Ah Ahmet Zeytinci
634 şiiri ve 1064 yazısı kayıtlı Takip Et

Taktım bu kamyon arkası yazılara



Başlıktan da anlaşılacağı gibi, kafayı taktım bu sıra kamyon arkası yazılanlara. Bunları yazanların her ne sebep ile yazdıklarını da bir sürü insan anlamış değildir. Bildiğiniz gibi bunlar dikkat dağıtmaktadır ve de trafik için büyük tehlike arz etmektedir...Hangi amaç ile yazıyorsun o yazıyı dostum. Bu yazıların insanların dikkatlerini dağıtması yüzünden her yıl onlarca ölümlü ve maddi hasarlı kaza olmaktadır.

Örnek mi istiyorsunuz, alın size bir sürü örnek. ’’Tek rakibim Türk Hava Yolları’’ arkadaşta ki düşüncenin harikalığına bakın, uçakla füze ile yarışırım ben diyor. Ben trafik polisi olsam ve o yazıyı görsem, direk en ağır para cezasını yazarım bu arkadaşa. Başka bir örnek’’Kamyonum çeker on ton, gönlüm çeker Paris Hilton’’ Bana ne kardeşim sen hovardalık yapmaya çok hevesliysen, e-mailinden ulaş, o muhterem hanıma, arabana niye yazıyorsun. Yurdum insanının yaratıcılığı bu konuda sınır tanımıyor. Adamdaki kibarlığa bakın, arabasının arkasında ki, aynen yansıtmış.’’Lütfen sürücü hatalarımı yüz yüze görüşelim’’ Töbe töbe, söveyim mi, sayayım mı, yani sürücü hatalarını yüz yüze görüşünce vaz mı geçeceksin o hatadan. Her ne kadar sevmesem de bu yazıları bazı doğru sözlerde var aralarında işte biri daha.’’Hızdan zevk alan hastaneden sevk alır.’’ Daha öncede dedim ya bu konuda belkide dünyada bir numarayız bir numara...Bazen de evlenenler yazıyor plakalara’’Ön tarafa evlendik arka tarafa mutluyuz’’ bir tanesi de ’’yandık’’ yazmış, yandınız ki hem de ne yanma . Sünnet arabalarında da oluyor en çok’’ucundan accık’’ yazıyorlar, bir tanesi de ’’Baltayla gel sünnetçi amca’’yazmış. Ne diyelim işte bunlar bizim insanlarımız...

Örnekler o kadar çok ki hangi birini yazsam. ’’Aşkın bana hız verir, yağmur çamur vız gelir’’ Yani ölümüne sevmiş bu adam demek ki...’’Kara yollarında değil, beyaz kollarında ölmek isterim.’’ bu biraz daha akla mantığa uygun gibi, kara yollarında ölmek istemediğine göre hız yapmamaya kararlı bir adam var demektir karşımızda.’’Hatalıysam hata yaz 3280’e gönder.’’ Safın biride yazıp gönderiyormuş filan.

’’Finali de şöyle yapalım.’’Rahmetli de sollardı’’ Siz siz olun rahmetli gibi olmayın..

Beğen

Ahmet Zeytinci
Kayıt Tarihi:23 Eylül 2016 Cuma 14:45:09

TAKTıM BU KAMYON ARKASı YAZıLARA YAZISI'NA YORUM YAP
"Taktım Bu Kamyon Arkası Yazılara" başlıklı yazı ile ilgili
düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.


YORUMLAR

Okuduğunuz yorum yazar tarafından etkili yorum olarak seçilmiştir.
Kemnur
23 Eylül 2016 Cuma 19:28:54
Sevgili Ahmet hocam, bir ara memuriyetin yanı sıra gaza gelip kamyonculuğa heves ettim. İki şoför çalıştırdım, ikisi de 20 şer gün kaçırdılar kamyonu. Eskişehir'den İstanbul'a İzocam sardırıyordum, devamlı. Dönüşe de şoför iyi kötü bir yük bulup dönecek güya, dönüş yükü bulamadık ayaklarıyla iki üç gün dönmedikleri çok oldu. Tabii ki araya Çorlu, Çerkezköy istikametine doğru buldukları kendilerine kazanan işleri sıkıştırdıkları için. iki yıl sonra lanet olsun diye aldığım fiyata devrettim gitti, arada kazandım mı, zarar mı ettim, belli değil...Kamyonculuk bambaşka bir alem.... kamyonculuk yapabilecek adam o kamyon arkası yazıların kültürüne malik olmalı, akıllı adamın yapacağı işş değil....selamlar saygılar

2 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci 23 Eylül 2016 Cuma 21:22:56
Zor iştir gerçekten kamyonculuk teşekkür ederim Kemal Hocam akıl ve bilgi dolu yorumunuza ve her zaman ki desteklerinize selamlar saygılar...
kadiryeter 24 Eylül 2016 Cumartesi 12:55:29

Kemnur'un değerli yorumundan hareketle buraya gelip yazıyı okudum...

Kenmur'un derin ticârî tecrübesini hafızama yazdım... işçi çalıştırmanın daha neçok daleveraları olduğunu öğrendim.

Gerçekten güzel yorumlar yazıldığında, alan da satan da fayda görüyor...

Bu ara, ne okuduğum şiirden ne de yazılanlardan keyif almaktan soğumuştum(bir kılçığın sebebinden); bu, iyi oldu... samimi yazılara bayılıyorum... ahlak dışı olmasın yeter, Abi.

Yazana- yazdırana teşekkür ve Selâm ederim...

kadiryeter Kadir Yeter.
24 EYLÛL 2016 Cumartesi. Stad Yanı. TRABZON.
chaotica
23 Eylül 2016 Cuma 18:59:18
Büyük bir yeraltı edebiyatı yatar orada. Ben severim kamyon arkası yazıları.

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci 23 Eylül 2016 Cuma 21:21:49
Aynen dediğiniz gibi teşekkürler...
hotamisli
23 Eylül 2016 Cuma 17:50:09
Hocam,

kamyon veya araba arkasina yazi yazanlar yanlis yapiyor da okuyanlar daha buyuk yanlis yapiyorlar :-)
Hele bir de yazilari hifzetmeye calisanlar(bu ara sizi tenzih ederim), hatanin daniskasini yapiyorlar :-) :-)
Guzel bir yazi okudum, sagolun hocam. Devamini beklerim

1 cevap yazılmış Cevap Yaz


Ahmet Zeytinci 23 Eylül 2016 Cuma 21:21:21
Teşekkür ederim katkılarınıza tespitler doğru ve yerinde ...
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.