmesi ve üzerine oynanmasına da karşıyım. Herkes 'ağzından çıkan söz misali' yazdığının arkasında durabilmeli ya da 'amacını aşan bir söylemse' ( olur a! ) bunu da açık yüreklilikle belirtebilmeli...

Her paylaşım bir emekse ( kendi adıma belirtiyorum ) yorum da bir emektir. Görmezden gelinmesi veya bir butonla karşılık verilmesini 'sosyal paylaşıma' uygun bulmadığımı belirtmeliyim.

Bu konuda yazılacak daha çok şey var da... :((
Şimdilik bu kadar!

Güzel bir paylaşımdı, kayda değer bilgiler de vardı.

Çok teşekkür ederim Ahmet Bey.
Saygılarımla...


1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 21 Eylül 2020 Pazartesi 07:45:01
Teşekkür ederim Serap hanım önemli katkılar yapmışısınız yazıma saygıyla...
Hüznümün Hüznü
18 Eylül 2020 Cuma 21:48:26
Son yıllarda bu siteye bir şeyler oldu.Ahmet bey gerçekten paylaşım yazılarınız harika.Dikkatimi çeken bir şey var,hergun bir şair,bir yazar terkediyor bu siteyi.
Hayırlısı olsun ,saygılar efenim.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 19 Eylül 2020 Cumartesi 08:13:28
Bunu görüp de yönetimin bir öz eleştiri yapması lazım aslında. Öyle basit bir site değil burası, yüz binlerce üyesi olan bir site... Teşekkür ederim katkılarınıza saygıyla...
mirim
18 Eylül 2020 Cuma 21:16:35
Sevgili adaşım yerden göğe haklısın. Ancak bazen engelleme nimet de olabiliyor.
Ama şu yapılabilir. Haklı gerekçelerle engel yönetim tarafından kaldırılabilir.

Bak mesela sitede birisi var. Daha önce şikayet üzerine şiir hırsızlığından atıldı. Ve bir gün sonra aynı nickle geri geldi ve kaldığı yerden devam ediyor. Şiirinin ve yazısının altına kaynak verilerek hırsızlık yaptığı konusunda uyarınca da engelliyor ama çalıntı satırlar hala sayfasında duruyor. Adamda kösele gibi surat var. Ne utanma ne arlanma... Site yönetimine bildirip çaldığı linkleri verdiğimiz halde hiçbir şey yapılmıyor. Adam atılmadığı gibi muhtemelen şikayet ettiğim için hedef tahtasına oturtulacağım !

Eskiden bu sitede böyle şeylere müsamaha edilmezdi. Edebiyat defteri denildiğinde aklımıza kurumsal boyutta bir ciddiyet gelirdi.

İnşallah eski düzeyine geri döner.

Yazını tebrik ediyorum.

3 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 19 Eylül 2020 Cumartesi 08:10:15
Zaman zaman ben de rastlarım, çalıntı şiir ve yazılara. Yazık, bu adamlara sadece ben zavallı diyorum, bir yere varmaları mümkün değil. En baştaki düşüncen de ''Engelin yönetimce kaldırılması.'' değişik bir yaklaşım, olabilir diye düşünüyorum. Çalıntı eserler için yönetimden daha duyarlı olmasını beklemek bizim, bütün üyelerin hakkı diye düşünüyorum. Teşekkür ederim katkılarınsa saygıyla...
mirim 19 Eylül 2020 Cumartesi 18:47:28
Bak adaş sözünü ettiğim şahıs yazına yorum yapmış.
Bir kez çalıntı şiirden atıldı ve aynı nicki alıp geri geldi. (nasıl oluyorsa ?!)
Şu anda sayfasında bulunan şiirin ilk iki mısrasından birisi Menderes Samancılar'a ait. 2. ise "Sen, zamanla yaralar iyileşir, duvarlar insanı saklar sanıyorsun, ama öyle değil, öyle değil. Bir şey insanın yüreğine yerleşince kimse onu yerinden sökemez!"
Federico Garcia Lorca'a ait. Uyardığım için beni engelledi.

Ve paylaştığı yazı da tamamen alıntı. Altında kime ait olduğu yazıyor ancak site kuralları gereği paylaştığı yazı silinmesi gerekirken olduğu gibi duruyor. Ben yarısı alıntı olan bir yazı paylaşmıştım. Bir kısmı bana aitti. Kaynak belirterek çok güzel sözleri paylaşmıştım. Ancak yönetim bir kısmı dahi başkasına ait olsa da kaynak da belirtseniz silinir diye silmişti. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.
Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 20 Eylül 2020 Pazar 11:41:28
Teşekkür ederim uyardığın için postaladım gitti sağolasın...
Sahir Neva
18 Eylül 2020 Cuma 20:54:36
Yazınızda değindiklerinize katılmamak elde değil eksiği var fazlası yok haklı eleştirilerinizin...

Eleştiriler: - Tespitler: * Sorular : (-)

- Günün seçkileri belirlenirken gözetilen kriterler ? Soru ( kriterler kendi içinde nasıl bir sıra ve nasıl bir ağırlıklı puanlama ile senkronize oluyor ? )
Edebi tat, imla ve yazım kuralları, anlatım zenginliği, edebi sanatların kullanımında ki zenginlik farklılık ve yenilikler yanında konusunun bütünlüğü, güzellemeleri taşlamaları...
Bunca şeyden sonra beğeniler , yorumlar ve paylaşımların istatistiki verisi ve 3 yorumun özgül ağırlığının, 25 beğeniye göre belki daha yüksek bir eleme kriteri sayılması gibi.

-Buraya ek bir soru günün seçkilerinden elenmiş ya da oylanmış ayın seçkisi en nihaiye yılın seçkileri olsa nasıl olur ?

Tespitler
* Sitenin hakkını yememeli elbette öyle ki alanındaki en uzun, içerik zenginliği itibariyle en eskisi, en uzun soluklusu ve yoğun katılımı olan sitesi !
İnsanlar günün yorgunluğunu cıkarmak için de gelebilir bir güzel paylaşım okuyup geri de dönebilir yıllarca sadece okur olarak da kalabilir pekala... Her yazan çizenin profesyonel bir beklentisi olmayabilir. Sonuç, site üye sayısı paylaşım sayısı ve on yılını devirmiş binlerce üyesinin varlığıyla kendi sınavını başarıyla verdiği ortada ve alkışlıyorum.

- Bu kısma eleştiri "burada teşvik edilecek genç bir arkadaşımız, tecrübesiz bir şair veya yazar adayı, belki de ileride Türk Edebiyatına damga vuracak ve karşımıza yıllar yıllar sonra büyük bir yazar olarak çıkacaktır." Soru ( Bunca yoğun paylaşım on binleri geçen yazar adayı - yazar - profesyonel içinden sadece bir şiir sadece bir öykü de olur veyahut basılmış bir kitap ile ulusal-uluslarası mecralarda mansiyon bile olsa ödül almış ya da 5 baskıyı geçebilmiş bir kitabı olan arkadaşımız var mıdır ? Varsa kaç kişidir ve site bu insanların yetiştiği yuva-ocak- okul adına ne derseniz haklı gururunu paylaşıyor mu ? - varsada inanın ben göremedim gözümden kaçmışsa en başından bağışlanmamı dilerim. )

- Engelleme kısmı ! Burası sitenin, yazılım alt yapısı müsaade edebilirse yorum düzeninde facebook instegram vb platformlar da ki gibi bir düzenlemeyi örnek alabilir.

Mesela üyenin takip listesinde olan yorumlar, onaysız ekrana düşebilecekken, henüz o üye için yabancı olan, takibinde bulunmayan diğer üyenin paylaşımları eser sahibinin onayıyla ve ya sansüre girebilecek, küfür hakaret içeriklerinin denetlenebileceği bir yazılımla sayfaya düşebilir / mi ?
+ Yorum yazmaya üşenmiş bir yorgunluk varsa veya yazsa da bir başka güzel yorum tekrar etmek kaygısında ise daha önce yapılan bir yorumu beğenme imkanı verilse daha güzel olmaz mı ?


Güzel yorumları, katkıları eser sahibi etkili seçiyor, eleştirileri de silebiliyorken; eleştirileri de beğen ya da katıl seçeneğiyle (okur vicdanında sesi olabilecek) etkili değerlendirme imkanı sağlanmış olmaz mı ?

Çok yakın zamanda bir yazı paylaşılmış içeriğine , akıl ve vicdan sahibi hiç bir insan evladının katılabileceğine inanmıyorum. Herkesin içine bir kırıklık bir endişe coğunlukla da tiksinti saldı o yazı, yazı adı ve üye ismini anmayacağım. O yazının akabinde o kadar haklı ve yerinde duygu patlaması tepkiler oldu ki ne denilse az kalırdı ama küfürle geri dönüşlere de üzüldük ne yazık ki...( O küfürler, o yazı için çok haklıydı ama yine de yeri değildi)

Son olarak,

Bir çok üye arkadaşın kendi bireysel çabaları ile (şiir nasıl yazılır ? öykü nasıl kaleme alınır ? Alanında başarılı isimlerin yaşam hikayeleri, sanatının beslendiği kaynaklar nelerdir vb ) bir ihtiyaca katkıda bulunulmaya çalışılıyor ve çok beğeniyorum çok şeyler öğreniyorum onları hep ilgiyle ve takdirle takip ediyorum. Soru- öneri ? (uzman Tv benzeri bir formatla Türk ve Dünya edebiyatın seçkin şahsiyetlerini, biyografilerini, öne çıkan eserlerini biraz daha profesyonel, araştırmaya dayalı ve eğitici bir ek yapılabilir / mi ? )

Çok uzattım bağışlayın,


Sahir Neva tarafından 9/18/2020 9:09:57 PM zamanında düzenlenmiştir.

Sahir Neva tarafından 9/18/2020 9:20:26 PM zamanında düzenlenmiştir.

2 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 19 Eylül 2020 Cumartesi 08:05:23
Zaman zaman sitede bir takım değişiklikler olmalı, oluyor da ama işte yeterli mi? Ayın haftanın şiir düşüncesi güzel mesela. Eskiden güne gelmeyen şiirlere çiçek verilirdi, bunu zamanla kaldırdılar. Kayda değer şiirleri güne gelmese bile onore etmek güzeldir. Binlerce üyenin olduğu bu sitede illaki az da olsa aykırı tiplerde olacaktır. Onlarda zaten okunma sayıları ve yorumlardan nasiplerini alıyorlar... Gelelim engelleme konusuna hakaret yoksa kesinlikle karşıyım bu duruma. Engelleyen kişinin kendine güvensizliğinden kaynaklanıyor kanımca... Önemli katkılar yapmışsın yazıma teşekkür ederim...
Sahir Neva 20 Eylül 2020 Pazar 23:14:01
Bilmukabele ben teşekkür ederim.
Umarım yazılan öneriler de eleştirilerde adresini bulur .
Bir Dünyevî
18 Eylül 2020 Cuma 17:50:33
ahmet abim, 1. kuşak internet edebiyatçıları edebiyat adına, şiiri adına vb internete taşıdılar bir çok konuyu, şiiri, romanı, öyküsü, anıyı... bu aralık ihtimalen 1990-2005 arasıdır diyebilirim..bir çok site bu dönemde yerini almıştır internette doğal olarak..

2.kuşak 2005-2020 arası dersek, kimi yerinde saydı, kimi kendini çok geliştirdi, güzel etkinlikler, tanışmalar, edebiyat alanında yarışmalar düzenlendi. bir çok siyasi, kültürel, edebi tartışmalar da yaşanmıştır, ortak kitaplar antolojiler çıkarıldı. kavgalarla birlikte birliktelikler kuruldu. sosyal bir gerçeklik kazandı. çıraklıktan üstadlığa yürüyenler bile olmuştur. az değil ki; 15 sene...

3. kuşak internet edebiyatı dönemine giriyoruz gibi.. bu dönemde ne yapılabilir, nasıl geliştirilebilir belki de gerçek soru bu zihnimde. bunun içinde üniversitelerin edebiyat ve dil bilim bölümlerinin çeşitli uygulamalar geliştirmesi gerekecek belki de, sözlükler, bilgiler, kafiye kelimeleri algoritmik ve tuşla geliyor karşımıza şimdiden,

hece sayacı, yazım türkçeleştiricinin yanında kafiye bul uygulaması da eklenebilir site özelinde..

yapay zekanın edebiyata uygulama alanı bulunabilir mi bu dönemde.? ihtimalen..

*

eskiden derdim ki; neden engellerler ki insanlar birbirini edebiyatın içinde ortak nokta, ortak payda nasıl bulunmaz,, bu fikrim de son yıllarda değişti.

engellemeler, bence güzel, çünkü belirli sebeplerle bir araya gelemeyen insanların birbirinin canını sıkmaması için güzel bir uygulama.. hani derler ya fikri parçalamak atomu parçalamaktan zor gibi.. özel nedenlerle engellenenler, engellenmesi gerekenler de vardır kişiden kişiye değişir..

engellemeler hatta eksik, engellenen kişinin ne şiiri ne yazısı ne de yorumlarını engelleyen göremesin.. hiç gerek yok bence..

*

eleştiriye de gerek yok, ikinci kuşak buna doydu bence.. ki bu kuşak içinde bu yorumu okuyan neredeyse yüzde 80dir.

artık otomat döngüye girdi elektirikli ve internetli zamanlar bence.. tekonoloji, hayallerin çok gerisinde kaldı dünyada. bir şekilde bu da ekonomi ve yönetimle alakalı ya...

**

gün şiir ve yazıları da bence yapay zekaya bırakılmalı artık, bir algoritma içinde.. belki bu dediklerim garip karşılabilir veya sıyırmış bu diyebilirsiniz ama:) yeterince yarıştı insanlık.. kapıştı, savaştı,

çok korkutucu veya çok huzurlu bir çağa girmek üzereyiz. ikisinden biri gerçekleşecek sonuçta.

diğer ülke ve bölgesel olarak da mesela neden bir hint, iran edebiyat sitesi, arabı, ingilizi, rusu, afrikalısı, fransızı vb defter ayarındaki sitelerin linki olmasın ki sitenin ana sayfasında ??? olabilir mi??

saygı sağlık ve huzurla abim.
eksik olmayın.

Bir Dünyevî tarafından 9/18/2020 6:14:29 PM zamanında düzenlenmiştir.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 19 Eylül 2020 Cumartesi 07:53:37
Düşünce olarak katkıların gerçekten çok ilginç. Bir çok insanın aklına gelmeyebilir bunlar. Edebiyat ve şiir dünyaya güzellikler katmak için var. Nedir birbirini engellemek? Birisi eğer ki bizim hatamızı gösteriyorsa teşekkür etmek lazım ona, bu alınganlık niye? Egolarımıza niye tavan yaptırıyoruz ki? Daha alçakgönüllü olmaya çalışmak varken. Teşekkür ederim önemli katkılarına saygıyla...
Canan Köksal
18 Eylül 2020 Cuma 13:38:19
Herkesin bir fikrinin olduğu konularda konuşmak pek tarzım değildir.
Fakat yazıyı çok yerinde buldum, her paragrafında az çok yaşadığımız belki de tecrübe ettiğimiz örnekler var.

Engellemek bir çeşit kaçış!
Savunma hakkını kullanmadan kapıyı çarpmak hiç olgun bir tavır değil. Ergence bir tavır. Ya da "tik-tok kafali" diye bir tabir var, atarlı yani :))

Kusur insanın imzasıdır, benim eleştirimi yapana saygı duyarım, iltifattan daha cok önemserim eleştiriyi. Olumlu ya da olumsuz fark etmez. Degisik bir dayatma var sitede, övgü alınca yapıcı, şiir olmamış deyince yıkıcı şeklinde algılanıyor. Eksik ve çokca yanlış.

Çok düşündürücü.!


Bunlara ilaveten değer verip önemsediğimiz, şiirin kiymetince yorum yapmaya çalıştığımız halde ,şairin nezaketen de olsa geri bildirimde bulunmamasını etik bulmadım.

Sitede yeniyim, bu belki bir duruş şekli fakat şık durmuyor.

Yazınız için kutlarım, saygılar.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 18 Eylül 2020 Cuma 15:56:11
Medeni insanlar eninde sonunda doğruyu buluyorlar. Üyelerin hoşuna gider yorum, onore edilmek, yönetenlerin bunu yapması lazım. Bizimkisi sadece bir durum tespiti, sadece bir öneri, yine de kendileri bilir. Teşekkür ederim katkılarınıza Canan Hanım ...
muslumbayram
18 Eylül 2020 Cuma 09:27:57
Günaydın Kıymetli yazar
Güzel mevzulara değinmişsiniz
Ancak takdir edersiniz ki
Yönetici olmak demek, iyi bir analiz gücüne sahip olmak demek midir?
bak bende bu kısmı muamma
hani rezil olmakta var bu işin ucunda;)))))))
yorum yazmak her babayiğidin harcı mı sizce....???

yine de anlamlı mevzuları yazan kalemine tebrikler abim
saygılarımla

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 18 Eylül 2020 Cuma 10:11:30
Gerek burada gerekse başka sitelerde yüz binlerce üye var. Çevrim içi zamanlarda yüzlerce kişi oluyor, bir bakıyorsunuz günün şiirinde bir tane yorum var ya da hiç yok. Çok da zor olmasa gerek yorum yazmak ya da en azından bir beğendim düğmesine bakmak. Sıradan şair ve yazarları zaten yönetici yapmazlar, yönetici olanların illaki edebi yönden az çok bir birikimi vardır diye düşünüyorum. Teşekkür ederim katkılarına Müslüm bey...
Bedri Tokul
18 Eylül 2020 Cuma 07:50:26
Sevgili Kardeşim.
Defterin yıllardır bitmeyen bir sorunudur bu.
Her yazılan şiir, yazı yazanın evladı gibidir.
Onun sevilmesini, beğenilmesini ister.
Haklısın.
Ancak şöyle de bir durum var.
Bazı dostlarımız günlük yazı ve şiir haklarını
her gün kullanınca okunsa bile yorum yazacak
söz bulamaya biliyor.
Selam ve Saygıyla Ahmet Kardeşim.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci Yazının sahibi 18 Eylül 2020 Cuma 08:55:35
Hemen hemen her site de var Bedri ağabey. Benimkisi biraz dikkat çekmek konuya. Teşekkür ederim abim saygıyla...
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.