Elif Nisa
0 şiiri ve 74 yazısı kayıtlı Takip Et

Allah’ın Yaratmasına Deliller



Allah’ın Yaratmasına Deliller

Günün Yazısı
Okuduğunuz yazı 15.11.2017 tarihinde günün yazısı olarak seçilmiştir.


Evrimcilere göre şuursuz atomlar milyonlarca yıl önce çok az araç-gereç, sınırlı olanak ve yalnızca eldeki malzemeleri kullanarak göz, kulak, burun, doku, tat gibi mekanizmalar geliştirmişlerdir. Ancak yine evrimci teze göre zamanla çok daha gelişmiş olmalarına rağmen insanlar halen aynı kalitede görüntü ve ses üreten cihazları, son derece gelişmiş teknolojik imkân, ekip ve bilgi birikimi ile dahi geliştirememişlerdir. Görüldüğü gibi bu tez kendi içinde bir çelişkidir.

Vücuttaki 209 kemiğin, 600 kasın, 10.000 işitme siniri ağı, 2 milyon optik sinir ağı, 100 milyar sinir hücresi, 100.000 kilometre uzunluğundaki damarlar ve 100 trilyon hücrenin planları tek bir hücremizin DNA’sında mevcuttur. Bu muazzam bilginin evrimin iddia ettiği gibi tesadüfler sonucunda oluştuğuna inanmak akla açıkça aykırıdır.

Evrimciler, anlamsızlığı sebebiyle tesadüf kelimesi yerine her ne kadar nedensellikli rastlantısal buluşma, evrilmiş rastlantısal izdüşüm, ontik rastlantının belirlenimsizlik etkisi, vital karmaşıklığın rastlantısal oluşumu, rastgele kalıtımsal sürüklenme, epistemik nedensel rastlantı, random process, olasılıklardan doğan tesadüfler, doğanın kendinde olan rastlaşmaların bir yansıması, kendiliğindenlik, ereksel rastlantıların ard arda yığılması vb çok daha anlamsız ifadeler kullanırlar. Ki bu ifadelerin özü de Darwinizm’in ilahı olan ‘tesadüf’tür.

Her saniye, vücudumuzda 20 trilyar metabolik reaksiyon gerçekleşir. Dahası bu işlem etrafımızdaki insanlar, annemiz babamız, kardeşlerimiz, dostlarımız, iş arkadaşlarımız, televizyon ve gazetelerde gördüğümüz, kısacası şu an yaşayan milyarlarca insanda gerçekleşir.

Bir bebeğin ilk oluşumundan son oluşumuna kadar ağırlığı 6 milyar kat artar. Tesadüf mü?

DNA kodları ard arda sıralandığında Güneş’e 600 kez gidip gelinebilecek bir uzunluk oluşur. Tesadüf mü?

Günde yaklaşık 200 gram kas ve doku hücresi yenilenir. Bunu sağlamak için vücudumuzda her dakika 200 milyon hücre yaratılır ve ölmüş hücrelerle yer değiştirir. Tesadüf mü?

Alyuvar hücreleri tek bir kan damlasına 250 milyon tane sığacak kadar küçük boyutlardadır. Tesadüf mü?

İnsan gözü 576 megapikseldir ve göz merceği 2000 ince doku tabakasından oluşur. Tesadüf mü?

Damarlarımızın toplam uzunluğu 100.000 kilometreden fazladır. Tesadüf mü?

Sinir sistemimizde 15 milyar nöron vardır ve bunların 10 milyarı beyindedir. Tesadüf mü?

İnsan vücudundaki her bir böbrekte 1 milyon 250 bin nefron (süzme kanalları) vardır. Bunları yan yana getirip ölçsek 80 kilometrelik bir uzunluğu buluruz. Tesadüf mü?

Sinir sistemimiz içindeki dalgaların hızı saniyede 110 metreyi bulur. Tesadüf mü?

Bilime rağmen körü körüne savunulan evrim teorisi insanlıkla alay eden, onları adeta çocuk kandırır gibi kandırdığını zanneden bir ideolojidir. Tesadüfün ilahi bir akıl gibi sunulduğu bu düşüncede tesadüf, dünyadaki bütün insanların aklından daha çok akla sahip muazzam bir deha olarak gösterilir.

Önyargısız, hiçbir ideolojinin etkisi altında kalmadan, sadece aklını ve mantığını kullanan her insan, bilim ve uygarlıktan uzak toplumların hurafeleri gibi zaman ve tesadüf ilâhlarının tüm kâinatı oluşturduğunu savunan Darwinizm’in, inanılması olanaksız bir iddia olduğunu kolaylıkla anlar.

Kendilerini tesadüf çıkmazının içine sokarak, çevrelerindeki yaratılış kanıtlarını görmezden gelenlerin, kendilerini ve yaşadıkları kâinatı yaratan Yüce Allah’ın apaçık olan varlığını kabul etmemek için ne tür bir mantık bozukluğu içinde oldukları çok açıktır.

Kesin bir bilgiyle inanacak olanlar için, yeryüzünde ve kendi içinizde Allah’ın varlığına nice deliller vardır; yine de görmüyor musunuz? (Zariyat Suresi, 20-21)

Ve… Vücudumuzdaki enzimler olmasaydı bu yazıyı 40 senede okuyacağınızı biliyor muydunuz?


Beğen

Elif Nisa
Kayıt Tarihi:14 Kasım 2017 Salı 11:10:37

ALLAH’ıN YARATMASıNA DELILLER YAZISI'NA YORUM YAP
"Allah’ın Yaratmasına Deliller" başlıklı yazı ile ilgili
düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.


YORUMLAR
Kayzer Şose
16 Kasım 2017 Perşembe 17:16:14


İnsan vücudundaki elementler nelerdir, bu elementlerin görevleri nedir?

Cevap Yaz
Cliff Burton
16 Kasım 2017 Perşembe 16:34:38
http://www.habervaktim.com/yazar/82527/ibret-verici-isaretler.html


Öncelikle yazıyı asan arkadaş,yazıyı başka bir siteden aşırmış, kendi yazısı gibi burada paylaşmıştır, ufacık bir arama ile yazının kendisinin olmadığını siz de fark edebilirdiniz, arkadaşımız öncelikle ahlaksız bunun altını çizelim,daha kötüsü yazının orjinali bav dediğimiz adnan oktar gurubuna ait bir yazı malum adnanın nasıl bir adam olduğunu size anlatmamıza gerek yok,kendisi american fundementalist yaratılışçi hristiyan bir şirketi yazılarını islama uygulayan bir yapıdır,

Şimdi yazıda ele alınan genel tutarsızlığın asıl nedeni yani yazının bu kadar beğenilmesinin iki nedeni, birincisi bilimsel donelere sahip olmayan (evrim düşmanları) insanların çok yogun olması ikincisi ise bilgilerin pusede science dediğimiz bilgiler içermesidir,

Öncelikle şunu bilmek de fayda var evrende hayatın olması ile nasıl olduğu farklı iki konudur, birisi felsefenin diğeri bilimin konusudur,

şimdi tesadüf dediğimiz şeyi inkar mı edeceğiz tabi ki etmeyeceğiz ama bilim tesadüf skalasını öyle pat diye oldu olarak ele almaz

örnekleyelim ; kafanızda bir şarkı var söylüyorsunuz o esnada radyoda birden o şarkı çalıyor, olasılık hesabını yaptıgınızda trilyonda 1 olasılık olması gerekirken oluyor,o zaman böyle bi tesadüf olamaz bu allahın işi mi diyorsunuz yoksa bu tesadüfe yol açan ( bulunduğunuz lokasyon,şarkının poüleritesi,zaman ayarı,radyonun yayın politakası) gibi etmenleri mi düşünürsünüz,akıllı olan insan ikincisini düşünür sizin de akıllı olduğunuzu varsayarak devam ediyorum işte burada ki şarkıyı eşleştirmede olasılıgı sizin lehinize çeviren şey dogal seleksiyon, seleksiyonda şans olmaz zorunluluk vardır, çünkü eleme vardır ve kimyasal maddeler mevcuttur iyi olan devam eder (türlerin yüzde 92 sinin nesli tükenmiştir elenmiştir)insan yoluna devam ediyor,tabi olay sadece seçilim ile ilgili değil, genetik sürüklenme, göç ve cinsel seçilim etkendir,


evrim kör bir saatçi gibi işler, onun tasarım gibi kaygısı yoktur, evrimde ki tesadüf payı şudur,canlılar karaya çıkmak yerine yoluna denizlerde devam edebilirdi kırılma yönü karaya olarak gelişmese belki şu an bunu konuşmuyor olacaktık,


determinizm kuantum ve einsteinle yerle bir olan olgular paylaşılan yazıdaki bilgiler safsatadan ibaret,istatistik hesapları ile carptırılmış bilgiler, tıp bki tavukların kanatları olmasına rağmen ucamaması,yarasaların gözleri olmasına rağmen görememesi ,ayaklı balıklar v.s bir sürü örneği var, evrimi görmek isteyene bir sürü örnek verebilirim,


ayrıca evrimi bırakıp müslüman olan bir bilim adamı falan yok evrimi tartışan bilim adamı skalası yüzde 1 falan onlarda kilise destekli dertleri para olan siyasi destekli kişiler, google girip steve project yazın adı s ile başlayan bilim evrimci bilim adamlarınıın isimlerini ve makalerini bulabilirsiniz,evrim dünyada tartısılmıyor ,tartışılan mekanizmaları , tıp ki yer çekimini tartışmadıkları gibi, nature science gibi saygın bilim dergilerinde hakemli makale sayısı dindar yaratılışçıların sayısı 2017 de 0 dır sıfır, bu size bi şey ifade ediyor mu

Şunu etmesi lazım yaratılışçılık bilim değildir, ve siz evrimi reddediyorsunuz diye evrime bi şey olmuyor,evrimi reddetmek cahilliktır, hele hele ki alaya almak ahmaklıktır.


Burada olan şey tam olarak bu bilimsel bilgiye sahip olmadan tutarsızca islamcılık oynamak!'

Cahillik zor sanat.

5 cevap yazılmış Cevap Yaz


Elif Nisa Yazının sahibi 1 Mart 2018 Perşembe 19:19:20
"Öncelikle yazıyı asan arkadaş,yazıyı başka bir siteden aşırmış, kendi yazısı gibi burada paylaşmıştır, ufacık bir arama ile yazının kendisinin olmadığını siz de fark edebilirdiniz, arkadaşımız öncelikle ahlaksız bunun altını çizelim" ifadeleriyle oldukça uygunsuz bir üslupla ve saygısızca yargısız infaz yapmışsınız kendinizce. Yazı müstear isimle ve kendi ismimle çeşitli sitelerde yayınlanan yazımdır. Kaldı ki bugün yazı aşırmak, kolayca ortaya çıkması mümkünken, aptalların işidir. Buyurun size bir link daha. Aynı yazım, kişisel sitemde;

http://allahayonelis.com/post/2018/01/09/Ibret-Verici-Isaretler.aspx
Cliff Burton 1 Mart 2018 Perşembe 19:30:22
Yazının aslı Fuat Türker'e ait, sen de buradan aşırdın hala yalana devam mı ?

İntihal yapıyorsun, hem de yaptığın yazı aslında palavra!
Fuat Türker 1 Mart 2018 Perşembe 21:18:33
Cliff Burton, size ille de buradan mı cevap vermem gerekiyor? Müstear olan benim. Üslubunuza dikkat edin. Aslında hezeyanınız bana değil, yazıma. Sizi anlıyorum.
Cliff Burton 1 Mart 2018 Perşembe 21:20:48
he tamam inandım şimdi hahaha
Elif Nisa Yazının sahibi 2 Mart 2018 Cuma 00:34:58
Kahkaha yerine özürdü yapmanız gereken. Yapmadınız, seviyenizi gösterdiniz. . Şimdi yukarıda o hadsizce sıraladığınız bütün hakaretleri aynen size iade ediyorum. Size yakışacak. Nokta.
Den(iz)
16 Kasım 2017 Perşembe 10:32:38
Öncelikle Sevgili Ozan;

Aslında ne Kuran nede teori çelişmiyor. Darwin bize evrim ağacından söz ediyor ve buda ilk insanın tüm insanların atası olduğu gerçeğini bize söylüyor. Yazının sahibi(çoğunluğu kopyala yapıştır gibi duran ve hiç bir araştırma yapılmadan yazılmış gibi duran yazından bahsediyoruz) deseydi ki Lamarck saçmalamış ( ki bilim deneyseldir dediğin gibi ben yine de bunu söylemezdim) hadi birazcık eyvallah derdik.

Lamarck ne demiş, neden demiş burada açıklamayacağım ki sen zaten biliyorsun. Yazı sahibi de bu yazıyı yazdığına göre biliyor olmalı (!)

10 bin yıl önce insanların sosyal hayatları ve inanışları hakkında hala çok eksik var. Bende bazı araştırmalar yaptım ve aslında insanoğlunun hep bir şeylere inanma çabası içinde olduğunu gördüm. Evet geçen süreler içinde dinler erezyona uğradı ve insanlar hep kendi amaçları ,çıkarları için hurafeler ile pek çok karışıklık yaratmıştır. Bu yaratıcının suçu değil ki .

Şu ilk insanın kadın olmasını çok isterdim. İşte o zaman tüm bu yaşadıklarımı yaşamamış olurdum belki de. Ataerkil bir uydurma ise bu durumda suçlu sizsiniz bayım :)))

Ona bakarsan Lilith diye bir efsane de var ve sanırım lilith benim ( fiziksel tarife uyuyorum ) :)))

Kitabı olan dinlere göre okuyan ,yazan varlıktır demeliyiz aslında. Oysa dört kitap dışında da pek çok peygamber vardı ve hepsi yazarak bildirim yapmadılar.

Ozy senin duruşunu ve inandığın şeyi saygı çerçevesinde savunmanı seviyorum. Kendi inandığın ilkelere rağmen beni anlıyor olman senin kalitendir.

Ben seni hem anlıyorum hem de seviyorum. :)))

Sevgili Levent bey ;

Yazdıklarınıza çoğunlukla katılıyorum . Ancak benim hep savunduğum şey din zaten bir bilim ve felsefeler bütünü. Biz ne kadar uğraşsak da ayrıştıramayız. İnsanlara pek çok konuda ilham olmuştur dini bilgiler. Amacına göre kullanırsak bilim için bile çok fazla ufuk açılacağını düşünüyorum.

Ama biz insanlar mavi boncuk,muta nikahı,kadı hurafeleri,abidik gubidik şeylerin din olduğuna inanıyoruz da evrim teorisini reddediyoruz. Saçmalık bu ...

Ayrıca edebiyatla açıklamaya çalışırsak tarihi romanlarda ki insanların ortalama ölüm yaşına ve de şimdiki insanların ortalama ölüm yaşına bile baksak evrim teorisi gözümüze sokuluyor.

Neyse sayfayı çok meşgul ettim. Sizlerle sohbet çok güzeldi. Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Sevgilerimle..


1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Den(iz) 16 Kasım 2017 Perşembe 10:33:41
Yorum çıkmamış görünüyordu kendi yorumum altında. Neyse iki kere yazmış oldum. Özürler ....
İpekyildiz
16 Kasım 2017 Perşembe 02:31:42
İnsan bedenini yapabilmek için gerekli olanın Kur'an I Kerim içinde yazdığını tesadüfen içlerinde bulunan bir Türk bilimadamından öğrenen ve yüzlerce deneme sonrası Kur'an I Kerim'de yazanı uygulayarak kulak arkasından alınan bir doku sayesinde sonuca ulaşan yabancı bilim adamlarının Müslüman olup tövbe etmiş olmaları benim sizin dediklerinizi anlamama sebeptir. Bu olay gerçekleşince aile büyüğüm yaptığı işi bırakıp Türkiye deki bütün önde gelen labratuvarların kurucusu olma kararını uygulamıştır.Evrim teorisi Allah'ı hiçe saymaya çalışmaktan ve Tanrı olma oyunu oynamaya yol açma çalışmasından başka Bi şey değildir. Tamamen bilinçli sunulmuş bir komplo dur kafa karıştırmaya yönelik.Tesadüf diye bir şey yoktur; bu hassas denge bu milyonlarca hesaplama insanoğlunun zekasının milyonlarca kat üstünde olup; hala evrim teorisini savunanların bizlerden Zeki olduğunu savunanların kendileri için buna inanmalarının benim için hiç bir sakıncası yoktur ki en doğru sonuç olduğunu onlara söylemek her zaman mantıklı olandır ki onlara göre zekası net tesadüfün onları evrilecekleri günü beklesinler. :)))

Seçici kurulu ve sizi tebrik ederim
Saygılarımla

İpekyildiz tarafından 11/16/2017 1:55:04 AM zamanında düzenlenmiştir.

4 cevap yazılmış Cevap Yaz


Cliff Burton 16 Kasım 2017 Perşembe 03:19:27
Tesadüf nedir
İpekyildiz 16 Kasım 2017 Perşembe 03:21:00

Benim yorumum altına yanıt yazmanız etik midir? Ne hakla yazıyorsunuz?
Cliff Burton 16 Kasım 2017 Perşembe 04:00:43
Yorum hakkı olmasa cevap yaz alanı olmaz
İpekyildiz 16 Kasım 2017 Perşembe 04:08:57
:))) Gece gece güldüm sayenizde. Size yorum yazmadım beyefendi, yazının sahibine yazdım. Cevap hakkı sizin değil O'nundur.
Gülüm Çamlısoy
15 Kasım 2017 Çarşamba 23:48:54
Kutluyorum değerli yazarı.

Yazınızı okumak adına mutlu oldum.

Yoktan var eden yüce Rabbimize şükürler olsun.

Bire bir katılıyorum makalenize.

Sevgiler, saygılar...

Cevap Yaz
Şaban İskeçevi
15 Kasım 2017 Çarşamba 22:04:32
İnsan dalgalar aleminde yüzmektedir düşünce ışık ses deniz dalgası gibi deniz olamayacağına göre dalgaların keyfini çıkar...

Cevap Yaz
Cliff Burton
15 Kasım 2017 Çarşamba 21:27:27
Ayrıca bu çarpıtma ve anti bilimsel bir yazının günün seçkisi seçilmesi nasıl bilimden uzak ve dogmatik bir okur kitlesinin olduğunun açık kanıtıdır.

Cevap Yaz
Cliff Burton
15 Kasım 2017 Çarşamba 16:30:22
Evrim teorisini bilmeden sallamışsınız,

kendinizi hawking'ten zeki gördüğünüze göre, siz bir dahisiniz,

yazarın öğrenmesi gerekenler ; dogal seleksiyon nedir, cinsel seçilim nedir,mutasyon nedir,

Size bunları ben öğretebilirim ama maalesef zamanım yok öğrenmek isterseniz bir gün vaktimi ayırırım,


Cevap Yaz
Den(iz)
15 Kasım 2017 Çarşamba 14:39:31
Evrim teorisi=tesadüf ? Bence konu pek iyi anlaşılmamış


Tüm yazdıklarınızı bilimle açıkladığınızı size hatırlatmak isterim...

Bir Müslüman olarak kutsal kitapta evrim teorisine inanmamızı gerektiren bir bölüm göremedim ben. Ayrıca evrim teorisi ile zamanla gelişen ve dönüşen bir varlık olduğumuzu söylemenin neden Allah'ı inkar etmek olduğunu da anlamış değilim.

Hz. Adem'in şimdiki insanlara benzediğini tasvir eden bir ayet mi var ? (ben bilmiyor olabilirim)

Ben yazıyı desteklemiyorum.

Sevgilerimle...

4 cevap yazılmış Cevap Yaz


Cliff Burton 15 Kasım 2017 Çarşamba 21:25:30
deniz kuran evrimle çelişmez, ama evrim kuramla çelişir, seni anlıyorum gerçekten anlıyorum ama bilimin dinle falan işi olmaz üstünlüğü yanlışlanabilir ve kestirelemez olmasından gelir, oysa ki dinler formasyon gereği kesin ve katidir, değişmezdir,kuranda insan topu topu m.ö 6 bin yıla dayanır köken olarak bunu tevrattan da tastikleyebilirsin ama evrim modern insanın 10 bin yıl önce tarım devrimini yaptıgını ve atalarından 300 bin yıl önce ayrışmaya başladığını 1 milyon yıl önceye kadar bir grafit çizer,ilk insan dinlere göre konuşan yazan okuyandır,bilime göre is bunlar mümkün değildir, evrime göre ilk insan kadından türemiştir dinlere göre ise adem denilen bir sümer hikayesi /adon'dan v.s yüzlerce şey yazabilirim, buraya

ama seni anlıyorum...
levent taner 16 Kasım 2017 Perşembe 09:04:00
Merhaba sevgili Deniz, merhaba sevgili Cliff

İki kişi sohbet ederken üçüncüye poh yemek düşer sözü aranıza girmemi mümkün kılmazdı

Ne ki, henüz hanımefendi cevap hakkını kullanmamış

Deniz cevap hakkını kullanınca kumsaldaki şekiller yitip gidebilir veya yepyeni şekiller inşa edebilir de

Bu arada rumuzun Richard Burton'u da hatırlattı bana

O değil de, hocam!

"Din duygusu ne zaman kaybolsa, bilim, ilhamı olmayan bir deneyciliğe dönüyor." demekte Einstein

Din en azından kendi terminolojisi içerisinde Allah'ın kanunu ya da Tanrı'nın yasası, dolayısıyla değişmez olmasından daha doğal ne olabilir ki?

Oysa bilim evreni, doğayı, toplumu, insanı incelemeye dönük yöntemsel çabalar bütünü

Öyleyse sahaları farklı, çatıştıklarından söz etmek anlamsız bence

Bilim dini ispatlama metodu değil, din de bilimi tekzip etmeye memur değil

19'uncu yüzyıl materyalizmi ve pozitivizmi ise bilimin kesişim kümesini vermez, olsa olsa bilime, dine, yaşama, insanın moral ve manevi dünyasına askıntı olur

Şu kadar ki, arzu eden evrim der veya demez ama; doğada ve evrende elbette değişim, dönüşüm var

Evrim uzun zamanda yavaş yavaş meydana gelen değişim iken; devrim kısa sürelerde büyük çapta değişim ama dediğim gibi isteyen evrim ve devrim kavramlarını kullanır isteyen değişim ve dönüşüm

Saygı ve selamlarımla...
Den(iz) 16 Kasım 2017 Perşembe 10:32:00
Öncelikle Sevgili Ozan;

Aslında ne Kuran nede teori çelişmiyor. Darwin bize evrim ağacından söz ediyor ve buda ilk insanın tüm insanların atası olduğu gerçeğini bize söylüyor. Yazının sahibi(çoğunluğu kopyala yapıştır gibi duran ve hiç bir araştırma yapılmadan yazılmış gibi duran yazından bahsediyoruz) deseydi ki Lamarck saçmalamış ( ki bilim deneyseldir dediğin gibi ben yine de bunu söylemezdim) hadi birazcık eyvallah derdik.

Lamarck ne demiş, neden demiş burada açıklamayacağım ki sen zaten biliyorsun. Yazı sahibi de bu yazıyı yazdığına göre biliyor olmalı (!)

10 bin yıl önce insanların sosyal hayatları ve inanışları hakkında hala çok eksik var. Bende bazı araştırmalar yaptım ve aslında insanoğlunun hep bir şeylere inanma çabası içinde olduğunu gördüm. Evet geçen süreler içinde dinler erezyona uğradı ve insanlar hep kendi amaçları ,çıkarları için hurafeler ile pek çok karışıklık yaratmıştır. Bu yaratıcının suçu değil ki .

Şu ilk insanın kadın olmasını çok isterdim. İşte o zaman tüm bu yaşadıklarımı yaşamamış olurdum belki de. Ataerkil bir uydurma ise bu durumda suçlu sizsiniz bayım :)))

Ona bakarsan Lilith diye bir efsane de var ve sanırım lilith benim ( fiziksel tarife uyuyorum ) :)))

Kitabı olan dinlere göre okuyan ,yazan varlıktır demeliyiz aslında. Oysa dört kitap dışında da pek çok peygamber vardı ve hepsi yazarak bildirim yapmadılar.

Ozy senin duruşunu ve inandığın şeyi saygı çerçevesinde savunmanı seviyorum. Kendi inandığın ilkelere rağmen beni anlıyor olman senin kalitendir.

Ben seni hem anlıyorum hem de seviyorum. :)))

Sevgili Levent bey ;

Yazdıklarınıza çoğunlukla katılıyorum . Ancak benim hep savunduğum şey din zaten bir bilim ve felsefeler bütünü. Biz ne kadar uğraşsak da ayrıştıramayız. İnsanlara pek çok konuda ilham olmuştur dini bilgiler. Amacına göre kullanırsak bilim için bile çok fazla ufuk açılacağını düşünüyorum.

Ama biz insanlar mavi boncuk,muta nikahı,kadı hurafeleri,abidik gubidik şeylerin din olduğuna inanıyoruz da evrim teorisini reddediyoruz. Saçmalık bu ...

Ayrıca edebiyatla açıklamaya çalışırsak tarihi romanlarda ki insanların ortalama ölüm yaşına ve de şimdiki insanların ortalama ölüm yaşına bile baksak evrim teorisi gözümüze sokuluyor.

Neyse sayfayı çok meşgul ettim. Sizlerle sohbet çok güzeldi. Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Sevgilerimle..


levent taner 16 Kasım 2017 Perşembe 12:06:24
Tüm sözleri negatif olsa yalnızca "sevgilerimle" finalinin insanı alıp götüreceği sayfada tek kişi olmalısınız

Kutlarım

Ayrıca tüm sözlerinizin negatif olması farazi zaten, vurgulama babında

Yoksa ekseri söylemlerinizde bilgi, zekâ, nitelik buram buram açıkçası...
hotamisli
15 Kasım 2017 Çarşamba 13:50:44
Eger evrim var ise o da insanoglunun gercege gozunu kapayip her tarafi karanlik gormesidir....

Eger evrim var ise o da insanoglunun gercege gozunu kapayip kendini maymun filan zannetmesidir...

bu guzel, anlamli yazidan dolayi cani gonulden tesekkurler....

abdullah

Cevap Yaz
levent taner
15 Kasım 2017 Çarşamba 08:42:43
Teolojiden uzaklaşıp beşer teorileri kutsadılar

19'uncu asrın hakim felsefi yapısı da Darwinizmi mitleştirir

Bu tarz bağnaz bilimcilik anlayışı gerçekte bilimi materyalist felsefenin emrine verir

Kimi belgesellerde öldürmeye programlanmış olmak tabirinin sıkça kullanılması da tesadüf değil

Beyne enjekte edilene bakmak gerekir

Güne gelen yüreği, emeği, kalemi, kelamı kutlarım hanımefendi

Saygı ve selamlarımla...




Cevap Yaz
deli_doluyum
15 Kasım 2017 Çarşamba 08:39:06
Bizi yoktan var eden Allaha hamd olsun
Selam ve saygilarimla.......

Cevap Yaz
seherryıldizi
14 Kasım 2017 Salı 18:00:22
Alkışlar size....

Cevap Yaz
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Edebiyatdefteri.com'u kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.