Kılavuzu para olana her kapı açıktır. shakespeare
Nöbetçi Şair
Nöbetçi Şair

Bülent ERSOY'U Savunanlara

Yorum

Bülent ERSOY'U Savunanlara

11

Yorum

0

Beğeni

0,0

Puan

1013

Okunma

Bülent ERSOY'U Savunanlara

Kadın mı,Erkek mi,ne olduğu belli olmayan,insanlığın yüz
karası Bülent ERSOY un söyledikleri savunanlara YUHH
YAZIKLAR OLSUN...
Ben askerlğimi20 ay JANDARMA olarak yaptım...İki oğlum
var ikisini birden alırlarsa hemen askere KUZEY IRAK A gön-
dermeye hazırım.Kendimi alırlarsa kendimde tereddütsüz
50 yaşıma aldırmam hemen yola çıkmaya hazırım.
Oğullarımın şehadet haberlerini almak benim ONURUM OLUR
ŞEHİTLİK MERTEBESİNİ BİLMEYENLER
İSLAMI
VATANI
BAYRAĞI
ONURU
GURURU
ANALIĞI
BABALIĞI
Bilmeyenler otursunlar,oturdukları yerde...
Konuşmayı bilmeyenler,biraz susmayı denesinler
Zira
KONUŞTUKCA KÜÇÜLÜYORLAR
Ben,Bülent ERSOY un yerine olsam,bırakın Televizyon
kanallarında boy göstermeyi,
Utancımdan,saklanılacak delik arardım...
Gerekirse yerin dibine girmeyi tercih ederdim...
SANAT MI,SANAT CIMI ?
HADİ CANIM SENDE
Bülent ERSOY UN ne sanatını icra ettiğini hepimiz biliyoruz ?

Paylaş:
(c) Bu yazının her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Yazının izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazıyı Değerlendirin
 
Bülent ersoy'u savunanlara Yazısına Yorum Yap
Okuduğunuz Bülent ersoy'u savunanlara yazı ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bülent ERSOY'U Savunanlara yazısına yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
BANU ULUDAĞ
BANU ULUDAĞ, @banuuludag
29.2.2008 09:07:56
Sevgili Banu,yazdıklarım senin için değildi.Öyle anlaşıldıysa üzgünüm.Genel olarak bu ara tartışılan ( isim de vermişim zaten ) Ufuk Uras ,DTP ve diğer kendini aydın sananlar içindi.Ortada öyle bir hava var çünkü siz de farkındasınızdır.TSK ya yükleniliyor ve sanki bu bir tek taraflı TSK nın savaş çığırtkanlığı gibi veriliyor.
Bu benim görüşüm.Bülent Ersoy hakkında yazılan şiirde ki hakarete varan tavra ise katılmıyorum.

Sevgilerimle.

Ekleme yapıyorum,sanırım kimse yükselen Kürt milliyetçiliğinin farkında değil.

ecem68 tarafından 2/29/2008 9:08:55 AM zamanında düzenlenmiştir.

ecem68 tarafından 2/29/2008 9:10:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Banu Kalyoncu
Banu Kalyoncu, @banukalyoncu
28.2.2008 21:11:24


Benim yorumumdan sonra çalıntı şiirler yazan sayın "Seyirlik Dünya" artık her kimse bilmiyorum zaten beni de içine karatark söz etmiştir ki kendisi ile bile aynı fikri paylaşmıyorum.

Kaldı ki Ecem68 Kürt değilim ama onlarla bir sorunum da yok. Çok iyi arkadaşlarım var canım kardeşim dediğim ve hiçbirine laf ettirmem. Onlar ile bir olup ülkemize zarar veren kötülere karşı bir olacağımızı da biliyorum. Ben milliyetçilikten öte ülke için iyi kötüyü ayırt etmekten yanayım. Söylediklerimiz anlaşılmıyor mu acaba merak ediyorum. Ama biz böyle bir toplumuz herkesin bizi okumasını isteriz ama kimseyi okumayız. :)))

Bülent Ersoy'u da herkes alkışlar normalde katıla katıla herkes onu izler, söylediği bazı cümleleri yanlış algılayanlar ise ilk yorumumun başında söylemiştim "Konuşmayı, hatta yazmayı bile bilmeyenler ne çok konuşuyor bu memlekette haklısınız. :) " aynen böyle devam ediyor...

Varsın etsinler. Ben daha fazla yazamayacağım. Bu bölüme yazıyı ekleyen nöbetçi şair bile nöbet tutmuyorken yazısının başında ve akşama kadar sitedeyken tek kelime etmemişken ben neden kendimi parçalıyorum ki :))))

Allah yardımcımız olsun. Algıda keçicilik vardır ben de ama siz kadar değil yahu!!!


kırmızı_siyah, @kirmizi-siyah
28.2.2008 20:23:01
burada bir yanlış anlama var hiçkimse T.S.K kötüdür demiyor.
kürt milliyetçiliği de nereden çıktı.bu sözünüzü şiddetle kınıyorum.
milliyetçiliğin her türlüsü bizden ıraktır.
kaldı ki kürt bile değilim.

yıllarca istanbulun orta yerinde ermeni, rum okulları açılırken kimse aklına bölünme diye birşey getirmedi ermenice rumca gazeteler çıkarken kimse vatan hainliği ile suçlanmadı. rum taverna şarkıcıları trt 1 de şarkı söylerken sorun yaşanmadı.
kimse rum milliyetçiliği ile suçlanmadı.
hayırdır şimdi ne oldu. internetten milliyet tespiti yapılıyor da bizim mi haberimiz yok.

yanlış dereye olta salladınız.
üzgünüm.






BANU ULUDAĞ
BANU ULUDAĞ, @banuuludag
28.2.2008 12:57:39
Savaş bir çözüm olmamalı.Katılıyorum.
Ama terörde bir çözüm olmamalı.Kuzey Irak’a gidenler Ahmet,Mehmet,Ali,Osman’a biz MEHMETÇİK diyorsak,onlar zaten terör saldırılarında ölmüyorlar mı? Değil Mehmetçik ,sivil vatandaşlarımızda ölmedi mi son 24 yıldır?
Askeri harekat tek başına çözüm değildir tabi ki,bunu zaten Sayın İlker Başbuğ komutanımız söylemedi mi? Asker ,asker olarak bakar.Üzerine düşeni yapar.Ben siyasetçilere de çok kızıyorum son 24 yıldır görev yapan.Çözüm için ne yapmışlar? HİÇ.
Ama K.Irak ‘a asker yollamak TSK yı kötü yapmaz.Teröristleri kınamayan,sadece TSK yı eleştiren ve kendilerine aydın diyen Ufuk Uras ve DTP lilerin hiç mi suçu yok ,bozuk plak gibi sadece TSK yı eleştirip kendilerini barış elçisi adayan?
Bülent Ersoy da eksik konuşmuştur.Orada ölen evlatlar bizim .Ateş düştüğü yeri yakar.Önce terörü kınayıp ,sonra deseydi keşke bunlar olmasa da evlatlarımız ölmese diye.Kendisi barışı savunmamıştır.Sadece her şeyi ben bilirim edasıyla ve maalesef medyanın kendisine verdiği büyük yetkiyle zırvalamıştır.

Vatanı bölmek adına terörist eylemler yapılıyorsa asker görevini yapacaktır,yapıyorda.Kimse kınamasın bunu .Kınayanlar ise terörden başlasın ise,sonra tekrar düşünüp konuşsun.
Amaç Türkiye nin daha bağımsız ,aydınlık,çağdaş bir ülke olması ise bunu hep beraber bir bütün içinde yapalım.Kürt milliyetçiliği yapmak sorunu çözmez .
Seyirlik dünya...
Seyirlik dünya..., @seyirlikdunya---
28.2.2008 00:55:43
banu. kırmızı_siyah, yazdıklarına aynen katılıyorum.
esas sorumlu olanlar belli
meclistekiler birbirlerine küfür etmeyi bırakıp şöyle bir baksınlar, dünyanın birçok ülkesinde devlet nasıl idare edilir
aylardır baş örtüsünün nasıl bağlanacağı anlatmakla meşkuller.
söylenen başsağlığı taziye, Şehit annesine teselli yetmiyor,yirmi yılda yetiştirdiği candan can kopuyor Acıyı değiştirmiyor. ateş düştüğü yeri yakıyor...
bu bozuk düzeni değiştirmeye başka talip var mı? seçmen hiçmi sorumlu değil?

bir vatandaş olarak üzgünüm ...
kırmızı_siyah, @kirmizi-siyah
27.2.2008 22:59:05
erzincan otogarında otobüse binecektim muavine cep telefonu açık kalabilir mi sakıncası var mı dedim muavin kapatmamı istedi cebimden çıkardım tam kapatacaktım bir mesaj geldi açtım.

mesaj aynen şöyle idi:

Köylümüz osman.... oğlu murat .... bugün askerde şehit düşmüştür.
lokalimizde başsağlığı yapılacaktır.
Şehidimize Allahtan rahmet diliyoruz.


.... Köyü Dernek Yönetimi.

Muhtemelen yarın tv de izlersiniz.

Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez sloganları eşliğinde.

Muhtemelen bir şey gelip oturur boğazınıza. belki çoğunuz dayanamaz kanal değiştirirsiniz ve sonra işinize gücünüze bakarsınız.
çocuklarınızın yanaklarından öpüp iyi geceler dersiniz.
yumuşacık saçlarını okşadıktan sonra yatağına yollarsınız
ve yine muhtemelen yatmadan önce de üzerini kontrol edersiniz.

yarın olur bilgisayar başına geçip ahkam kesmeye başlarsınız yeniden.

ama o ev ne haldedir bilmezsiniz, bilmezsiniz 4 çocuktan tek erkek olduğunu.

ah ne kolay telaffuz ediyor dudaklarınız ölümü.
ateş düştüğü yeri yakmaktadır çünkü.


bu ülkede entellektüellerin 50 sene önce yapması gerekeni, takınması gereken tavrı bugün Bülent Ersoy göstermiştir.
sistemin tıkandığı yeri çocuklarımızın bedenleriyle açmaya çalışanlar...
canım yanıyor.

bu ülkede verilen savaş neyin savaşıdır bunun bile tanımını yapmaktan aciz kişiler şehitlikten dem vuruyor.

Bülent Ersoy knumuna rağmen bu onurlu tavrı sergilemiş
takdir etmekten başka bir şey elimden gelmiyor.




Banu Kalyoncu
Banu Kalyoncu, @banukalyoncu
27.2.2008 22:13:47


Konuşmayı, hatta yazmayı bile bilmeyenler ne çok konuşuyor bu memlekette haklısınız. :)

Şimdi ne olduğu belli değil demişsiniz. Kişileri cinsel tercihlerine göre mi değerlendiriyorsunuz. Cinsiyeti belli olmayan ( ki gayet açıktır kendide inkat etmiyor) sanatçı olamaz mı yani?

Ben öncelikle buna karşıyım ülkemizde bu durum ne kadar vahim. Sanatçıları yaptığı iş yerine özel hayatları ve cinsiyetleri ile değerlendirmek ne kadar doğru...

Bunu geçeyim. Asıl Bülent Ersoy'un yaptığı konuşma...

İnsan acısı ne kadar büyükse o kadar hiddetlenir. Özellikle canımızın yandığı bu günlerde, gayet normal bir tepkidir diye düşünüyorum. Niye mi?

Onun dediği gibi ölüm yerine çözüm bulunsun isteği yapmak neresi yanlış?
Ha bu ülkede savaş çıksa sanki kendisi gitmeyecek mi. Elbette seve seve katılacaktır. Ülkesini insanlarını sevmeyen biri bu kadar büyük bir tepki verir mi. Ölen şehitlerimizin acısını dile getirmiş, ailelerinin üzüntülerine parmak basmış. Yani neyi kabul edemediniz ben anlam veremedim. Sizin gibi şiir yazan ve şair olduğunu söyleyen insanlar neden bu kadar kapalı bir kutudan bakıyorsunuz?

Bir sanatçı elbet ülke sorunlarından gündelik yaşamdan ve çevresindeki gelişen olaylardan elbet değerlendirme yapacak/ yapmalı da...
Körü körüne değil. Keşke altında yatan sözlerin ne olduğunu daha fazla çözümleyerek yorumlar yapılsaydı.

Ben de çözümlensin istiyorum. Haberleri seyredemiyorum. O gözü yaşlı anneleri ve şehit eşlerinin çocuklarının feryatlarını duymak Bülent Ersoy kadar benimde canımı acıtıyor.

Sizin de acıtıyordur biliyorum. Ama herkesin tepkisi ayrı elbette. Beş parmağın beşide bir değil.


rse
rse, @rse
27.2.2008 21:27:12
KİM BU VATAN UĞRUNA OLMAZKİ FEDA,ŞUHEDA FIŞKIRACAK TOPRAĞI SIKSAN ŞUHEDA ne güzel demiş şairimiz İMAN VATAN BAYRAK sözcüklerinin ne demek oldugunu bilmeyen kendini sanatçı zanneden onursuzlar ancak ekranlarda pahalı yüzükleri rüküş kıyafetleri ile gösteriş yaparlar. VATAN SANA CANIM FEDA
ugurozaltin
ugurozaltin, @ugurozaltin
27.2.2008 12:06:29
Şehadet özgürlüğün bedelidir tabiki.
Ölmeye hazır evlatlar yetiştiremiyorsa bir toplum zaten o topluma ne kadar zavallı desek azdır.

Gecede 55 milyar cebellez yapanlar tabiki kuru fasulyeden vatanseverlik pozları verirler.Lafa geldimi de sahnelerden <<ablan kurban olsun sana> veya <<alahhhhhh>> diye nağralar atıp gösteriş yaparlar.

sene
sene, @sene
27.2.2008 11:45:32
ne doğru yazmışsınız vatan uğruna can vermek yada evlatlarını vatan için askere yollayan anneler enayi deil aksine onur abidesidir
çigdem
çigdem, @cigdem46
27.2.2008 09:21:16
BENCE DE BİR TABU YIKILMADI. ŞEHİT ANNELERİ ENAYİ DEĞİL. BU VATAN İÇİN 10 TANE EVLAT DOGURUR GENE DE ŞEHİT VERİRİZ.
VATAN UĞRUNDA CAN VEREN VARSA VATANDIR. ŞEHİT ANNELERİNE HAKARETTİR. VATANI İÇİN ŞEHİT OLANLARA HAKARETTİR.
© 2025 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
ÜYELİK GİRİŞİ

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL