"Günlerini düşler krallığında geçirmeyenler, günlerin kölesi olur." Halil Cibran [Paylaş]
E-mail: Şifre: Facebook ile bağlan Üye ol | Şifremi Unuttum
Türkiye Şiir Platformu
ANASAYFA ŞİİRLER Edebiyat Defteri YAZILAR Edebiyat Defteri FORUM Edebiyat Defteri ETKİNLİKLER Edebiyat Defteri NEDİR? Edebiyat Defteri Kitap KİTAP  Edebiyat Defteri Tv TİVİ Edebiyat Defteri Sesli Şiirler MÜZİK Edebiyat Defteri BLOG Edebiyat Defteri Atölyeler ATÖLYE  Edebiyat Defteri BİCÜMLE Edebiyat Defteri ARAMA Edebiyat Defteri İLETİŞİM
Şiir Puan
1 2 3 4 5
 

4 10 1
Toplam: 0.0 puan
0 kişi puan vermiş.


Şiir Bilgi
26.11.2006 tarihinde eklendi.
727 çoğul gösterim
826 tekil gösterim
13 yorum
0 kişi beğendi.
Portfolyo: Genel
En son eklediği şiirler

Sessiz Jübile


Göğüs gerdim her darbeye
Moralimi bozmuyorum
Ruhum döndü harabeye
Kabullendim kızmıyorum

Menfaatçi sözde ana
Abi kardeş vurdu bana
Gece gündüz yana yana
İçip içip sızmıyorum

İnancım var zirvelerde
Şükür bütün devrelerde
Riya dolu çevrelerde
Hiç canımı üzmüyorum

Değer yoksa bir sevgiye
Gösteriştir her hediye
Artık sanat dostluk diye
Şehir şehir gezmiyorum

Ne muamma ne de sırdım
Ne el öptüm ne ısırdım
Kalemimi çoktan kırdım
Şekil bile çizmiyorum

Ev mi oldum ailemi
Lütuf saydım her çilemi
Sessiz yaptım jübilemi
Şiir-miir yazmıyorum


muammer baydere (bayşiir)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


 Yorumlar
 bayşiir
 
1 Aralık 2006 Cuma 01:17:32


bayşiir tarafından 12/1/2006 1:24:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
 bayşiir
 
1 Aralık 2006 Cuma 01:17:19
Her zaman derim, şiir-miir hikaye, hatta masal, önemli olan samimiyet, düzey ve dostluk dolu, maneviyat sahibi güzel yüreklerdir ki hepinize çok teşekkür ediyorum.Burda olan veya olmayan dostlar, iyi ki varsınız.
Sevgili İstanbula da dediğim gibi kişisel veya sitesel bir olumsuzluk söz konusu değildir, bir halet-i ruhiye meselesiydi ve geçti.Ancak yazdığım şiir asla bir takiyye örneği değildir ki gerçekten de 3 sene önce yazdığım son şiirimdi.Ve artık misyonumu şiire, hakeden ve buna açık şair dostlara elimden geldiği, aklımın erdiğince destek olabilmek ve yıllardır yazdığım şiirlerimi tüm şiirseverlere yansıtabilmektir.
Bir süredir olmadığıma ve bu sayfanın da bana ait olduğuna göre biraz gevezelik yapabilirim diye düşünüyorum ki siz dostlara birebir hitap etmek istiyorum.
Eyvallah susku ve çınar dost, evet şair çıkmazında buluşalım inşallah ama öyle umumi bir ortamda değil, yani bizbize:)
teşekkürler sevgili sessiz, sorun yok rahat ol.direniş dost çok sağol, yorum yapılıp yapılmaması hiç önemli değil ki bir çok dostumun da yoktur.Hiç bir zaman yüzeysel ve nicelik olarak bakmadım , çok teşekkürler o güzel yüreğine , dostluğuna...
Mürüvvet dost, olmayacak bir şey yok ama olan da yok, endişe etme:) sevgiler.Necatik dost, burdayım, hep olduğum gibi, sağolasın.
ŞAHİKAAA!!!!:))
Çok sağol Tayyibe yenge:)) Sen Abdullah abimin eşiymişsin, yeni öğrendim de... Valla senin gibi bir serbestçiden de bunları duymak çok güzeldi, layık olmaya çalışıyorum, önce insan olarak tabii..
Teşekkürler çetiner07 ve sonhazan çok sağol.Gerçi bir sorun yok ama olsaydı da bile ben sizin gibi dostları mutlu etmek adına mutlu olmaktan bile vazgeçerdim:)
Kız Rana, doğulusun ama batılılar gibi "abe" diyorsun:)) Bu arada yazmayı 3 yıl önce bırakmıştım zaten ama sen üzülme paylaşımlarımla burdayım, bugün ve daima ve inşallah tabii..
yvallah Işın abi, ismin de ışın ışın yani ışıl ışıl olmuş, hayırlı olsun:)
Mutedil dalgalı kız, burdayım ve hep burdaydım, yani bir sorun yok, gitmedim ama tamam kaldım:) Sevgiler.

bayşiir tarafından 12/1/2006 1:36:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
 mutedildalgalı
 
28 Kasım 2006 Salı 13:36:35
Gitme desem... Yürekten söylesem bunu, yine de yazmaz mısın o güzelim şiirlerini? Zaten şair istese de gidemez, yazmak isteyen kalemine dur diyemez. Nereyeeee? Kal be.
 rana72
 
26 Kasım 2006 Pazar 16:25:42
MRB MUAMMER ABE HERZAMANKİ GİBİ ŞİİRİN MÜKKEMMEL.AMA SON NOTUN NE ANLAMA GELİYO MERAK ETTİM YOKSA ARTIK YAZMAYI MI BIRAKACAN BUNA EN ÇOK ÜZÜLENLERDEN BİRİ OLACAĞIMA EMİN OLUN.SENİNLE HERZAMAN KARŞILAŞMAK DİLEĞİYLE SAYGILAR
 hazann
 
26 Kasım 2006 Pazar 15:15:09
''Göğüs gerdim her darbeye
Moralimi bozmuyorum
Ruhum döndü harabeye
Kabullendim kızmıyorum ''
Bu dizeleri yazıyor ve ardından gitmekten bahsediyorsunuz.Neye üzüldünüz yada kızdınız bilmiyorum ama bildiğim tek şey jübileden vazgeçerseniz çok mutlu edeceğiniz insanlar var burda.Saygılarımla...

 (Mustafa Çetiner)
 
26 Kasım 2006 Pazar 14:55:12
Çok güzel bir şiirdi.Yüreğinize sağlık.
Güzel şiirlerinizi okuyabilmek dileklerimle
İnşaallah kararınız kalmaktan yana olur.Selamlar...
 Şahika
 
26 Kasım 2006 Pazar 12:41:07
Muammer !!!!!!!!!!
 Necatik
 
26 Kasım 2006 Pazar 12:27:45
Değer yoksa bir sevgiye
Gösteriştir her hediye
Artık sanat dostluk diye
Şehir şehir gezmiyorum


Sevgili kardeşim, öyle kendinize ve böylr güzel şiirlerinize bizleri alıştırıpta çekip gitmek hiç doğru degil...
Bak Muammer kardeşim, bizler hayata pes etmek için gelmeyiz mücadele etmek için geliriz, sizde pes etmeyin ve mücadele edin...
Pes etmek kaçmaktır...
ve hiç kimseye kaçmak yakışmaz...
Lütfen mücadelenizi sürdürün bizlerde o güzel şiiirlerinde fadaydalananalım..
 FATOŞ
 
26 Kasım 2006 Pazar 10:02:20
FİKRİYLE MÜKELLEF BAYDERE(BAYŞİİR)
Olmadı.................
sevgi ve saygılarımla.
 direniş
 
26 Kasım 2006 Pazar 04:15:16
Siiri siir siir icen insan,

degerli kardesim muammer,

insan hayatinda mutlaka olumsuzluklar olabilir, hayata bakislarinda dost bildiklerinden yaralar alabilirisn, herkeste oldugu gibi.

ama, siir arenasindan cekilip gitmek er kisiye yakismiyor, hele saire hic yakismiyor...

arkaaslarimizin dedigi gibi, sen siire susamiz siir dostlarina yine mukemmel siirlerini yaz ve bizleri iyi bir dost bil. Dostluklar; siirlerin altina yazilan yorumlarla olculmez. belki ben size siirlerinizi okudugum halde yorum yazmadim ama bu demek degildir ki, siir dostunuz degilim.

sevgili kardesim,

sen yine aramzidasin, bir yerlere gidemezsin! vesselam!

siirin ustalikla yazilmis ama en son misrasini cikaralim be muammer, ne dersin?

saygilar kardesim
 sessiz71
 
26 Kasım 2006 Pazar 03:34:45
bende anlamış değilim ne güzel şiirlerinizi okuyup ufkumuzu açıyorduk neden bu gitmelerden bahsetme...ama sanırım yine bir anlık öfke...şiir olarak bakıcam olaya ve değerlendirmem şiire duygusuna değil çünkü beğenmedim...ama şiir çok güzeldi...saygı ve sevgiyle kalın...
 Çınar GÖLE
 
26 Kasım 2006 Pazar 03:30:35
Gidişine pek suskun kalmak mümkün değil sevgili dostum nereye böyle daha şairçıkmazına gideceğiz sözün vardı umarım unutmadın bu konuyu bir kez daha düşün diyorum sen şiir yazmıyacağım dersin de şiir öylesine arsızdır ki peşini bir an bile bırakmaz..
Ben bunu bir veda olarak değerlendirmediğim için sevgiyle ve sevdiklerinle kal diyorum sevgilerimle sevgili Muammer..

Çınar GÖLE
 zeki çelik
 
26 Kasım 2006 Pazar 03:24:13


hak helalleşmesi kolay da ...

miir yazma
sen zaten şiirsin dost


şiire bir şey söylemem

gidişin olmadı





Sessiz Jübile şiirine yorum yazabilmeniz için üye olmalısınız.

Üye değilseniz üye olmak için tıklayın.


Üye ol Şifremi Unuttum